LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vliegt u vanaf Rotterdam!!!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Chief

Vliegt u vanaf Rotterdam!!!

Ongelezen bericht door Chief »

Vanaf Rotterdam Airport zijn alle vluchten van Onur air naar bodrum gecanselt tot 1 juli. Wij werden gisteren gebeld door het reisbureau, en wij konden toen kiezen om vanaf Amsterdam of Eindhoven te vliegen.Er was ook nog een keus om heen vanaf een ander vliegveld te, gaan en terug gewoon op Rotterdam te landen. Maar omdat dat heel omslagtig is wat betreft het parkeren van de auto hebben wij daar niet voor gekozen. Nadat ik een keus had gemaakt kreeg ik na 5 min weer een telefoontje dat ze stoelen voor ons had in een toestel van Transavia. Dus wij hebben geluk, vandaar deze waarschuwing misschien dat u reisbureau ook zo coulant is om het om te zetten.

evie01

Re: Vliegt u vanaf Rotterdam!!!

Ongelezen bericht door evie01 »

Wat geven ze als reden op?? wel raar dat je wel naar rotterdam kunt vliegen, maar niet vanaf rotterdam kunt vertrekken??

Chief

Re: Vliegt u vanaf Rotterdam!!!

Ongelezen bericht door Chief »

Maar het reisbureau kwam voor mij niet met een verassing, op de site van Onur air kan je ook losse tickets boeken naar turkije, en daar had ik al gezien dat er diverse toestellen vanaf Rotterdam waren gecanselt.
Alleen de terug reis kon doorgaan omdat die voor mij op 11 juli valt.
Dus vandaar heen niet maar terug wel.

Gesloten