LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantie gangers let op

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Pretender

Vakantie gangers let op

Ongelezen bericht door Pretender »

Ik ben op zoek naar mensen die een ervaring hebben gehad met zakkenrollers in het buitenland een ondebouwd verhaal beloon ik met n gratis Pocket Protector Stuur je informatie naar [email protected] of ga naar de pagina http://www.zakkenrollers.info

Mvr groer Bernard de Uitvinder

boncœur

Re: Vakantie gangers let op

Ongelezen bericht door boncœur »

Hier wordt op een schaamteloze manier via een forum van Trosradar reclame gemaakt voor een eigen produkt.

Dogberry

Ongelezen bericht door Dogberry »

Bernard de pretender schreef:
Ik ben op zoek naar mensen die een ervaring hebben gehad met zakkenrollers in het buitenland een ondebouwd verhaal beloon ik met n gratis Pocket Protector Stuur je informatie naar [email protected] of ga naar de pagina http://www.zakkenrollers.info
Grappig... een onderbouwd verhaal?! Wat bedoel je hiermee. Moeten de mensen, die dit is overkomen, ook de motivatie van de zakkenroller beschrijven? Of moeten de mensen aangeven dat hun tas openstond en de euro biljetten er al bijna uit vielen toen ze gerold werden en dus eigenlijk een groot bord met 'ROB ME, PLEASE' op hun tas hadden? Gaarne zou ik van jou willen ontvangen een voorbeeld verhaal of misschien zelfs een werkelijk onderbouwd verhaal. Ook ben ik wel geintresseerd in de voorwaarden waaraan een onderbouwd verhaal moet voldoen om in aanmerking te komen voor je produkt. Kun je dan gelijk meesturen als .txt attachment.
Ik zal niets zeggen over de reclame die je maakt voor je produkt, dat heeft boncœur je al uitgelegd. Alleen de combinatie van je naam 'Pretender' en geen respect voor de regels hier, denk ik dat ik je nog wel een keer ga tegenkomen op dit forum.
Voor de eventuele gedupeerden heb ik alvast je KvK inschrijf nummer opgezocht (grappig trouwens dat je je eigen adres gebruikt bij het voorbeeld van het faktuuradres).

Groet,
D
PS: Dit bericht komt ook per email jouw kant op, zodat je de zaken kan opsturen. Bij klachten, wel even onderbouwen wat en waarom! Alle reakties zal ik hier posten, mits geschikt voor dit forum en leesbaar!

Stella

Ongelezen bericht door Stella »

Pretender: Zie ook dezelfde reclameboodschap onder de naam van Innovator/2000!

Gesloten