LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie heeft ervaring met golden toers

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
bouliehond
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2007 10:14

Re: wie heeft ervaring met golden toers

Ongelezen bericht door bouliehond »

Ik ben nu op zoek naar een goedkoop reisje naar marmaris in augustus en ben na heel wat gesurf op het net van plan om bij golden tours te boeken omdat je bij golden tours ook met transavia kan vliegen. Ik had hetzelfde reisje bij een andere touroperator in optie staan en kreeg met onur air heel ongunstige vliegtijden. (vertrek hier 21.00 en terug om 7 uur smorgens....) dan ben je meer als twee dagen kwijt! Nu bij golden tours met transavia, wat wel wat extra kost, maar wat in vergelijking met die andere touroperator niet veel duurder was, zou ik veel gunstigere tijden hebben.(smorgens heen en savonds terug) Als dit inderdaad ook zo is dan betaal ik liever iets meer want dat scheelt enorm 8) Iemand bekend met halici holiday village?

jujobri
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2007 21:27

Re: wie heeft ervaring met golden toers

Ongelezen bericht door jujobri »

Wij hebben een hele goede ervaring met golden toers, hebben al een paar keer geboekt en alles is goed verlopen, we hebben al wel een keer een dag vtv gehoord dat we een andere vliegmaatschappij hadden was ditmaal geen onur air maar werd transavia zelfs met beter tijden!
overigens vrienden hebben bij andere reisorganisatie,s geboekt en hun is ook hetzelfde overkomen!!

apenstaartje
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jul 2007 11:55

Re: wie heeft ervaring met golden toers

Ongelezen bericht door apenstaartje »

Hallo een reactie van ons op Golden tours.[/b]
Ik had hier op deze site gekeken en dacht ik boek bij Golden Tours.[/b]

DUS NOOIT MEER!!!

Er vroeg iemand de ervaring met Golden Tours, Nou hier heb je er een en
Die was niet zo leuk we hebben geen leuke vakantie gehad.
We hadden een bingoreis geboekt voor die reis en hebben € 927 betaald voor 2 pers. 8 dagen.We dachten toch nog wel veel maar op de site van Golden Tours stonden foto's van wel een 10 * hotel dus dachten heel luxe terecht te komen, we wisten niet waar we heen gingen nou dat hebben we geweten ook we kwamen op het vliegveld aan en er was al niemand nou vooruit dat kan.We werden naar het hotel gebracht,nou daar begon het al niemand sprak daar Engels alleen Turk,Russisch en een beetje Duits,er was daar helemaal geen informatie van Golden Tours.Ook niet van een andere ned.touroperator. Dus je moet nagaan wij wisten helemaal niet waar we terecht kwamen, normaal kun je op internet al het een en ander bekijken maar wij met onze bingoreis (verrassingsreis noemen ze het ook wel) niet.We wisten dat we in Alanya waren en verder zoek het maar uitstaat hotel was een Russisch hotel daar bedoel ik mee alleen waren er maar Russen en wij de enige 2 Nederlanders het eten was hoofdzakelijk Russisch en een beetje Turks er staat alleen in het Russisch geschreven ,wij hadden voor een 5**** geboekt en het was een 4**** nou voor ons nog geen 2** het eten was er slecht en er was niets te doen ,accommodatie ook niet alleen voor hele kleine kinderen, s’avonds kon je kaarten met kaarten van jezelf want er was niks en zo breng je de avond door er was geen muziek niets disco gesloten gezellig joh, je krijgt ook geen kans om aan het zwembad te gaan liggen we hadden onze handoek daar om +/- 9 uur neer gelegd en gingen eten,we kwamen terug handoeken weg en er lagen Russen op dat plek. En verder er mankeerde nog al wat aan dat hotel echt geen 5 **** en zeker niet voor dat geld. Daar kun je wel wat beters voor boeken en wat de reclame van Golden Tours betreft op hun site vind ik zeer misleidend. Want dat hotel waar wij heen geweest zijn staat niet eens in hun boek en ik heb het in geen enkel ander boek zien staan.
Je kon buiten het hotel ook nergens heen veel te afgelegen en gevaarlijk je kon niet eens fatsoenlijk gaan wandelen, laat staan gaan winkelen het plaatsje lag 45 km van Alanya af geen busje dat was nog te vroeg in het seizoen Wij hebben na 2 dagen een ander hotel gevraagd en dat we naar 3 uur bellen ook wel kregen want toen de hostess kwam zag zei het ook wel dat het niks was, ze snapte ook al niet dat ze ons naar dat hotel gestuurd hadden.Zei heeft er alles aan gedaan om ons daar weg te krijgen, moesten we eerst nog € 200 bijbetalen ook, dat deden we niet.Het hotel waar we nu zijn geweest dat was een gewoon hotel met niks bijzonders erop of eraan 3x eten en dat was verder was er ook niets te doen meer een hotel voor oudere mensen er zaten veel oudere mensen , je verwacht toch op je vakantie dat er s avonds shows of iets dergelijks is.We hadden het liefste naar huis gegaan maar dat kon niet.Ik kan er een boek over schrijven en wij zijn geen zeikerds en zijn best wel wat gewend maar je moet eens een week tussen alleen maar Russen zitten sorry maar wat een onbeschoft volk is dat zeg laden hun borden zo vol en vullen zelfs hun tassen zodat een ander niets heeft.
Een brief naar Golden tours geschreven maar zei vonden het een goed hotel daar kun je het mee doen.Weg geld, weg leuke vakantie, oordelen jullie zelf maar of je daar wilt boeken
Jullie snappen wel wij boeken nooit meer bij Golden tours Want dit was een echte verrassingsreis.

