Nadat ik een reis geboekt heb hij Dreizen krijg ik een verkeerde terugreis en een vreemd nummer van de thuisblijver. Ik bel Dreizen op en t wordt onbeleefd te woord gestaan. Het nummer passen ze wel meteen kosteloos aan maar die verkeerde terugreis is toch echt mijn schuld. Als ik €300 per ticket betaal en het zijn er 3 dan wordt het veranderd.
Ik heb de tickets samen met mijn man geboekt. Hij op de laptop en ik op de iPad . Voor mezelf en de kinderen. We hebben expliciet op de overstaptijden gelet. 4 uur op de heenweg en iets meer dan 2 uur op de terug weg. We hebben apart geboekt want voor 1 persoon was goedkoper en zodra we meer passagiers invulden werd het duurder. Dus ik met de kids want die mogen niet alleen en hij apart zodat we toch nog voordelig uitkwamen.
Samen alles nagekeken. En als ik dan de E tickets e binnenkrijg heb ik geen argwaan. Ik reis al jaren met Dreizen en het was altijd oké. Als ik een dag later de boekingsbevestiging krijg staat er toch echt iets anders. Als ik dan aan de bel trek sta ik verbaasd van de onbeleefd heid en vasthoudendheid van Dreizen. Ik zit volgens hun fout en heb er bewust voor gekozen om van 1015 to 1735 u oo een luchthaven te wachten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verkeerde terugreis D-reizen
-
Verkeerde terugreis D-reizen
Laatst gewijzigd door Radar op 14 apr 2018 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid
-
Re: Verkeerde terugreis D-reizen
Dus u wilt zeggen dat er iemand is bij D-reizen die de tickets achter uw rug aanpast? Alle systemen zijn geautomatiseerd. Wat u ingeeft komt in de papieren te staan. En dan zit er iemand tussen die bewust bij u digitaal inbreekt om de gegevens te veranderen? Nogal een harde uitspraak van u.
Het vreemde thuisblijfnummer al eens gebeld met de vraag of ze soms ook iets geboekt hebben bij D reizen, misschien zijn er meer overeenkomsten.. ...
-
Kan je de bevestiging en de uiteindelijke tickets eens posten? Dan kunnen we even meekijken.
Staat er op de tickets een tijd?
Zonder verder bewijs is voor mij toch écht de meest logische verklaring dat u geboekt heeft, wat op de bevestiging staat.
Ik kan me niet voorstellen dat D-Reizen u zo maar direct 'onbeleefd' te woord staat.
Wat ik mij wel kan voorstellen, mede gezien hoe u hier schrijft, dat u zich tegenover de medewerker van D-Reizen niet erg correct gedragen heeft, en dat u in het telefoongesprek tegen grenzen aan loopt: tot hier en niet verder, zo laten wij onze medewerkers niet behandelen.
Het kan natuurlijk ook zijn dat u uit ergernis en frustratie hier overdrijft, en dat het telefoongesprek op volstrekt normale wijze verlopen is.
Maar wat is nu eigenlijk het probleem?
U kunt de boeking laten veranderen. U betaalt dan natuurlijk wel de prijs de u betaald zou hebben als u direct correct geboekt zou hebben (of als het systeem van D-Reizen de boel niet in de war gestuurd had, om even bij uw verhaal te blijven).
Ik ga er vooralsnog van uit dat u te goeder trouw bent.
Ik kan me niet voorstellen dat D-Reizen u zo maar direct 'onbeleefd' te woord staat.
Wat ik mij wel kan voorstellen, mede gezien hoe u hier schrijft, dat u zich tegenover de medewerker van D-Reizen niet erg correct gedragen heeft, en dat u in het telefoongesprek tegen grenzen aan loopt: tot hier en niet verder, zo laten wij onze medewerkers niet behandelen.
Het kan natuurlijk ook zijn dat u uit ergernis en frustratie hier overdrijft, en dat het telefoongesprek op volstrekt normale wijze verlopen is.
Maar wat is nu eigenlijk het probleem?
U kunt de boeking laten veranderen. U betaalt dan natuurlijk wel de prijs de u betaald zou hebben als u direct correct geboekt zou hebben (of als het systeem van D-Reizen de boel niet in de war gestuurd had, om even bij uw verhaal te blijven).
Ik ga er vooralsnog van uit dat u te goeder trouw bent.