Sinds mei 2024 wachten wij op de vergoeding van Aer Lingus. Dit was voor de terugvlucht van Ierland naar Nederland op 24-05-2024. mijn zoon en een vriend.
Deze vlucht ging niet door en er werd een andere vlucht voor de volgende dag geregeld door Ar Lingus zelf. Dat betekende wel zelf een dag een hotel boeken en onkosten maken.
We kregen toen gelijk een e-mail dat we alle onkosten mochten declareren met daarbij een schadevergoeding, dat zag er goed geregeld uit.
Deze onkosten hebben we gelijk ingediend en in hun voorwaarden staat dat het binnen 7 dagen wordt overgemaakt.
Nu bijna een jaar verder hebben we nog niets ontvangen. Ik heb een tijdje elke dag gebeld en ik mail geregeld. Dan opeens hebben ze de bonnetjes niet meer dus die opnieuw opgestuurd. Elke keer beloven ze dat het dan nu echt geregeld wordt.
Nu hadden ze echt beloofd voor 31 maart is het overgemaakt.... maar nee het is nog niet binnen. Vanmorgen, 1 april, maar weer gebeld: het is weer doorgegeven aan de manager en die gaat er weer mee aan de slag en wordt vandaag geregeld (zeggen ze elke keer).
Mijn vertrouwen is helemaal weg, het lijkt we alsof ik op een lijst sta met "niet uitbetalen" en dat zeg ik dan ook. Ik vraag dan ook is er iets, zeg mij dat dan. Maar ze zeggen alleen het is druk.
Rechtsbijstand heb ik al enige tijd geleden gebeld maar nadeel is dat het om 2 personen gaat en dan gaan ze alleen voor mijn zoon aan het werk. En ik wil zo graag alles geregeld hebben.
Op de website https://www.reisgraag.nl/aer-lingus/, zie ik meer slechte ervaringen.
Zijn er meer mensen die nog geen geld hebben ontvangen of Iemand tips of ervaringen waar ik iets mee kan?
Alvast bedankt, Anja
Wacht al bijna jaar op geld van vliegtuigmaatschappij Aer Lingus
-
Re: Wacht al bijna jaar op geld van vliegtuigmaatschappij Aer Lingus
Het probleem zit bij u. Uw zoon kan zijn geld zo krijgen want het gaat normaliter vrij vlot wanneer de rechtsbijstand zich ermee bemoeid. Maar ja, dat wil u niet. Dan maar afwachten dus.Anjadeblok schreef: ↑01 apr 2025 08:23Rechtsbijstand heb ik al enige tijd geleden gebeld maar nadeel is dat het om 2 personen gaat en dan gaan ze alleen voor mijn zoon aan het werk. En ik wil zo graag alles geregeld hebben.