Fout 1
Week voor vertrek, jammer maar helaas, een overboeking. Ander hotel aangeboden, wat vlgs ons idee niet voldoet aan onze eisen. Andere mogelijkheid hotel in Lovran (ca. 6 km. verderop). Uiteindelijk hiervoor gekozen. Was geen andere keus en als je een week voor vertrek nog ergens anders moet gaan boeken, daar hebben we ook niet zo'n zin in.
Fout 2
Ontvangen we een schrijven om het reisbedrag zsm te betalen, daar wij een last-minute hebben. We hadden in mei al betaald!!!!! Vervolgens nog een telefoontje om zsm te betalen. Nou vraag ik je. Administratief klopt het tenminste niet. en naar de klant toe zeer slordig.
Fout 3
Tijdens de reis ontdekken we dat mensen die enkele weken voor vertrek geboekt hebben wel in "onze lokatie' terecht kunnen. Geldt hier dan niet het 'Last-in, First-out' principe? Zou me logisch lijken.
Fout 4
Aangekomen krijgen we niet zeezijde maar zeezicht.
Fout 5
Er is niks te beleven in het plaatsje Lovran.
Peter Langhout zorgt voor een onbezorgde vakantie zegt hij. Mooi niet dus. Onze vakantie is behoorlijk tegengevallen en wij gaan niet meer mee met Peter Langhout of hij moet er veel aandoen om dit goed te maken.
Tijdens de reis meerdere klachten gehoord van andere reizigers. Dat geeft behoorlijk te denken.
Voor ons is Peter Langhout, Peter Langfout geworden.
