LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vakantie met Freesun betalen voor reispapieren

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
somethinels

vakantie met Freesun betalen voor reispapieren

Ongelezen bericht door somethinels »

Ik heb een vakantie geboekt bij Freesun naar Turkije.
Na betaling werd mij gemaild dat ik de reispapieren via de mail zou krijgen.
Dat is voor mij een probleem want ik kan de bijlagen van mijn mail niet openen of opslaan en
mijn printer werkt niet.
Dus ik vraag vriendelijk via de mail of zij mij de reispapieren kunnen opsturen i.v.m. mijn
problemen.
Daarop kreeg ik een mail met de vermelding dat versturen van de reispapieren 25 Euro gaat kosten.
Is dit allemaal maar mogelijk? :x
Ik vind het nogal veel geld. :cry:
Zijn er nog meer mensen die hier ervaring mee hebben?

M.vr.gr.
somethinels

sjohie

Re: vakantie met Freesun betalen voor reispapieren

Ongelezen bericht door sjohie »

somethinels schreef:Ik heb een vakantie geboekt bij Freesun naar Turkije.
Na betaling werd mij gemaild dat ik de reispapieren via de mail zou krijgen.
Dat is voor mij een probleem want ik kan de bijlagen van mijn mail niet openen of opslaan en
mijn printer werkt niet.
Dus ik vraag vriendelijk via de mail of zij mij de reispapieren kunnen opsturen i.v.m. mijn
problemen.
Daarop kreeg ik een mail met de vermelding dat versturen van de reispapieren 25 Euro gaat kosten.
Is dit allemaal maar mogelijk? :x
Ik vind het nogal veel geld. :cry:
Zijn er nog meer mensen die hier ervaring mee hebben?

M.vr.gr.
somethinels
Eeuh ja, dat is inmiddels gemeengoed in de reisbranche. Papieren reispapieren vergen extra moeite, denk aan het printen, controleren, in een envelop doen, en opsturen. Allemaal (relatief kostbare) menselijke handelingen, die ze betaald willen zien, zeker als dit na de boeking als extra gedaan moet worden.

En tenzij die printer nét na online afsluiten kapot is gegaan, had je bij boeken ook al meteen kunnen kiezen voor een papieren ticket zo te zien, dus dit is toch echt een gevolg van je eigen keuzes.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

25 euro voor een niet reguliere klus bij dat bedrijf is netjes. De bedrijfsprocessen zijn helemaal ingericht op het verzenden van documenten via mail, dus al het andere wijkt af van de manier van werken en kost geld.

Maar zoals Berlina zegt: nieuwe printer kopen. Dan heb je die 25 euro met deze printopdracht al bijna terugverdient....

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Of kijk naar de antwoorden die je hebt gekregen op de site van Vara kassa....

geengast

Ongelezen bericht door geengast »

Een online vakantie boeken, maar je hebt niets online?

Je gaat op autorijles, maar bij het examen vraag je de examinator of je ook per fiets mag gaan?

Ik denk dat een gewoon reisbureau in dit geval een goed alternatief was geweest, dan had u ook de goede inlichtingen over vaccinaties etc. gehad.

Gesloten