Marlies en Ad


Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: wie heeft ervaring met golden toers

Ongelezen bericht door Marco Polo »

....wat een onbeschoft volk is dat zeg....
Pardon?!
...om aan het zwembad te gaan liggen we hadden onze handoek daar om +/- 9 uur neer gelegd en gingen eten,...
De pot verwijt de ketel......!!!

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: wie heeft ervaring met golden toers

Ongelezen bericht door hharteman »

Over welk hotel hebben we het hier?
Handig om te weten.

lossie
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jan 2007 19:53

Re: wie heeft ervaring met golden toers

Ongelezen bericht door lossie »

ik zou niet naar turkije een verassingsreis boeken...
ik kijk maanden en maanden op site's om naar hotels te kijken

alleen riu hotels , daar zou ik een riulette arangement wel aan durven..
ben niet zo'n waaghals.

ben wel van plan op bij hun te boeken voor volgende zomer, mits de prijs wel gunstig is. :D

j.t
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2007 20:49

Re: wie heeft ervaring met golden toers

Ongelezen bericht door j.t »

Lees apenstaartje
:cry:
Wij het zelfde meegemaakt,maar dan in antalya.
2 weken was waardeloos.
Nooit meer golden tours

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: wie heeft ervaring met golden toers

Ongelezen bericht door hharteman »

Noem is hotelnamen J.T en Apenstaartje.
Weten we waar we niet naar toe moeten.

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: wie heeft ervaring met golden toers

Ongelezen bericht door hharteman »

Omdat er niet meer geantwoord is, ga ik er vanuit dat de reacties van J.T en Apenstaartje volledige onzin zijn.
Waren van allebei 1e post.
Even langs komen en een kletsverhaal ophangen zonder onderbouwing kan iedereen.

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: wie heeft ervaring met golden toers

Ongelezen bericht door rene117 »

ja zeker ook als het gaat om roken in het vliegtuig was ook geen onzin
menner hartman

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: wie heeft ervaring met golden toers

Ongelezen bericht door hharteman »

Een gezonde dosis achterdocht is op dit forum wel nodig.
Men gunt elkaar weinig.
Conculega's die elkaar zwart maken hebben we hier niet nodig.
Jouw reacties waren ook zeer fantasierijk in dat verhaal, maar dat is een ander topic

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: wie heeft ervaring met golden toers

Ongelezen bericht door rene117 »

maar ik had wel gelijk en dat moet je toe geven
maar ik ga in augustus lekker weer op vakantie en heb wel bij corendon
geboekt aleen vlieg met transavia

maar je heb gelijk
maar ik had ook gelijk dat er gerookt werd aan boord en dat moet je
wel toe geven

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: wie heeft ervaring met golden toers

Ongelezen bericht door D1RK »

Als ik dat lange verhaal hierboven lees, er zijn daar ook hotels waar heel erg veel russen komen, die als beesten tekeer kunnen gaan, en ze hebben daarom vaak Russisch sprekende, voor mij geen probleem, maar ik weet dat de Wodka en Bier dan belangrijker is dan de Keuken, dus zelf ook liever niet!

De Turkse hotels moeten ook nog leren hoe wij het graag willen, het is nog steeds een relatief nieuw land, dus als je de verkeerde boekte, dan krijg je dit ook!

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: wie heeft ervaring met golden toers

Ongelezen bericht door hharteman »

Ik ga meestal buiten het seizoen en dan heb je niet zoveel last van de Russen.
Zit ook vaak in Bodrum en omstreken en daar zie je ze in de 4* ook niet zovaak.
Als we ze zouden verstaan kan het nog best gezellig worden denk ik.
Communicatie gaat met deze mensen wat moeizaam.
Dat samen met een zeer aparte interpretatie van het buffet maakt het wel amusement.

Als ze dan om een uur of 11 in de ochtend de eerste fles Wodka op hebben beginnen ze zelfs mijn vrouw aardig te vinden.
Zo in de middag beginnen ze dan Wolga liederen te zingen en is het feest compleet.

