LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft ervaring met reisbureau vakantieknallers

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
carsam

Wie heeft ervaring met reisbureau vakantieknallers

Ongelezen bericht door carsam »

Ik heb geboekt bij vakantieknallers wie heeft hier zowel goede ervaringen mee of slechte ervaringen mee ben!
En wie kan mijn vertellen of deze is aangesloten is bij de sgr ik kan het logo nergens vinden!
ik ben erg benieuwd naar reacties!

Gast

Re: Wie heeft ervaring met reisbureau vakantieknallers

Ongelezen bericht door Gast »

Dit is een onderdeel van Ahold en je kunt er niet mee vliegen vangen.

Gast

Voor je ging boeken had je beter eerst kunnen onderzoeken

gaste

Ongelezen bericht door gaste »

ze zijn geen onderdeel van het garantiefonds - kijk voor je ergens boekt altijd op www.sgr.nl of het betreffende bedrijf is aangesloten - mooie websites kan iedereen maken maar dat wil nog niet zeggen dat het een solide bedrijf is.

Gast

Ik had hier informatie geplaatst over het bedrijf maar Radar heeft die verwijderd. Zoek via http://spyder.abandon5000.com/ en dan via URL. Tik vakantieknallers in en je vindt alles over dit bedrijf. Op hetzelfde adres zit ook nog een accountantskantoor van de heer L. (ik zal hier geen namen noemen) die de registrant van het domein www.vakantieknallers.nl is. Misschien een ideetje om eens bij de beroepsvereniging van accountants te checken of zij het leuk vinden dat accountants dit soort bijbaantjes hebben?

Gesloten