Vrijuit is voor andere vragen dan directe boekingen helemaal niet meer bereikbaar. Via de telefoon wordt bij keuze 4 namelijk verwezen naar de website of anders naar de mogelijkheid om via de website een email te sturen via de optie "contact". Maar.... er is helemaal geen "contact" button te vinden. Met heel veel moeite is op een heel verborgen plek het emailadres van de servicedesk te vinden.
Verder zijn de voorwaarden van de jubileumkorting heel onduidelijk. Er zijn namelijk helemaal geen voorwaarden beschikbaar voor de consument. Maar de medewerker van Vrijuit zei dat er wel heel veel beperkende voorwaarden bestaan! Jammer, dus je kan niet de reis uit de gids opzoeken en er dan op vertrouwen dat je de jubileumkorting krijgt (onder de voorwaarden die in de gids staan), Er staat bijvorbeeld nergens of een combinatie van kortingen (bijvoorbeeld een gewone 4=3 korting plus de jubileumkorting) mogelijk is.
Wie is ook van mening dat Vrijuit zo erg in kwaliteit achteruit is gegaan?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vrijuit vakantiegidsen en bereikbaarheid
-
- Berichten: 2159
- Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41
Re: Vrijuit vakantiegidsen en bereikbaarheid
Ik heb in december een reis geboekt bij Vrijuit. Ik kreeg 40 % korting en nog eens 10 % vroegboekkorting. Das toch mooi een vakantie voor de halve prijs. Heb verder geen problemen gehad met boeken of wat dan ook.
Re: Vrijuit vakantiegidsen en bereikbaarheid
Vrij Uit was vroeger van de ANWB, NIET winstgevend!Mathilde D. schreef: Wie is ook van mening dat Vrijuit zo erg in kwaliteit achteruit is gegaan?
Tegenwoordig is Vrij Uit het merk van Thomas Cook/Neckermann, WEL winstgevend!
Wil men de vroegere kwaliteit gaan leveren, dan wordt het dus weer NIET winstgevend en moet men het bedrijf afstoten.
Makkelijke keuze dan toch?