LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vermiste bagage

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
harley/meadje

vermiste bagage

Ongelezen bericht door harley/meadje »

wij zijn zondag, met us airways teruggekomen in a´dam vanuit philladelphia. ongeveer 2/3 van alle passagiers kreeg niet alle bagage.
de bagage-tracing is onbereikbaar, en nog steeds is onduidelijk waar onze bagage is. zijn er nog meer mensen met deze akelige afsluiting van hun vakantie.en weet iemand hoe dit verder moet.

Mowgli

Re: vermiste bagage

Ongelezen bericht door Mowgli »

Vorig jaar kwam ik met us airways inderdaad ook aan op schiphol en was mijn bagage zoek. Op donderdag geland en op zondag hebben ze van schiphol keurig mijn koffer thuis bezorgd en alles onbeschadigd. Ik werd in de dagen steeds gebeld met vragen over wat er in mijn koffer zat om te zien of het werkelijk die van mij was, totdat ze hem eindelijk hadden. Dus geef de moed niet op, de koffer komt vast op zijn wieltjes terecht. :wink:

nimpie

Ongelezen bericht door nimpie »

De koffers komen terecht. Ikzelf heb het regelmatig op vluchten naar of vanuit de USA dat mijn koffers niet meekomen. Ook dan ontbreekt vaak de tracing omdat een medewerker simpelweg de barcode niet scant. Het kan een paar dagen duren, maar uiteindelijk zal iemand toch de koffer scannen waarna direct bekend is naar welke bestemming en welk adres de koffer heenmoet.

harley/meadje

vandaag eindelijk bericht gekegen van us airways, dat 1 koffer gevonden is (staat al sinds dinsdag in amsterdam) en morgenvroeg thuisbezorgd wordt, voor het andere koffer vragen ze nog even geduldig te zijn. ik vraag me af hoelang dat geduld volgens hen moet duren :evil:

Laurent

Ongelezen bericht door Laurent »

harley/meadje

wat een ongeduldig persoon, heb eens begrip voor de huidige situaties waar de vliegtuigmij in verkeren, binne 1 week is alles nageleverd.

Wankytan

Ongelezen bericht door Wankytan »

Dat bagage kwijt raakt heeft niets met de huidige situatie te maken. Dat gebeurd altijd, met regelmaat Laurent.

Ongeduldig persoon??? Het zullen je spullen maar zijn?

Mijn familie heeft recent zonder koffers twee weken in Australië gezeten, het zal je maar gebeuren. Misschien dat je dan pas oordelen kan?

harley/meadje

laurent, bedankt voor je positieve reactie,het zouden inderdaad jou spullen maar eens zijn, en zeker als je zou weten dat je spullen al 3/4 dagen in amsterdam staan, en gewoon niet gebracht worden,omdat ze willen wachten op het 2de koffer dat nog steeds vermist is. zoals ik gisteren meldde zou het koffer vandaag tussen 9.00 en 13.00 uur gebracht worden, maar waar ik al bang voor was , het is nu 13.10 en nog steeds geen koffer

Laurent

Ongelezen bericht door Laurent »

Van vermiste koffers weet ik alles van:
1. geld,toilet spullen,boek, medicijnen, handdoek en ondergoed etc heb ik als handbagage bij mij.
2. een koffer met zomer kleren is na overleg met de reisverzekering zo bijgekocht en wordt vergoed.

Logisch dat men logistiek alle koffers in een keer bezorgt, zitten er dan onmisbare spullen in , die je een weekje niet kunt missen.??>.

Natuurlijk is het vervelend, begrip voor de huidige situaties waar de vliegtuigmij in verkeren is misschien ook op zijn plaats. Succes met de reournering van de koffers. :idea: :o :?

Wankytan

Hoi Harley/meadje

Ben benieuwd of je inmiddels je koffers terug hebt?

harley/meadje

natuurlijk moet je ook reageren, als er iets goed afloopt dus bij deze, ik heb dus idd de bagage terug, maar dit pas nadat ik zaterdag(19 aug) zelf werd benaderd door us airways, en deze aardige meneer vond ook dat ik gelijk had, en dat het zeker niet zolang had mogen duren.dus ik was helemaal niet ongeduldig!!!!!
hij heeft er vervolgens voor gezorgd dat er op 1 dag twee keer een koeriersdienst aan mijn voordeur aanbelde , met de vermiste bagage.dus om 14.00 uur nog geen bagage , en om 17.30 uur alles in huis.

Wankytan

Gelukkig alles weer in huis!

Gesloten