* Tijdens het schrijven heeft Mikey ook al gereageerd, maar ik zet mijn bericht toch maar voluit*
Wizz air en haar personeel staat niet altijd even goed bekend, met name rondom de afhandeling van klachten, geannuleerde vluchten etc.[1]
Goed quoten, Joost. Er staat een [1] achter jouw geliefde zinsdeel op Wikipedia. Als je vervolgens naar beneden scrolt, wat is dan de bron?
Oftwel, hoe serieus moet je een bron noemen die zichzelf zo noemt. Daar begint het mee.
Maar als je dan vervolgens probeert de link te openen, wat gebeurt er dan?
Juist, de link werkt niet, die pagina is verwijderd omdat de inhoud ofwel niet klopt, ofwel achterhaalt is.
Daarbij, als je je even in de situatie verplaatst, de maatschappij komt uit Hongarije, opgericht in 2003. Dan kun je jezelf toch wel realiseren dat men daar wat anders met dingen om gaat dan hier?
En dan nog, denk je nu echt dat die Hongaren zich druk maken om wat een Hollander hier op een Hollands forum schrijft, terwijl die Hollander het probleem nota bene aan zichzelf te wijten heeft? Die halen de schouders op en doen er echt niks mee.