LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantiebestemming 'Europa' forum

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Vakantiebestemming 'Europa' forum

Ongelezen bericht door Gast »

Hartelijk bedankt voor u reactie en nog een prettige dag gewenst. groetjes.

Gast

Beste gast. Ik denk dat je wel weet wie ik ben. Lees nog een keer dat nieuwe forum door en kijk even onder de topic van hotels. (reiziger) Dat bericht heb ik geplaats om een begin te maken op dat forum en mensen eventueel te informeren, over het hoe en wat en over een plaats en accomodatie.

Je hoeft je niet te registreren of in te loggen. Dat kan wel, maar hoeft echt niet! Heb ik ook niet gedaan!Nou, denk er nog maar eens over na. Jij kunt bv, je verhaal er op zetten, over die overboeking van je accomodatie in Griekenland. Misschien hebben andere mensen er iets aan.
Groet, Anjo

Niet ingelogd hier en doe dat ook niet meer!

Gast

Beste gast.
Ik heb het verhaal al erop gezet.Alleen ben ik niet geregistreerd of ingelogd,want dat lukt niet en ik hou het nog even zo om af te wachten.
Want vriendelijkheid loopt hier ook niemand van over.Jammer dat de sfeer goed verknald is en dat is geen goed voor teken.Groetjes.! :shock:

Gast

Alleen ben ik niet geregistreerd of ingelogd,want dat lukt niet
Gast,

Dat heeft men verholpen, het schijnt dat er iets fout ging met registreren. Dus ik denk niet dat het jouw fout was.

groet

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Wegens chatgedrag is dit forum gesloten.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten