LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vliegtickets boeken bij Corendon
Vliegtickets boeken bij Corendon
Hallo,
Wij willen dit jaar voor de 4 e keer naar Kreta.
Nu kwam ik bij het zoeken naar "goedkope"vliegtickets,bij Corendon terecht.
Ruim 250 euro goedkoper dan bij sunweb.
Bij beide vlieg je met transavia.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Daar er nogal veel geklaagd word over corendon,en dan met name over reizen naar turkije.Over Kreta kan ik weinig vinden.
Graag advies/raad.
Thanks Marina
Wij willen dit jaar voor de 4 e keer naar Kreta.
Nu kwam ik bij het zoeken naar "goedkope"vliegtickets,bij Corendon terecht.
Ruim 250 euro goedkoper dan bij sunweb.
Bij beide vlieg je met transavia.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Daar er nogal veel geklaagd word over corendon,en dan met name over reizen naar turkije.Over Kreta kan ik weinig vinden.
Graag advies/raad.
Thanks Marina
Re: Vliegtickets boeken bij Corendon
Wanneer ga je vliegen? In de zomer? Als je in de zomer gaat, raad ik
corendon af, want dan is het top drukte en is het chaos bij corendon
Bij Corendon is het zo dat de vliegtijden helaas snel kunnen veranderen,
waardoor je denkt dat je op een gunstige tijd gaat vliegen , maar
een dag van te voren zie/hoor/lees je dat je in de nacht moet vliegen.
Of je komt het pas te weten als je op de luchthaven bent en ziet
dat je vlucht 7 uur evrtraging heeft
De vluchten TRANSAVIA willen niks zeggen bij deze.
Heb 1 keer een ervaring gehad en nooit meer corendon voor mij.
Goedkoop oke, maar uiteindelijk kom je tochj duurder uit..
Ik betaal liever wat meer , maar ga met een gerust hart op vakantie.
SUNWEB is inderdaad aan de duurdere kant, kijk even nog rond bij andere reisbureau's
corendon af, want dan is het top drukte en is het chaos bij corendon
Bij Corendon is het zo dat de vliegtijden helaas snel kunnen veranderen,
waardoor je denkt dat je op een gunstige tijd gaat vliegen , maar
een dag van te voren zie/hoor/lees je dat je in de nacht moet vliegen.
Of je komt het pas te weten als je op de luchthaven bent en ziet
dat je vlucht 7 uur evrtraging heeft
De vluchten TRANSAVIA willen niks zeggen bij deze.
Heb 1 keer een ervaring gehad en nooit meer corendon voor mij.
Goedkoop oke, maar uiteindelijk kom je tochj duurder uit..
Ik betaal liever wat meer , maar ga met een gerust hart op vakantie.
SUNWEB is inderdaad aan de duurdere kant, kijk even nog rond bij andere reisbureau's
Ik zie hier laatste tijd vaker klachten over Sunweb dan over Corendon.
spy even lezen ze vliegen niet met corendon maar met transavia
je kan gewoon boeken daar omdat je niet met corendon vliegt staat het los hier
als je vroeg vertrek heb je er geen last van vlieg je tussen 11en 15 uur dan kan je wel eens vertraging hebben om dat de interconinale vluchten voor rang hebben bij vertrek
je kan gewoon boeken daar omdat je niet met corendon vliegt staat het los hier
als je vroeg vertrek heb je er geen last van vlieg je tussen 11en 15 uur dan kan je wel eens vertraging hebben om dat de interconinale vluchten voor rang hebben bij vertrek
Rene: klopt volgens de site van Corendon wellicht niet. Maar bij seat only van Corendon boek je een stoel. Niet perse een stoel bij een vooraf gestelde maatschappij. Het kan dus prima dat Corendon van de zomer besluit haar klanten op totaal andere machines over te boeken. Hier heeft de klant verder geen enkel recht en dit kan dus gewoon gebeuren.
Ik ben het met je eens dat wanneer men met HV vliegt de kans groter is dat het allemaal wel in orde komt. echter Corendon kan niemand 100% garanderen dat men ook echt met HV vliegt...Voorbeeldje: afgelopen zomer zijn er veel kisten van Izair (overigens ook een prima airline) gecharterd voor de vluchten naar Heraklion.. Terwijl Corendon in haar brochures vermelde dat deze vluchten door Transavia zouden worden uitgevoerd...
Ik ben het met je eens dat wanneer men met HV vliegt de kans groter is dat het allemaal wel in orde komt. echter Corendon kan niemand 100% garanderen dat men ook echt met HV vliegt...Voorbeeldje: afgelopen zomer zijn er veel kisten van Izair (overigens ook een prima airline) gecharterd voor de vluchten naar Heraklion.. Terwijl Corendon in haar brochures vermelde dat deze vluchten door Transavia zouden worden uitgevoerd...
klopt maar van de zomer had transavia veel problemen met hun kisten op dat er hagel schade was vandaar maar mijn zal je niet met corendon zien vliegen
om dat ik problemen met ze heb gehad van daar nooit meer met die kisten van hun
om dat ik problemen met ze heb gehad van daar nooit meer met die kisten van hun
We hebben inmiddels geboekt,en volgens he vluchtschema zouden we om 5:10 vertrekken in juni.(nog voor de vakanties beginnen)
Ik heb ook gebeld met corendon,en die verzekerde mij dat we met transavia zullen vliegen.
We wachten het maar af,meer kunnen we ook niet doen.
En tja ik ben ook geen fan van transavia,maja is wel 1 vd weinigen die op kreta vliegt.Helaas vliegt martinair ni meer op kreta.
En om nou naar duitsland af te reizen...zien we ook niet zo zitten.
Bedankt allemaal!
Ik heb ook gebeld met corendon,en die verzekerde mij dat we met transavia zullen vliegen.
We wachten het maar af,meer kunnen we ook niet doen.
En tja ik ben ook geen fan van transavia,maja is wel 1 vd weinigen die op kreta vliegt.Helaas vliegt martinair ni meer op kreta.
En om nou naar duitsland af te reizen...zien we ook niet zo zitten.
Bedankt allemaal!
Ondank alle negatieve adviezen toch bij Corendon een Transavia ticket geboekt......echt he, dan vraag je er om. Als ze ergens goochelen met vluchtplaatsen in het hoogseizoen dan is het bij Corendon. Grote kans dat je niet met Transavia vliegt maar met een andere airline. Vergeet die vluchttijden maar, die krijg je uiteindelijk toch niet. En gewaarschuwd mens.....