Hallo,
Drie weken probeerde ik een ticket bij AlItalia te boeken. Nadat ik via Ideal betaald had kreeg ik een foutmelding en geen e-ticket. Volgende dag gebeld, bleek de site time-out gegaan te zijn tijdens de betaling.
Aanvankelijk werd me door de klantenservice verteld dat ik het geld automatisch terug zou krijgen binnen twee dagen. Dat gebeurde niet, dus weer gebeld. Toen vroegen ze om bewijs van betaling. Heb ik gestuurd, waarop ik antwoord kreeg dat ik moest bellen. Uiteindelijk nog twee keer gebeld, maar nog geen geld teruggekregen. Heeft iemand tips hoe ik ze kan motiveren dit sneller te laten gaan?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vliegticket online betaald, maar niet ontvangen
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 apr 2015 19:16
Re: Vliegticket online betaald, maar niet ontvangen
Ik weet niet of je hen kan motiveren om sneller te laten gaan. Wellicht kan jouw bank helpen met een verklaring dat het bedrag echt betaald (en niet reeds teruggestort) is. Zelf houd ik bij dit soort betalingen altijd alles bij de hand om timeouts te voorkomen.