LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vakantiekaart
Re: Vakantiekaart
Eindelijk goed nieuws van vakantiekaart B.V.
Ze hebben mijn opzegging van mijn lidmaatschap (die ik nooit heb aangevraagd) geaccepteerd en zullen alle bedragen crediteren (die ik nooit betaald heb).
Nu moet ik zeggen dat mijn brief aan vakantiekaart B.V. erg dwingend was. Misschien dat dat heeft geholpen. Maar als je dus alleen een e-mailtje stuurt reageren ze niet. Tip is om je brief ook te posten en alle brieven die je van hun hebt gekregen terug te sturen (zonder postzegel).
Als het goed is, ben ik nu van ze af.
Wordt vervolgd...
Ze hebben mijn opzegging van mijn lidmaatschap (die ik nooit heb aangevraagd) geaccepteerd en zullen alle bedragen crediteren (die ik nooit betaald heb).
Nu moet ik zeggen dat mijn brief aan vakantiekaart B.V. erg dwingend was. Misschien dat dat heeft geholpen. Maar als je dus alleen een e-mailtje stuurt reageren ze niet. Tip is om je brief ook te posten en alle brieven die je van hun hebt gekregen terug te sturen (zonder postzegel).
Als het goed is, ben ik nu van ze af.
Wordt vervolgd...
Re: Vakantiekaart
Ook ik ben benaderd door vakantiekaart 15 febr.
Als ik hier zo de reacties lees, denk ik dat ook ik een oor krijg
aangenaaid. Ik heb mijn bankrekeningnummer gegeven voor die 2,95 af teboeken, dus zullen ze ook proberen om die 75 euro af te boeken denk ik. Voorlopig geef ik hun het voordeel van de twijfel, maar ik heb nu al mijn bedenkingen. Ik begrijp zo al niet dat ik en vele anderen hier intrappen. even afwachten tot de kaart komt, en dan meteen opzeggen(schriftelijk wel te verstaan).
Als ik hier zo de reacties lees, denk ik dat ook ik een oor krijg
aangenaaid. Ik heb mijn bankrekeningnummer gegeven voor die 2,95 af teboeken, dus zullen ze ook proberen om die 75 euro af te boeken denk ik. Voorlopig geef ik hun het voordeel van de twijfel, maar ik heb nu al mijn bedenkingen. Ik begrijp zo al niet dat ik en vele anderen hier intrappen. even afwachten tot de kaart komt, en dan meteen opzeggen(schriftelijk wel te verstaan).
Re: Vakantiekaart
Best Mieke53,
Dat komt omdat die lui heel aandringerig blijven en dat je al geen nee kunt zeggen want dat worden ze boos.
Dus alles terugsturen en geld van de bank gelijk stoneren. Jij hebt eigenlijk nergens voor getekend!
Dat komt omdat die lui heel aandringerig blijven en dat je al geen nee kunt zeggen want dat worden ze boos.
Dus alles terugsturen en geld van de bank gelijk stoneren. Jij hebt eigenlijk nergens voor getekend!
Re: Vakantiekaart
Mijn dochter is ook benaderd met de woorden je heb gewonnen en gratis
officiele bevestigingen krijg je niet. Ze benaderen de mensen kennelijk op dus danige wijze, dfat het woordje <ja> in het gesprek wordt opgenomen en benaderen vooral jongeren met hun onwetendheid.
waarop op ik tegen mijn dochter heb gezegd. In dit leven is niets gratis, anders kan een bedrijf niet bestaan gratis, gewonnen en toch € 75 van je rekening halen. Gelukkig bestaat de techniek van storneren. dus al 2x gedaan. Dit bedrijf misleid mensen en gebruiken hiervoor een call-center, heb ik het idee.
natuurlijk zijn er ook positieve reacties van mensen. Bij elk duisterbedrijf, bijvoorbeeld in de rijschoolwereld slagen altijd ook mensen in 1 keer. kennelijk zijn dan die lugubere types niet in staat om die mensen te beinvloeden, maar zoeken zij hun slachtoffers uit
Ik weiger te betalen totdat ik de bandopname gehoord en geanalyseerd heb. Vakantiekaart geeft een incassobureau de opdracht het geld te incasseren als niet betaald wordt. Het incassobureau heeft echter van vakantiekaart de opdracht gekregen niet met de gedupeerde te onderhandelen bij een betalings(PROBLEEM)
Dit merkte ik op uit het gesprek met de mijnheer van het incassobureau. De incassonota is dus doelbewust, in opdracht van vakantiekaart niet voorzien van het adres en telefoonnr, dan wel e-mail van het incassobureau. In de incassobrief staat dat je contact moet opnemen met vakantiekaart b.v. en daarvoor moet je een 0900nr bellen a 10ct per minuut.