Daarna liggen ze meestal lam in een hoek, en heb je weinig last van ze.
Zorg dat je op tijd gaat eten dan staat er voor jou ook nog wel wat, en anders schuif je gewoon aan met de mededeling "Is het buffet verplaatst".

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: wie heeft ervaring met golden toers

Ongelezen bericht door D1RK »

buffet verplaatsen?

Ik was ook verbaast toen een pas getrouwd echtpaar echt aan het paren was, en met bed en al van 3 hoog in het zwembad plonsden!

Dit was om ongeveer 2.00 uur, ik wilde gaan slapen en keek uit het raam, en dit was recht tegenover....

Als je dit soort dingen normaal vind? ik niet!

j.t
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2007 20:49

Re: wie heeft ervaring met golden toers

Ongelezen bericht door j.t »

HHARTEMAN je blaast zelf hoog van de toren heb jij soms wat met goldentours.


Het is beslist geen onzin verhaal onderbouwen bij jou hoeft niet!! Al gedaan per email en schriftelijk naar goldentours ,maar ze beroepen zich op kleine letters.
Geven geen duidelijk antwoord,laat het er maar bij vakantie zo snel mogelijk vergeten op naar een nieuwe vakantie maar dan bij ARKE ,Oad neckerman enz

Daar kan ook wel wat zijn maar nooit zo slecht als bij golden tours , achteraf hoor je van meer mensen die zoiets meegemaakt hebben bij goldentours

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: wie heeft ervaring met golden toers

Ongelezen bericht door Chief »

HHARTEMAN je blaast zelf hoog van de toren heb jij soms wat met goldentours.


Het is beslist geen onzin verhaal onderbouwen bij jou hoeft niet!! Al gedaan per email en schriftelijk naar goldentours ,maar ze beroepen zich op kleine letters.
Zou wel zo prettig zijn om het wel te onderbouwen, zeker voor toekomstige boekers. Met dit verhaal kan je als consument helemaal niets, onderbouw het gewoon weten wij misschien ook waar we op moeten letten.
op naar een nieuwe vakantie maar dan bij ARKE ,Oad neckerman enz
Dat is jou goed recht, alleen waarom zijn hun vele malen duurder dan de Turkije aanbieders die ook aan de anvr/sgr garantie voldoen.
Zelf maak ik er iedere keer een sport van om zo goedkoop mogelijk te boeken, met let op soms wel 1000 euro goedkoper met 4 personen. En zelfs bij de Turkije aanbieders zitten er grote prijsverschillen, maar een dagje googelen is zeker de moeite waard.
En wat is uiteindelijk het verschil, helemaal niets ik zit gewoon in hetzelfde vliegtuig en dezelfde accomodatie.
Laatst gewijzigd door Chief op 16 jul 2007 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: wie heeft ervaring met golden toers

Ongelezen bericht door hharteman »

Quote J.T.
------------
HHARTEMAN je blaast zelf hoog van de toren heb jij soms wat met goldentours.
------------------------------------------------------------------------
Ik heb niet meer met Golden Tours dan om het even welke touroperator..
Toevallig dit jaar 1x met ze in zee gegaan zonder problemen.
Ook wel is een verrassingsreisje met Reiscompas gedaan, en toen kwamen we in Cesars ressort in Side terecht.
Dat hotel was het algemene verassingschotel dat jaar.
Ook een hoog Rusgehalte maar was voor mij probleemloos verder.
Ben al ruim 25x in Turkije geweest met elke Touroperator die je verzinnen kunt, en eerlijk gezegd ken ik de toestanden niet die jullie omschrijven.
Vandaar dat ik om onderbouwing vraag.
Loze kreten hebben we weinig aan.
Je verteld niet meer dan dat je een waardeloze vakantie gehad hebt.
Daar kunnen we niks mee.

apenstaartje
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jul 2007 11:55

Re: wie heeft ervaring met golden toers

Ongelezen bericht door apenstaartje »

Sorry, dacht dat ik het erbij geschreven had,

Hotel concordia celes beach 40 kilometer vanaf Alanya

apenstaartje
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jul 2007 11:55

Re: wie heeft ervaring met golden toers

Ongelezen bericht door apenstaartje »

En nog wat het hotel CONCORDIA CELES BEACH staat niet eens in het boek van
GOLDENTOURS vinden jullie dat niet gek dan?
En ik heb een brief naar Golden Tours
gestuurd en gezegd dat ze het op hun site allemaal zo mooi voor spiegelen .
ze weten goed genoeg dat ze fout zitten want de mooie foto's zijn van de site GOLDEN TOURS af, en je kunt nu ook geen bingoreis meer bij hen boeken,dan weet je toch al wel genoeg,

Maar weet je wat het is iedereen moet maar zelf oordelen en maar kijken of ze nog bij GOLDEN TOURS willen boeken

Wij in ieder geval NOOIT meer

Gesloten