LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Turkije nooit meer

Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Turkije nooit meer »

Onlangs zijn wij een week in Turkije geweest in een vijf sterren hotel. Wij hadden Ultra All Inclusive geboekt. Wat blijkt: Inderdaad het eten en drinken is er gratis, alleen, de wachttijden aan de bar voor een glaasje bier of wat anders waren lang. Je moest ook flink aandringen om iets te krijgen. Kinderen werden helemaal genegeerd.
Er was genoeg personeel aanwezig, maar die hielden zich alleen bezig met glazen ophalen en spoelen. Als je er iets van zei kreeg je een grote bek terug en klagen bij de receptie had helemaal geen zin.
Wat heb je aan Ultra All Inclusive als je dorst moet lijden. Zijn er meer mensen die hier ervaringen mee hebben?. Wij verbleven in Kemer in Hotel Le Jardin.

Gast

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Gast »

Tja zodra het niet op de vakantie verloopt zoals thuis is het weer niks natuurlijk, u zou even de vakantiereiswijzer er op na moet slaan volgens mij bent u een zeldzaam geval indeze helaas volgend jaar beter en dan misschien vakantie houden in een uitgewoond hok in spanje of boek een Reis met Arke is de Kans ook niet erg groot dat je ergens komt of dat je er nog van af komt.

I Love Turkije.

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door I Love Turkije. »

Beste Turkije nooit meer,

Moet je ook maar naar Mamaris gaan, daar wordt er perfect voor je gezorgd, zo goed zelfs dat wij er al 4 x geweest zijn.

Ons laatste bezoek was van 23-4-2005 t/m 3-5-2005 Hotel is genaamd Marmaris Resort.

Perfecte bediening, zelfs als het enorm druk is, zeer vriendelijke mensen en een echt fantastich animatieteam.

Ga daar eens kijken en je zult nooit meer zeggen "Turkije nooit meer"

Groetjes,

I Love Turkije!

agrarier

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door agrarier »

je kunt ook gewoon naar centerparcs gaan.

e.k.

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door e.k. »

wij gaan al verschillende keren naar een all in in turkeyen en zijn echt tevreden. Voor de kinderen is er allerlei ranja die ze zelf kunnen pakken.

Antonia

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Antonia »

Wij zijn naar het Valeri Beach hotel in Kemer geweest en waren erg tevreden.De kamers waren netjes en schoon,het eten en drinken was goed en je hoefde ook nooit ergens voor in de rij te staan.Ik ga graag nog een keer terug!

Gast

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Gast »

Als iemand hier zijn/haar grieven meld, over het een of ander in Turkije, wordt er meteen door anderen als commentaar gegeven, dan ga je toch lekker naar Spanje of zoals een gast hierboven zegt, een uitgewoond hok in Spanje. Waar dat nu weer op slaat?

Wij gaan al jaren 2 keer per jaar naar beide landen en als ik mag kiezen, is Spanje en zijn accomodatie, 10 x beter.

Waarom dan toch naar Turkije zo af en toe? Alleen maar om dat je voor een leuke prijs, in ons geval binnenkort, voor € 170 p.p. een week naar Alanya kunt en voor die prijs niet in Spanje komt. Daarom alleen maar! Niet om die aardige mensen, want die zijn er in Spanje ook.

Gast

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Gast »

Het verhaal van 'Turkije nooit meer' kan ik best wel begrijpen. Drie jaar geleden boekte ik in een van de 'massa-reisburo's' naar Turkije en liet me adviseren. Ik kwam in Hotel Grand Kaptan in Alanya. Ongelooflijk, nog nooit zo'n horeca-fabriek meegemaakt. Alles daar was pure wansmaak, voornamelijk door het all-inclusive concept. Inderdaad eens en nooit meer.