Heb ik gedaan. duurde vrijlang voor ik contact kreeg. de tekst, er zijn nogwachtende voor U hoorde ik enige malen. kennelijk veel klachten.
De manier van incasseren komt niet geloofwaardig over. iemand, die een probleem heeft , heeft ten alle tijde het recht om dit mbv het incassobureau op te lossen. Omdat in de brief staat; contact met vakantiekaart b.v. opnemen om zeilen zij de mening en verdediging van een klant(gedupeerde) en is logischerwijs de discussie eenzijdig.
Als U een aanmaning van het incassobureau krijgt moet U moet gewoon botweg het incassobureau benaderen(adres via internet te vinden) en aangetekend versturen.
officiele bevestigingen krijg je niet. Ze benaderen de mensen kennelijk op dus danige wijze, dfat het woordje <ja> in het gesprek wordt opgenomen en benaderen vooral jongeren met hun onwetendheid.
waarop op ik tegen mijn dochter heb gezegd. In dit leven is niets gratis, anders kan een bedrijf niet bestaan gratis, gewonnen en toch € 75 van je rekening halen. Gelukkig bestaat de techniek van storneren. dus al 2x gedaan. Dit bedrijf misleid mensen en gebruiken hiervoor een call-center, heb ik het idee.
natuurlijk zijn er ook positieve reacties van mensen. Bij elk duisterbedrijf, bijvoorbeeld in de rijschoolwereld slagen altijd ook mensen in 1 keer. kennelijk zijn dan die lugubere types niet in staat om die mensen te beinvloeden, maar zoeken zij hun slachtoffers uit
Ik weiger te betalen totdat ik de bandopname gehoord en geanalyseerd heb. Vakantiekaart geeft een incassobureau de opdracht het geld te incasseren als niet betaald wordt. Het incassobureau heeft echter van vakantiekaart de opdracht gekregen niet met de gedupeerde te onderhandelen bij een betalings(PROBLEEM)
Dit merkte ik op uit het gesprek met de mijnheer van het incassobureau. De incassonota is dus doelbewust, in opdracht van vakantiekaart niet voorzien van het adres en telefoonnr, dan wel e-mail van het incassobureau. In de incassobrief staat dat je contact moet opnemen met vakantiekaart b.v. en daarvoor moet je een 0900nr bellen a 10ct per minuut.
Heb ik gedaan. duurde vrijlang voor ik contact kreeg. de tekst, er zijn nogwachtende voor U hoorde ik enige malen. kennelijk veel klachten.
De manier van incasseren komt niet geloofwaardig over. iemand, die een probleem heeft , heeft ten alle tijde het recht om dit mbv het incassobureau op te lossen. Omdat in de brief staat; contact met vakantiekaart b.v. opnemen om zeilen zij de mening en verdediging van een klant(gedupeerde) en is logischerwijs de discussie eenzijdig.
Als U een aanmaning van het incassobureau krijgt moet U moet gewoon botweg het incassobureau benaderen(adres via internet te vinden) en aangetekend versturen.
Re: Vakantiekaart
Ook ik ben een paar weken geleden telefonisch overrompeld door een medewerker van vakantiekaart met de mededeling dat ik iets gewonnen had. (De bandopname wordt trouwens pas later in het gesprek gestart)
Ik heb toegestemd het informatiepakket voor 2,95 verzendkosten te ontvangen en ik kon de boel binnen 7 dagen terugsturen met schriftelijke afzegging als ik er geen gebruik van wenste te maken.
Ik heb dit dus ook gedaan. Na onvangst van het proefpakket bleek de kaart niks voor ons en heb ik alles inclusief kaart en schriftelijke opzegging teruggestuurd en wel binnen 7 dagen.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik vandaag de bescheiden voor mijn vaste abonnement en zag ik dat er 75 euro van mijn rekening is afgeschreven. Bij telefonische navraag bleek er niks ontvangen te zijn (?)
Ik voel mij zeer misleid.
Mijn email naar [email protected] kreeg ik net terug
(A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed)
Wat nu?
Ik heb toegestemd het informatiepakket voor 2,95 verzendkosten te ontvangen en ik kon de boel binnen 7 dagen terugsturen met schriftelijke afzegging als ik er geen gebruik van wenste te maken.
