zoals ik al eerder schreef over de vakantiekaart
kan ik zeggen het volgende, telefonisch geven zij niet de goede informatie. op mijn vraag of ik ook korting krijg op alle vakantieparken van landalgreen en centerparcs, hun antwoord was duidelijk ja op alle parken en ook op alle andere bungalowparken.
ik heb via hun site
www.vakantiekaart.nl via de knop contact een reactie gestuurd met deze vraag ik kreeg de volgendedag meteen een reactie terug met de medeling dat het niet voor alle parken geld van landal en centerparcs ik heb hun weer geschreven via contact en vandaag kreeg ik weer een reactie terug dat ze het jammer vinden dat ik de kaart terug stuur... zoals u ziet ze reageren wel.
hier onder de 2 reacties van vakantiekaart.
21 11 06
Geachte heer/mevrouw xxxx
Via verschillende touroperators zoals Vrij Uit, Holland International en VVV Vakanties kunt u vakantieparken zoals Landal Greenparcs en Centerparcs boeken.
De meeste locaties van Landal en Centerparcs zijn op deze manier met de extra Vakantiekaartkorting te boeken, helaas geldt dit nog niet voor alle parken.
Om te bekijken of het door u gewenste park te boeken is kunt u hiervoor een offerte aanvragen. Ons partnerreisburo kan u dan vertellen wat de mogelijkheden zijn!
Met vriendelijke groet,
Karin Meijer
Vakantiekaart BV
--------------------------------------------
Dit is het antwoord op uw onderstaande email
krijg ik ook korting bij landal greenparken en andere bungalowparken.
dit omdat ik daar 2x per jaar na toe ga met het gezin.
22 11 06
Geachte heer xxxx
Zoals vermeld in de overeenkomst kunt u uw proefabonnement ten behoeve van kaarthouder xxxx uitsluitend schriftelijk per post opzeggen.
Om verlenging te voorkomen, moet uw opzegging uiterlijk 06-12-2006 bij ons binnen zijn. Indien uw opzegging niet op 06-12-2006 door ons in ontvangst is genomen wordt het contract verlengd. Hiervoor zal een eenmalige bijdrage in rekening worden gebracht. Deze kosten komen dus niet jaarlijks terug. Het recht op reizen boeken met 5 procent extra korting geldt wel jaar in jaar uit! De eenmalige bijdrage heeft u dus zo terugverdiend. Daarna loopt het voordeel snel op.
Als u daadwerkelijk wilt opzeggen, dan respecteren wij uw keuze. De opzegging is overigens pas geldig nadat de ontvangst door Vakantiekaart per email aan u is bevestigd. Nadat wij uw brief hebben ontvangen ontvangt u dezelfde dag nog de bevestiging van uw opzegging per e-mail.
Opzeggen kan door een brief te sturen naar:
Vakantiekaart BV
Antwoordnummer 2144
3440VB Woerden
U kunt overigens voor het gemak deze e-mail uitprinten en opsturen. U dient dan nog wel uw gegevens in te vullen!
Opzegging per einddatum proefperiode :
..../..../........(dd-mm-jaar)
Vakantiekaartnummer :
....................................
Postcode :
Huisnummer :
Reden van opzegging:
.............................................................
Met vriendelijke groet,
Jolanda Gielen
Vakantiekaart BV
Dit is het antwoord op uw onderstaande email
emmen 21 november 2006
geachte mevrouw/meneer
op 20 november 2006
ben ik telefonisch benaderd door een van uw medewerkers deze had een leuk aanbod volgens hem.
op vakantie gaan met 5% korting.
wij gaan nooit naar het buitenland maar gaan altijd naar bungalowparken van landalgreen en centerparks. volgens deze meneer zou ik op alle parken van landalgreen en centerparcs 5% koring krijgen. ik heb in gestemd voor een proef dwz voor â,¬2,95 krijg ik 2 weken de tijd of ik deze kaart hou. en dan kan ik het retouren als het niet bevalt.
ik heb gisteren vakantiekaart contact mail gestuurd met de vraag of ik wel korting krijg op boven staande vakantie organisaties.
in de retour mail staat dat ik maar op sommige parken korting krijg.
ik ben dus zeker misleid door uw medewerker.
ik heb duidelijk gevraagd of het voor alle parken geld en het antwoord was duidelijk ja.
BIJ DEZE ANNULEER IK DAN OOK DE AANBIEDING EN WENS ER DAN OOK GEEN GEBRUIK VAN TE MAKEN.
groet trosje