LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voornaam wijzigen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Weegschaal2
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2018 20:07

Voornaam wijzigen

Ongelezen bericht door Weegschaal2 »

Reisgeboekt bij Holidaychek onder nr. 346956998 voor 11 pers. nu blijkt bij 2 pers. de voornaam verkeerd is door gegeven.Het veranderen van deze namen Kost 2x 559,00eur. dus 1118,00euro. volgens ons is dat erg veel,is hier iets aan te doen,

Groeten H. de Vos

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: Voornaam wijzigen

Ongelezen bericht door yan »

Ja, goed opletten wat je invult.

Het is algemeen bekend dat het wijzigingen van vluchtgegevens erg prijzig kan zijn.

R. Proctor
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 feb 2018 13:48

Re: Voornaam wijzigen

Ongelezen bericht door R. Proctor »

Weegschaal2 schreef:Reisgeboekt bij Holidaychek onder nr. 346956998 voor 11 pers. nu blijkt bij 2 pers. de voornaam verkeerd is door gegeven.Het veranderen van deze namen Kost 2x 559,00eur. dus 1118,00euro. volgens ons is dat erg veel,is hier iets aan te doen,

Groeten H. de Vos
Wat veel zorgelijker is dat mensen nog steeds niet begrijpen en willen lezen dat er gevraagd word om de namen te noteren zoals vermeld in je paspoort.
Dagelijks zie je hier dit soort vragen voorbij komen, van mij mag dat tarief vertienvoudigd worden misschien leren mensen dan eens te lezen alvorens ze op akkoord drukken.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Voornaam wijzigen

Ongelezen bericht door mahadma »

volgens ons is dat erg veel,is hier iets aan te doen,

wijzigen is altijd duur en nee er is niets aan te doen, de fout is door de boeker gemaakt.

meniles
Berichten: 158
Lid geworden op: 17 sep 2008 22:50

Re: Voornaam wijzigen

Ongelezen bericht door meniles »

Afgezien van wat ik er inhoudelijk van vind zou ik het reserveringsnummer in combinatie met uw achternaam even uit deze post verwijderen...

Oja en inhoudelijk: nee hier kunt u niets tegen doen, behalve de volgende keer gewoon netjes de correcte voornaam invullen. Heel jammer allemaal maar zo werkt het al jaren

Gesloten