Ik heb dit dus ook gedaan. Na onvangst van het proefpakket bleek de kaart niks voor ons en heb ik alles inclusief kaart en schriftelijke opzegging teruggestuurd en wel binnen 7 dagen.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik vandaag de bescheiden voor mijn vaste abonnement en zag ik dat er 75 euro van mijn rekening is afgeschreven. Bij telefonische navraag bleek er niks ontvangen te zijn (?)
Ik voel mij zeer misleid.
Mijn email naar [email protected] kreeg ik net terug
(A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed)
Wat nu?
Re: Vakantiekaart
Als er geld van uw bankrekening is gehaald,ga naar de bank en het geld stoneren. Gelijk en daar heb je gewoon recht op. Als je niks ontvangen hebt en je mails komen niet meer aan dan is er flink wat mis daar bij die organisatie.
En ga er maar niet op in met die kletsverhalen als men iets je wil aansmeren.
En ga er maar niet op in met die kletsverhalen als men iets je wil aansmeren.
Re: Vakantiekaart
ff reageren over opzeggen van vakantiekaart, ik heb aangetekend mijn opzegging bekend gemaakt bij vakantiekaart en heb vanavond een mail gekregen met de bevestiging van mijn opzegging en met de mededeling dat mij totaal geen kosten in rekening worden gebracht.
Dus al met al is het voor mij meegevallen.
Ik had dus wel geannuleerd binnen 7 werkdagen zoals in het contract stond vermeld.
m.v.g. mieke53
Dus al met al is het voor mij meegevallen.
Ik had dus wel geannuleerd binnen 7 werkdagen zoals in het contract stond vermeld.
m.v.g. mieke53
Re: Vakantiekaart
Hallo beste mensen,
De mensen van de vakantiekaart lezen ook mee op deze site. Ik heb nog een leuk en gezellig gesprek gehad met Robert. Ik vind gewoon dat je alles met de vakantiekaartmensen moet bespreken. Iedereen heeft er een eigen verhaal aangedraaid en das niet altijd rechtvaardig. Een een prijs gewonnen klopt niet want de mensen komen aan je nummer of adres via een enquette via internet en meer niet. En als dat zo is moet je dat ook zeggen tegen Robert zelf via mailadres [email protected]
Groetje Lizethe
PS Ik heb eerlijk mijn verhaal vertelt hierop en ik reageer alleen uit eigen verhaal en overdrijf niks. Jammer dat er mensen bij zijn die dingen hierop zetten waardoor je verhaal een eigen leven gaat lijden.
De mensen van de vakantiekaart lezen ook mee op deze site. Ik heb nog een leuk en gezellig gesprek gehad met Robert. Ik vind gewoon dat je alles met de vakantiekaartmensen moet bespreken. Iedereen heeft er een eigen verhaal aangedraaid en das niet altijd rechtvaardig. Een een prijs gewonnen klopt niet want de mensen komen aan je nummer of adres via een enquette via internet en meer niet. En als dat zo is moet je dat ook zeggen tegen Robert zelf via mailadres [email protected]
Groetje Lizethe
PS Ik heb eerlijk mijn verhaal vertelt hierop en ik reageer alleen uit eigen verhaal en overdrijf niks. Jammer dat er mensen bij zijn die dingen hierop zetten waardoor je verhaal een eigen leven gaat lijden.
Re: Vakantiekaart
En als dat zo is moet je dat ook zeggen tegen Robert zelf via mailadres [email protected] EEN TIP VAN Lizethe:::::
Bij Robert van de V K navraag doen is zoiets als de kat het spek opbinden, met oplichters ga je niet in gesprek, Lizethe is de buurvrouw van Robert bij de V K. ?????
Bij Robert van de V K navraag doen is zoiets als de kat het spek opbinden, met oplichters ga je niet in gesprek, Lizethe is de buurvrouw van Robert bij de V K. ?????
Re: Vakantiekaart
Henry,
Ik weet niet wat jij hiermee wilt bereiken maar het is niet rieeel wat jij nu allemaal hierop deze site zet. Ben jij toevallig werkzaam in de reisbranche???
Nee ik ben niet de buurvrouw van Robert en ik zeg alleen maar wat mijn ervaring is geweest met de vakantiekaart net als vele andere hier op de site,
Ik weet niet wat jij hiermee wilt bereiken maar het is niet rieeel wat jij nu allemaal hierop deze site zet. Ben jij toevallig werkzaam in de reisbranche???
