LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantie geboekt bij Sun Travel

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Marian45

Vakantie geboekt bij Sun Travel

Ongelezen bericht door Marian45 »

Op 15 juni 2004 op vakantie geweest in Turkije.
Geboekt bij touroperator Sun Travel. Heb van tevoren 2x gebeld of het rolstoelvriendelijk was en zij bevestigde dit. Ook tegen het reisbureau het men gezegd dat het rolstoelvriendelijk was.
We komen bij het hotel aan en moesten 9 treden naar beneden om met de rolstoel binnen te kunnen komen. De hostess heeft wel een klachtenformulier ingevuld maar bij een alternatief hotel moesten we wel de extra kosten zelf betalen. Na de vakantie hebben we een klacht ingediend bij Sun travel en het antwoord van hun was, wij hebben het afgeraden om naar dit hotel te gaan en we hebben het reisbureau hiervoor gewaarschuwd.
Dit was absoluut niet waar. Nu geeft men elkaar de schuld en de consument is de pineut en krijgt nul op rekest.
Nu vraag ik mij af hoe kan ik nog als rolstoelgebruiker nog vertrouwelijk op vakantie.
Sun Travel is voor mij een hopeloze touroperator.

DutchDevil

Re: Vakantie geboekt bij Sun Travel

Ongelezen bericht door DutchDevil »

Misschien is het handig om van tevoren informatie uit de Toeristiek op te vragen van het hotel bij het reisbureau. En als het reisbureau dit niet heeft, gewoon even naar een ander reisbureau gaan.

audry

Ongelezen bericht door audry »

beste DutchDevil,
Je hebt volkomen gelijk, maar het was nog een vrij nieuw hotel en het stond nog niet in de toeristiek, zodoende.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dan had het reisbureau juist moeite moeten doen om na te gaan of dit hotel rolstoelvriendelijk is.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Dutchdevil,

Als een bepaald hotel niet bij het ene reisbureau in de gids van Arke staat, ga je toch ook niet naar een ander reisbureau om te vragen of dat hotel in de gids van Arke staat?!!!!
Kortom: de Toeristiek is bij ieder reisbureau hetzelfde. Dit even ter informatie.

Gesloten