Vorig jaar ben ik naar een onafhankelijk reisburo geweest die niet zo stunten met hun prijzen. Inderdaad was het advies dat ik daar kreeg van een wel heel ander niveau. Heb toen weer voor Turkije gekozen, hoewel ik mijn grote twijfels had en ben terecht gekomen in Hotel The Marmara in Bodrum. Als je dat vergeleek met het eerder genoemde Grand Kaptan, dan is dat inderdaad een verschil van 5000%. Een heerlijke vakantie gehad in Turkije. Absoluut niet als nummer behandeld. Waanzinnige service, elke dag a la carte gegeten.

Het all-inclusive concept is nu eenmaal bedoeld voor een bepaalde doelgroep. Hoor je daar niet bij, moet je er ook niet voor kiezen.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Geef dat van hotel The Marmara door op vakantiereiswijzer.nl dan kunnen andere mensen ook jullie ervaring lezen.
Ook van het slechte hotel vermelden.

Gast

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Gast »

Het all in concept is bedoeld voor een bepaalde doelgroep, dat slaat nergens op. Overal en alles kan tegenvallen ook als je geen all in boekt. Helaas is het hotel wat jij hebt geboekt Grand Kaptan nou net een hotel wat verre van goed staat aangeschreven, er zijn genoeg andere hotels heel veel andere die wel degelijk heel goed zijn maar omadt het nou een keer tegenvalt en dus niet zo is als thuis dan maar meteen zeggen Turkije nooit meer vind ik erg overdreven aan de andere kant zit een prachtige land als Turkije wat heel veel te bieden heeft voor ook zeker de verwendetoerist niet te wachten op dit soort negatievelingen die kunnen dan maar beter thuis blijven. Ik heb ook wel eens aan de andere kant van de werled gezeten voor een heleboel goed ook nog in een hotel dat ik dacht van hier ga ik echt niet slapen, vies verzakte bedden enz gewoon even iets anderes geregeld en prima vakantie gehad maar dn ga ik toch ook niet zeggen nou dat land nooit meer omdat het het toevallig een manager van lik me vestje heeft?

turkije nooit meer

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door turkije nooit meer »

Ik zat niet in Grand Kaptan maar in Le Jardin.
Jij vind mij een negatieveling. Maar mag ik negatief zijn als ik ultra all inclusive boek en dan niet krijg wat je verwacht. Voor 2400 euro met vijf man voor acht dagen (netto was echter maar nog geen 6 dagen) is toch niet wat je zegt voor een dubbeltje op de eerste rang.
Wanneer je ultra all inclusive boekt verwacht je toch dat je ook bij de bar je drankjes krijgt en dat je netjes behandeld wordt. Nou dat was niet het geval, en daarmee stel ik gewoon dat Ultra all inclusive niets voorsteld als je niets krijgt.
Bij ultra all inclusive hebben ze z'n geld al binnen. Waarom zouden ze dan nog iets voor je doen..... Volgende keer geen ultra all inclusive maar gewoon Logies en ontbijt. Eten en drinken betaal ik gewoon per keer. Wedden dat ik dan wel netjes wordt bediend? Maar niet in Turkije. Die Turken kunnen me voortaan gestolen worden.

Gast

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Gast »

Aan Turkije nooit meer, de reactie voor uw laatste was niet tegen u bedoeld maar tegen degene die wel in Grand Kaptan hebt gezeten.

trouwens 2400 euro voor vijf personen ultra all in voor acht dagen is een gewone prijs hoor als je niet met de aanboiedingen meegaat.

En nog even u laatste regel, die turken kunnen me gestolen worden, is toch best wel een negatieve reactie of niet?

Lekker niet meer naar Turkije komen en lekker ergens anders heen gaan, ze zitten daar niet te wachten op ontverden vakantie gangers.

turkije nooit meer

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door turkije nooit meer »

Het waren netto slechts zes dagen. En 2400 euro is daar geen klein bedrag voor.
Als ze daar niet zitten te wachten op ontevreden vakantiegasten lijkt het me dat ze beter kunnen voorkomen dat klanten ontevreden worden. Zo veel eisen heb ik helemaal niet.