Nee ik ben niet de buurvrouw van Robert en ik zeg alleen maar wat mijn ervaring is geweest met de vakantiekaart net als vele andere hier op de site,
Re: Vakantiekaart
ik zeg alleen maar wat mijn ervaring is geweest met de vakantiekaart net als vele andere hier op de site, Lizeth citaat
De meeste en velen vinden de VK medewerkers oplichters , dus ook jou vetrouwendspersoon
De meeste en velen vinden de VK medewerkers oplichters , dus ook jou vetrouwendspersoon
Re: Vakantiekaart
Ok maar waarom blijf je dan ook doormalen over mij als persoon. Ik speel helemaal niet onder 1 hoedje met de vakantiekaart!
En ik heb ook een slechte ervaring meegemaakt in de vriendenkring en je moet ook leren accepteren dat er mensen bij zijn die juist wel een goede ervaring hebben gehad met de vakantiekaart.
Voor de rest vind ik gewoon dat men deze topic moeten sluiten want er komt alleen maar meer bij en er gaat niks af. Ik denk dat er overal wel instanties zijn waarmee je geen goede ervaring hebt gehad. Maar je moet er je verhaal vertellen en daarmee moet het ophouden! Je kunt het toch niet terugdraaien en wat wil men hiermee bereiken. Alleen als men verkeerd is ingelicht moet men de klacht neerleggen bij Robert Schmidt en die zorgt voor de juiste afwikkeling van de klacht.
En ik heb ook een slechte ervaring meegemaakt in de vriendenkring en je moet ook leren accepteren dat er mensen bij zijn die juist wel een goede ervaring hebben gehad met de vakantiekaart.
Voor de rest vind ik gewoon dat men deze topic moeten sluiten want er komt alleen maar meer bij en er gaat niks af. Ik denk dat er overal wel instanties zijn waarmee je geen goede ervaring hebt gehad. Maar je moet er je verhaal vertellen en daarmee moet het ophouden! Je kunt het toch niet terugdraaien en wat wil men hiermee bereiken. Alleen als men verkeerd is ingelicht moet men de klacht neerleggen bij Robert Schmidt en die zorgt voor de juiste afwikkeling van de klacht.
Re: Vakantiekaart
Wie weet onder welke naam de vakantiekaart wordt afgeschreven van je rekening.
Re: Vakantiekaart
Liseth is van de V K,
Re: Vakantiekaart
ach ja,iedereen met een positief woord over Vakantiekaart werkt voor de Vakantiekaart, alleen Laurent en Henri42 niet, die hebben zulke slechte ervaringen met vakantiekaart.
Van de week post van ze gehad; 500.000 leden, denk niet dat als het oplichters zouden zijn dat ze 500.000 leden zouden hebben. In de post die ik van ze kreeg geven ze prijzen weg van Energie Direct en Niletravel, denk je dat die met hun samen zouden werken als het geen goede club zou zijn?
Maar nee, er zijn hier 5 mensen die het nodig vinden om tesamen 200+ posts te maken om hoe slecht het wel niet is....zou dat geen eigen belang zijn?
*bah* ik wilde me helemaal niet meer mengen in deze discussie want ik ben heel tevreden en wordt alleen maar geirriteerd door dit soort triest mensen die op deze manier menen een bedrijf te moeten zwart maken.
Van de week post van ze gehad; 500.000 leden, denk niet dat als het oplichters zouden zijn dat ze 500.000 leden zouden hebben. In de post die ik van ze kreeg geven ze prijzen weg van Energie Direct en Niletravel, denk je dat die met hun samen zouden werken als het geen goede club zou zijn?
Maar nee, er zijn hier 5 mensen die het nodig vinden om tesamen 200+ posts te maken om hoe slecht het wel niet is....zou dat geen eigen belang zijn?
*bah* ik wilde me helemaal niet meer mengen in deze discussie want ik ben heel tevreden en wordt alleen maar geirriteerd door dit soort triest mensen die op deze manier menen een bedrijf te moeten zwart maken.
Re: Vakantiekaart
Hallo Mr1,
ik neem aan dat deze mensen best wel een slechte ervaring met dit bedrijf hebben gehad, dus dat wil niet zeggen dat deze mensen dit bedrijf onterecht zwart willen maken.
Maar dat het een beetje langdradig wordt, ben ik met u eens.
m.v.g.
ik neem aan dat deze mensen best wel een slechte ervaring met dit bedrijf hebben gehad, dus dat wil niet zeggen dat deze mensen dit bedrijf onterecht zwart willen maken.
