LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantiekaart

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Mr1
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 apr 2006 14:22

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Mr1 »

Inderdaad queentje...

Het zijn OF mensen die altijd wat te azijnzeiken hebben OF mensen met een eigen reisbureau die bang zijn voor de vakantiekaart OF mensen die 5% korting niet waarderen en die er geen probleem mee hebben om de volle mep te betalen. Waarom anders zou je over zo'n produkt 40 keer terugkomen naar een topic om er telkens een one-liner tegen aan te smijten om het af te zeuren?

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

gelukkig ben ik geen lid.. maar de feiten liggen open en blood op tafel... zie een eerdere reactie en toch stug blijven ontkennen... afwimpel praktijken noemen we dat :)

en als u niet van kritschiteit (nieuw woord?) houd bent u vrij om ook niet te posten hoor :)

queentje
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 aug 2006 21:06

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door queentje »

Nou we leven nog steeds in een vrij land dus iedereen mag zijn mening er over neerzetten.

En ik weet hoe de vakantiekaart werkt dus mag ik zeker m'n mening neerzetten.

Maar het is nu 5% korting op reizen maar als er aanbiedingen zijn bij bijv de AH dan gebruik je toch ook de Bonuskaart of je Airmiles bij het tanken bij de Shell of als je een het nog goedkoper wil doen bij de Tang, Picobello en andere goedkopere tankstations?

Niet dat ik daar tank omdat m'n auto niet zo lekker van rijd, tank ik gewoon bij de Shell en gebruik de Airmilespas.

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Niet dat ik daar tank omdat m'n auto niet zo lekker van rijd, tank ik gewoon bij de Shell en gebruik de Airmilespas.
wellicht vliegt het vliegtuig er ook minder onder :P overbelast van alle vakantiekaart gebruikers :) wat ik niet begrijp is dat niemand mij uit kan leggen waarom je 5% korting krijgt (en niemand mijn verhaal van de vorige pagina leest maar goed) en van wie? en waarom? en hoezo? etz... wie weet sponzor je wel witwas praktijken....bij AH is het makkelijk die hebben aanbiedingen die alleen geldig zijn met die bonus kaart maar in dat geval is AH ook de gene die een product aanbied en hem zonder pas (die overegens helemaal gratis is) voor de normale prijs aanbied. daarnaast is er qwa onderling tussen reisbureaus toch ook concurrentie en zijn prijzen vaak al vrij laag..... of krijg je bij vakantie kaart gewoon nog minder waar voor je geld dan? en bekijk dat onderzoek van kassa nou eens ;) trouwens met de beveiliging zit het ook niet helemaal snor bij vakantie kaart... want wat heb je nodig? je nummer en je geboorte datum? ... das ook niet echt veel om daar mee volledig te kunnen inloggen....dus inprincipe kan iedereen zo onder jouw account inloggen zonder dat je daar toestemming voor geeft... het wachtwoord is immers je geboorte datum.... stel iemand zou je mailbox kraken die heeft zo je inlog gegevens tepakken want daar kan hij zo je pasnummers vinden (die worden nl per e-mail verzonden) en geboorte datum is gewoon een kwestie van vragen :)

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Lau10 »

de vakantiekaart organisatie is ten einde raad met de door hun veroorzaakte puinhopen, de dir vd Winkel is er van tussen uit gegaan.

queentje
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 aug 2006 21:06

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door queentje »

wie weet sponzor je wel witwas praktijken... wie doet er tegenwoordig niet aan witwas praktijken jij misschien?? :twisted:


Vakantiekaart werkt samen met:
Uhhh RTLNL, KRO, Veronica Magazine, NCRV, Neckermann Shopping, Wegener, Tell Shell.

queentje
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 aug 2006 21:06

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door queentje »

de dir vd Winkel is er van tussen uit gegaan.

Oh is die weg dan??? Dat weet jij goed?

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Lau10 »

Vakantiekaart werkt samen met:
Uhhh RTLNL, KRO, Veronica Magazine, NCRV, Neckermann Shopping, Wegener, Tell Shell.



Onjuist, zij laten toe dat zij reclame maken in hun tijdschriften, dat is echt wat anders.

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

en als ze dat wel doen weten we meteen waar de adres gegevens en die call centers die bellen vandaan komen :D vandaar dat ze mij dus zo weinig bellen :D ben nl op de veronica gids nergens anders lid van... toch maar eens opzeggen anders :) :lol: of zou het juist komen omdat je een abbonement opzegt bij hun... kan ook nog... 8)

PetraOud
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 jun 2006 22:31

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door PetraOud »

Beste dutch com frits,

Bedrijven als neckermann shopping en veronica werken een paar maal per jaar met andere bedrijven samen en verhuren hun adresbestand. Ik ben daar namelijk zelf abonnee en wordt een paar maal per jaar gebeld voor producten.

Ik ben bijvoorbeeld klant geworden bij Vakantiekaart via de Veronica Magazine actie.

