LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welke vliegtuigstoel??

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Welke vliegtuigstoel??

Ongelezen bericht door Gast »

:lol: Chapeau :lol:

Gast

@lois ja bedankt voor de tip ik weet dat er zulke cursusen bestaan tegen vliegangst maar eigenwijs dus.....
ik ga inderdaad gewoon het vliegtuig in en probeer rustig te blijven en kijk om mij heen hoe anderen mensen bezig zijn (bijvoorbeeld als ik een raar geluid hoor en iedereen leest gewoon door dan denk ik ook kom op mirell stel je niet aan niets aan de hand)
2 jaar terug zijn we met mijn pa en broer,schoonzus naar brazilie geweest dat was mijn eerste lange vlucht maar je krijgt er daar ook wat voor terug natuurlijk.toen bij terugkomst in nederland meteen naar reisburo gegaan en mexico geboekt puerta vallarta en nu dus naar cancun voor een rondreis.
ik ben mij er ook van bewust dat de rit naar schiphol meer kans op een aanrijding bestaat dan in de lucht ik weet dat t veiligste vervoermiddel is (op de lift na dan).dus vandaar dat ik mij niet laat kisten..mirella

Gast

laat elkaar in elkaars waarde sukkel......
iedereen mag hier posten en helaas jij ook lu.llo
als jij dit gezwam vind wat doe je hier dan.....kl..t viool

flightleader

Ongelezen bericht door flightleader »

IN EEN TOESTEL BESTAAT GEEN RIJ 13!

Gast

hahahahaaha echt wel rij 13 bestaat wel degelijk
jij hebt zeker nog nooit gevlogen......
in een hotel hebben ze geen kamer nr 13 mischien vergis je je.

Gast

ik moet wel toegeven dat ik bij seatexpert inderdaad in de vliegtuigen geen nummer 13 zie staan vreemd wand ik heb nog de incheckkaartjes in mijn fotoalbum zitten en het is echt 13 dus ik weet het ook niet hoe dat zit. volgens mij vloog ik met transavia of martinair???

flightleader

Ongelezen bericht door flightleader »

iedere geronomeerde Amaatschappij heeft geen rij 13, uiteraard wel als je gaat tellen. Het is zelfs zo dat er geen Hangar 13 is. Ook geen gate 13 om dit soort zaken te voorkomen.

Maar wellicht dat HV of MP wel een 13 hebben…..

Gast

Flightleader, ik mag jou wel :)

De maatschappij waarvoor ik heb gewerkt had ook geen rij 13 btw.
Collega van me heeft wel al eens overnacht in een Portuees hotel... kamer nummer: 666....

Gast

Geplaatst op 18 Feb 2005 15:08 door flightleader

--------------------------------------------------------------------------------

iedere geronomeerde Amaatschappij heeft geen rij 13, uiteraard wel als je gaat tellen. Het is zelfs zo dat er geen Hangar 13 is. Ook geen gate 13 om dit soort zaken te voorkomen.

O nee? Kijk dan eens op bijv. www.seatguru.com en selecteer, laten we zeggen....KLM en dan Boeing 747.....Volgens mij staat daar toch echt rij 13. En zo bij meerdere geronomeerde maatschappijen zie ik rij 13 opduiken. Echter bij bijv. Singapore Airlines vind ik rij 13 inderdaad niet.

Gast

Dat jullie daar allemaal bij stil staan! Daar heb ik nog nooit op gelet! Wat maakt het nou uit of je op stoel 13 zit? Ben je dan bij een crasch eerder dood of zo?

Ik weet wel, dat inderdaad in Spaanse hotels ze geen kamers met 13, 113, 213, 313, enz, hebben! Maar al zou dat wel zo zijn, mogen ze mij er gerust op plaatsen.

Gast

ja zie jewel dat ik niet gek ben er is wel rij 13 ook bij klm en dat is toch een aardige maatschappij.
en voor degene die vroeg of we ons daar druk over maakte dan heb je t forum nog niet goed doorgelezen dan had jij mijn verhaal over rij 13 op vrijdag de 13e wel gelezen en begreep je de andere berichten.

Gast

En toen? Waar slaat dat op dan? 13 :?:

Gast

Ik ben zelf wel eens gevlogen op vrijdag de dertiende. En met de vlucht ging het prima. Maar op de luchthaven aangekomen gingen we niet naar het geboekte hotel. Het werd een ander hotel. We vertrokken met busnummer 13 ,en aangekomen in het hotel kregen we een tafel met nummer 13 erop.Maar ondanks die tegenslagen hebben we toch een fijne vakantie gehad.Het was schrikken even,maar die vrijdag de dertiende zal ik niet vlug vergeten.Maar rij 13 in het vliegtuig maak ik me niet dik over.Het ging goed en het vliegtuig zat vol.Ik let er ook nooit op.

Gast

Dus dat nummer heeft jullie toch niet in problemen gebracht?

Een ander hotel dan geboekt, komt ( helaas) wel vaker voor. Ook op de 12e of de 14e.

Gast

bij mij was ook alles goed gekomen hoor maar met vliegangst op vrijdag de 13e de 13e keer vliegen op stoel 13 dat vond ik iets minder.
maar ja sommige mensen kennen geen angsten he!!!! :wink:

Gast

vliegangst heb ik ook sinds 4 jaar,en het gaat niet helemaal over.Mijn
partner heeft er geen last van.Dat is de rust zelve.Hij wil ook altijd bij het raampje zitten,en ik beslist niet.Maar ik stap er wel in en ben blij als we er zijn en eruit mogen.Ik heb ook eens in dutschbird op de stoel gezeten nummer 1 bij de deur.Maar ik kan wel zeggen dat het vreselijk tocht daar en ook flink koud is.Laat mij dan maar achter zitten,daar waait het niet zo.Maar ik zeg maar tot slot,als je stoel maar goed zit !!!!!!!!!!

Gast

dat waaien is vaak die kouwe airco die aanstaat en ach inderdaad als die stoel maar goed zit dat hoop ik wel ja wand ik moet 12 uur dit keer.

aapje

Ongelezen bericht door aapje »

Ik weet uit ervaring dat er bij de KLM geen rij 13 bestaat. Dit is bewust gedaan omdat de meeste Nederlanders niet op rij 13 willen zitten

Gast

nou meneer de beterweter ga dan nu naar wwwseatguru.nl en kijk bij de indeling van klm...........747 (de tweede op van het rijtje}
en wat ziet u daaaaaar RIJ 13.
HIER WORD IK NU ZO MOE VAN HE!

Gast

de 747 400 :twisted:

Gesloten