Maar dat het een beetje langdradig wordt, ben ik met u eens.
m.v.g.
Re: Vakantiekaart
Dank je Mieke,
Eindelijk dat u dat ook zo merkt. Die Henri moet maar eens verdwijnen van dit topic, met zijn meer dan 100!! klachten en het zeuren erover houdt bij hem toch niet op.
Tuurlijk zijn er mensen met goede ervaringen en mensen met slechte ervaringen. Het moet nu maar eens ophouden met dit gedoe. Als men dit echt in een uitzending wil brengen had men dit allang gedaan!!
Eindelijk dat u dat ook zo merkt. Die Henri moet maar eens verdwijnen van dit topic, met zijn meer dan 100!! klachten en het zeuren erover houdt bij hem toch niet op.
Tuurlijk zijn er mensen met goede ervaringen en mensen met slechte ervaringen. Het moet nu maar eens ophouden met dit gedoe. Als men dit echt in een uitzending wil brengen had men dit allang gedaan!!
Re: Vakantiekaart
Lisethe, Mr1
Vorig jaar heeft Kassa een hele uitzending besteed aan de praktijk van Vakantie kaart en hun Dir vd Wereld, de tientallen klachten bleken juist te zijn, eerst jezelf op de hoogte stellen en stoppen met de VK te promoten tegen beter weten in met jullie Robert van de VK.
Ik heb dat persoon een mail gestuurd, de eerste reactie van V K was een vraag naar mijn banknummer en een machtiging !!!!!!!!!!!!!!!!
Vorig jaar heeft Kassa een hele uitzending besteed aan de praktijk van Vakantie kaart en hun Dir vd Wereld, de tientallen klachten bleken juist te zijn, eerst jezelf op de hoogte stellen en stoppen met de VK te promoten tegen beter weten in met jullie Robert van de VK.
Ik heb dat persoon een mail gestuurd, de eerste reactie van V K was een vraag naar mijn banknummer en een machtiging !!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Vakantiekaart
Beste Laurent/ Henri42 het is duidelijk dat je dezelfde persoon bent, daar je het steeds over dhr vd wereld hebt, als je de aflevering terugkijkt, heette die man sowieso anders en stonden er 3 mensen met klachten. Nou en dat waren toch een figuren....
Maar goed, je maakt het met de minuut mooier als dat het al is, waarom zou een bedrijf je, als je een vraag stelt, je om een machtiging en je rekeningnummer vragen? klinkklare onzin, maar goed je moet wat verzinnen he?
Ben benieuwd wat voor belang laurent/Henri42 heeft hierbij......dit topic zouden ze moeten sluiten en een nieuwe openen voor mensen die wel iets zinnigs te melden hebben.
In de tussentijd blijf ik lekker gebruik maken van de kaart tot volle tevredenheid. En over de werving van klanten zullen best klachten zijn, dat is ook normaal lijkt mij, Ik heb bij diverse bedrijven gewerkt en geloof mij; er is geen enkel bedrijf zonder klachten!
Alleen zie je in een hoop forums dat sommige mensen een belangenverstrengeling hebben of bedrijven zwart willen maken....triest maar waar; zie Laurent/ Henri42 als voorbeeld.
Maar goed, je maakt het met de minuut mooier als dat het al is, waarom zou een bedrijf je, als je een vraag stelt, je om een machtiging en je rekeningnummer vragen? klinkklare onzin, maar goed je moet wat verzinnen he?
Ben benieuwd wat voor belang laurent/Henri42 heeft hierbij......dit topic zouden ze moeten sluiten en een nieuwe openen voor mensen die wel iets zinnigs te melden hebben.
In de tussentijd blijf ik lekker gebruik maken van de kaart tot volle tevredenheid. En over de werving van klanten zullen best klachten zijn, dat is ook normaal lijkt mij, Ik heb bij diverse bedrijven gewerkt en geloof mij; er is geen enkel bedrijf zonder klachten!
Alleen zie je in een hoop forums dat sommige mensen een belangenverstrengeling hebben of bedrijven zwart willen maken....triest maar waar; zie Laurent/ Henri42 als voorbeeld.
Re: Vakantiekaart
Veel succes Mr 1 met je VK ,
Ik stuur een van je inzendingen door aan de webmaster ivm de namenvergelijking ,ik heb geen behoefte om met ene Laurent vergeleken te worden.
Ik stuur een van je inzendingen door aan de webmaster ivm de namenvergelijking ,ik heb geen behoefte om met ene Laurent vergeleken te worden.