LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uwstedentrip.nl

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Saskia_p

Uwstedentrip.nl

Ongelezen bericht door Saskia_p »

Goedemiddag,

Vanmiddag heb ik een goed aanbod bij de website www.uwstdentrip.nl gezien. Heeft iemand ervaring met deze website? Wanneer ik google naar ervaringen of recensies kom ik slechts op enkele reviews waar weinig uit op valt te maken, tevens ook geen negatieve reviews. De touroperator is aangesloten bij ANVR maar toch heb ik mijn twijfels omdat er zo weinig over te vinden valt.
Uwstedentrip.nl valt onder Your Citytrip Group B.V. zij hebben ook de sites uwvliegtickets.nl en uwhotels.nl.

Graag hoor ik reactie als iemand mij hier meer over weet of kan vertellen. Dank!

Joya

Re: Uwstedentrip.nl

Ongelezen bericht door Joya »

Ik heb nog nooit van deze organisatie gehoord en zie ook online dat er niet veel naamsbekendheid is - kennelijk wordt er ook niet zo fanatiek geadverteerd maar dat zegt niks. Toch zou ik het wel aandurven, Saskia. Ze zijn zoals je al schreef aangesloten bij de ANVR. Daarbij nog SGR dus je hebt rechten als er iets misgaat en het geld is gewaarborgd als er sprake zou zijn van faillisement. SGR deelneming heb ik even gecheckt en die klopt inderdaad (je weet maar nooit tenslotte).
Leuke actie hebben ze trouwens, per Ideal betalen en een tegoedbon van € 25 voor de volgende stedentrip die je zelf kunt gebruiken of cadeau doen.
Wel vind ik telefonisch contact opnemen en er extra voor betalen altijd negatief - 0.45 cent per minuut. Maar goed, dat is kennelijk voor mensen die uitvoerige telefonische informatie willen.
Emailen kan ook middels een contactformulier, als alternatief. Daarbij kun je online de status van de vluchttijden inzien. Het lijkt me geen amateuristisch bedrijf.

Gesloten