LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Via CarTrawler auto gehuurd, maar niet meegekregen
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 14 aug 2019 13:19
Via CarTrawler auto gehuurd, maar niet meegekregen
De boekingssite van KLM biedt de mogelijkheid een auto te huren bij Cartrawler. Dat ging dit jaar helemaal mis. Ik huurde een auto voor 15 dagen. Auto afhalen en terugbrengen op luchthaven Toulouse. De boeking verliep prima. Ik kreeg een bevestiging. Een aanbetaling van €25 werd daarop vlot geïncasseerd van mijn Visarekening. Ik ontving vlot allerlei documenten en uiteindelijk een voucher. Ook de KLM stuurde mij datzelfde voucher. Het resterende huurbedrag werd geïncasseerd. Een week later meldde ik mij op de afgesproken tijd bij het kantoortje van "Firefly" (blijkt onderdeel van hertz te zijn) waar ik de auto in ontvangst kon nemen. Ik presenteerde de gevraagde stukken: de voucher, mijn paspoort, mijn rijbewijs, mijn Visakaart. Alles geldig en in orde, dat was het punt niet. Maar de auto werd mij niet meegegeven. Er was een stortvloed aan onverstaanbare uitleg, een mengelmoes van Engels en Frans. Ik spreek zelf vloeiend Engels en kan mij goed redden in Frans, maar dit was onverstaanbaar. Er volgde nog een zeer lang telefoongesprek. Mij werd de telefoon ook nog in handen geduwd maar de persoon die ik aan de lijn kreeg was zo mogelijk nog onverstaanbaarder. Ik kreeg de auto niet mee. Reden onbekend. Ik zag mij genoodzaakt op het vliegveld een andere autoverhuurder te zoeken. Bij Avis huurde ik de goedkoopste auto die ze hadden en was meteen al twee keer zo veel kwijt als Cartrawler had gekost. Cartrawler reageert niet op mijn klachten. Ik ben ten einde raad. Ik wil het hele bedrag terug dat ik door Cartrawler van mijn Visarekening is geïncasseerd. En ik wil de extra kosten terug die ik bij Avis heb moeten maken. Wie kan mij helpen?
Laatst gewijzigd door Radar op 14 aug 2019 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderator aangepast ter verduidelijking
Reden: titel door moderator aangepast ter verduidelijking
-
- Berichten: 5005
- Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
- Locatie: Landgraaf
Re: Via CarTrawler auto gehuurd, maar niet meegekregen
Download het betwistingformulier van Visa en vul dit in, stuur het op.
Laatst gewijzigd door Theotrucker op 14 aug 2019 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Via CarTrawler auto gehuurd, maar niet meegekregen
al geprobeerd via deze contactgegevens:
https://www.klm.com/travel/be_nl/plan_a ... rawler.htm
https://www.klm.com/travel/be_nl/plan_a ... rawler.htm
Re: Via CarTrawler auto gehuurd, maar niet meegekregen
Wat zeiden ze bij de klantenservice van KLM en/of Cartrawler toen u in Toulouse aan de balie stond en hen contacteerde?