Ieder lid, ruim 1 miljoen mensen, van Veronica Magazine wordt gebeld voor de Vakantiekaart. Dit is een samenwerking tussen Veronica Magazine en Vakantiekaart. Daarnaast staan er ook vaak advertenties en uitleg van Vakantiekaart in Veronica Magazine.

Vakantiekaart is echt gaaf, mijn reis in december, gaat wederom via Vakantiekaart!

Ik zou wel dom zijn om ergens anders te boeken. Bij hun ben ik 5% goedkoper uit dan bij een ander. Als je dat niet gelooft dan vergelijk je toch gewoon de prijs! Als je ergens een goedkopere reis vindt, van dezelfde touroperator, dan krijg je 100 euro van hun. Dat is nog eens vertrouwen in je product hebben!

Ik ben iemand die ervaring heeft met boeken van reizen bij Vakantiekaart. Mensen zoals jij, dutchcomfrits, hebben dat niet.


Het is daarom ook jammer dat jij je zo negatief uitlaat terwijl je er buiten je telefoongesprek met ze geen ervaring mee hebt.

Kijk, Vakantiekaart is echt een super product. Ik houdt ook niet van telemarketing maar goed dat betekent niet dat het product niet goed is.

Niet persoonlijk opvatten hoor maar, ik irriteer me mateloos aan berichten van mensen die zo maar iets roepen. Discussie prima, maar dan wel gestoeld door feiten.

Groetjes, Petra

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Nou oke... ff graven in dit topic :)



Klik hier...

queentje
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 aug 2006 21:06

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door queentje »

Petra, ik ben het helemaal met je eens.

En ik ben zelf ook abonnee van de Veronica, maar ik wordt niet gebeld door telemarketing, omdat je kan aangeven of je je gegevens aan derden wil geven of niet, en dat wil ik niet dus daarom wordt ik niet gebeld.

Maar ik ga ook zeker van de vakantie kaart gebruik maken.

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Lau10 »

vd Tempel ziet het wel zitten met zijn bedrijfje, gebaseerd op luchtballonene, die 5 % korting krijg je overal, zonder foefjes.

queentje
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 aug 2006 21:06

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door queentje »

die 5 % korting krijg je overal, zonder foefjes.


Overal?????????????????????


Hmmmm dan moet ik toch eens overal gaan kijken dan.....

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

wellicht een goed idee :) :lol:

queentje
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 aug 2006 21:06

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door queentje »

Dan neem ik voor de foefjes een slagroombus mee...

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Lau10 »

queentje.

jij maakt toch een prijsvergelijking mag ik aannemen???.

vd Tempel en zijn vakantiekaart scoren alleen omdat mensen de 5% lezen en denken de loterij gewonnen te hebben, niets is minder waar.

queentje
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 aug 2006 21:06

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door queentje »

Ja maar de meeste mensen luisteren niet goed.

Als al die mensen nou eens luisteren wat er gezegd wordt aan de telefoon dan weten ze dat ze het niet gewonnen hebben, maar wij Nederlanders zijn allemaal gieren en willen het allemaal voor niks hebben. En voor niks gaat de zon op toch?????

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door G7 »

@queentje.

Wij Nederlanders willen niet gebeld worden door vakantiekaart of hoe ze ook mogen heten. Dus, moeten, wij ook niks luisteren aan te telefoon.

Als wij op reis willen, bellen of mailen wijzelf wel even. En die 5% korting kunnen we bij iedereen wel krijgen, zonder lid te zijn van een of andere vage club. Besef dat toch eens!

Ik ben ook door ze gebeld en heb ze gezegd, dat ik al die verhalen hier al had gelezen en er GEEN prijs op stel, dat ze me lastig vallen hiermee.

queentje
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 aug 2006 21:06

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door queentje »

Wij Nederlanders willen niet gebeld worden door vakantiekaart of hoe ze ook mogen heten. Dus, moeten, wij ook niks luisteren aan te telefoon.

* Dan moeten de mensen die een enquete invullen de kleine letters lezen en aangeven dat ze niet door derden gebeld willen worden of op een site (die er is) aangeven dat ze niet meer door telemarketing gebeld willen worden.

Als wij op reis willen, bellen of mailen wijzelf wel even. En die 5% korting kunnen we bij iedereen wel krijgen, zonder lid te zijn van een of andere vage club. Besef dat toch eens!

* Oh waar kan je nog meer met 5% korting krijgen dan?
Misschien komt er wel weer een andere ''vage club'' waar je met korting iets op kan krijgen, maar we lopen te zeuren dat het met de euro allemaal zo duur is dus dan is 5% korting wel mooi meegenomen.


Ik ben ook door ze gebeld en heb ze gezegd, dat ik al die verhalen hier al had gelezen en er GEEN prijs op stel, dat ze me lastig vallen hiermee.

* En heb je ook meteen gezegd dat je uit het bestand gehaald wil worden?

Gesloten