LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vlucht vinden naar izmir

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
zehra nevin

vlucht vinden naar izmir

Ongelezen bericht door zehra nevin »

ik wil heel graag naar turkije (izmir) gaan rond kerst vakantie maar ik kan geen vlucht vinden .dus dacht ik antalya met hotel en neem ik binnenlandse vlucht heeft jullie paar goede internet adressen en andere alternatifen

Marco P

Re: vlucht vinden naar izmir

Ongelezen bericht door Marco P »

Ik heb nog gekeken op de site http://www.wegolo.nl , maar óók daar zijn geen vluchten naar Izmir bekend rond de kerst. Het zal dus moeilijk worden.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Zelfde probleem hier!! Ik heb ben nu bezig om op Istanbul te vliegen en vanuit daar een binnenlandse vlucht te nemen, dat moet als het goed is lukken....

ine

Ongelezen bericht door ine »

volgens mij vlieg je met turkish airlines via istanbul naar antalya, of er nog plaats is weet ik niet maar navragen bij een reisbureau kan altijd.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ine,

We moeten niet naar Antalya maar naar Izmir, maar lijkt op de 1 of andere manier onmogelijk om dat via nederland te regelen. Ik durf niet goed een ticket te kopen naar Istanbul om er daarachter te komen dat er geen vliegtuig naar Izmir gaat...

Hoe kom ik naar mijn liefje..... :(

ticket

Ongelezen bericht door ticket »

lufthansa vliegt op izmir vanaf dusseldorf en munchen, dus check hun site ff

gaste

Ongelezen bericht door gaste »

turkish airlines vliegt iedere dag, ook 23 en 24 december als volgt v.a. amsterdam 11.35-16.00 istanbul 17.00-18.00 izmir - bij de meeste reisbureaus zo te boeken, of er nog plaats is voor een betaalbare prijs is echtger een ander verhaal

Gesloten