Gast

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Gast »

Waar je ook naar toe gaat, je bent altijd tijd kwijt voor de reis, maar dat betekend niet dat je op het moment van reizen niet al vakantie hebt.
Ik vind het zeer kinderachtig om dan te reageren dat je een vakantie van 8 dagen had en maar 6 dagen had...

Verder stelt Turkije nooit meer zich verder ook verschrikkelijk aan.
Waarom ben je eigenlijk op vakantie gegaan?
Je bent typisch zo'n figuur die alleen op vakantie gaat om te kunnen klagen hoe slecht alles wel niet is.
Kun je dan niet beter gewoon thuis blijven?

turkije nooit meer

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door turkije nooit meer »

waar slaat dit nou allemaal weer op. Ik geef een stelling en dan wordt er zo smerig op de persoon gespeeld.
Ik stel alleen dat ultra all inclusive niets voorstelt als je niets krijgt.
Voor 2400 euro mag je verwachten vind ik dat je normaal bediend wordt.
Ik heb toch niet voor neits vijf sterren ultra all inclusive geboekt.
Geef volgende keer zo'n *** hotel 3 sterren.

Gast

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Gast »

Dit laatste snap ik niet. Ga lekker op een camping in Limburg staan? Dat staat toch zeker wel een stukje hoger aangeschreven dan een vakantie in Turkije toch?
Trouwens voor 2400 euro kun je met vijf personen geen mooie vakantie in Limburg houden, dat red je nooit voor dat geld.

Hier wordt vaak zo ongelooflijk gekletst. Turkije 'pak' je omdat het niets kost. Punt uit. Ondanks de zeer grote kans op aardbevingen, onveilige vluchtmaatschappijen, onhygienische hotels, kans op hepatitus B, kans op gele koorts en sinds kort zelfs op malaria. Daarbij een verschrikkelijk toeristisch uitgezogen infrastructuur en een tokkie gehalte van meer dan 70 procent.

Ok, ok, cultuur is er ook en een prachtig binnenland. Hoeveel procent van de bezoekers ziet dat.

Het is maar één ding: spotgoedkoop. Maar dat is ook afgelopen. Zullen de mensen wel achterkomen die deze zomer terugkomen. Niet alleen ter plaatse, maar ook de vakantieprijzen zijn snel stijgende.

Wat wordt het volgend jaar?

Gast

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Gast »

turkije nooit meer
ik denk dat je gewoon pech hebt gehad met het hotel. Van een ***** All Inclusive mag je wel wat meer verwachten

irke

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door irke »

hier doet iemand serieus zijn verhaal en ik kan dat heel goed begrijpen je gaat niet een all in reis boeken om in de rij te gaan staan hoor, en dan krijg je hier van dat lompe commentaar, dan had je maar....bblabla.
stelletje onozele , dan kunnen ze radar ook afschaffen want ja dan had je maar...............................................................

irke

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door irke »

ik lees hierboven dat iemand schrijf dat je van 2400 euro in limburg voor 5 pers geen mooie vakantie kan houden??????
wij gingen altijd op vakantie voor nog niet eens de helft van dat geld naar hongarije, joegoslavie, spanje, frankrijk en oostenrijk , wel gewoon in een leuk huisje voor 4pers 3 weken heerlijke vakantie, als je van 2400 euro niet kan genieten dan kan je dat nooit want de mooiste dingen op vakantie zijn gratis toch<vind ik dan.
we komen trouwens rond met 500euro per maand met 2 pers en 3 honden, geen probleem maar het is maar wat je gelukkig maakt.

Gast

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Gast »

Dit is gewoon typisch zo'n figuur dat op vakantie gaat en dan voor all-inclusive kiest om zich daar helemaal vol te vreten en te zuipen.
Hij betaald voor de gehele reis 2400 euro en wil in het hotel voor minimaal 4800 euro vreten en zuipen.
Wanneer hij dat niet voor elkaar krijgt gaat hij klagen hoe slecht het allemaal wel niet was.
Blijf dan lekker thuis.

Gesloten