LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wijzigen vliegschema turkish airlines

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Chris2305

wijzigen vliegschema turkish airlines

Ongelezen bericht door Chris2305 »

Chris
Laatst gewijzigd door Chris2305 op 10 dec 2009 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.

meniles

Re: wijzigen vliegschema turkish airlines

Ongelezen bericht door meniles »

Het is te laat om de hele post te lezen, maar ik raad sowieso af om bij vergelijkingsites te boeken. Vliegtarieven.nl, superlekkergoedkoopwegmethetvliegtuig.nl, elcheapoairlines.nl noem het maar op. Mensen deze site zijn niet goedkoper! Ze werken prima als vergelijking, maar boek toch gewoon na deze vergelijking rechtsstreeks bij de airline! Die hebben namelijk WEL actuele schema's op hun sites...

Voor de rest ben ik bang dat de regels zo dichtgetimmerd zitten dat u waarschijnlijk nergens aanspraak op kan maken :(..

rene117

Ongelezen bericht door rene117 »

sorry hoor maar evair en cinaairline.s zijn toch goed koper
kijk eens een keer op www.bmair daar reis ik all jaren mee

Roberto33

Ongelezen bericht door Roberto33 »

beste heer,

ik weet niet hoe jij dit voor elkaar hebt gekregen maar ik vlieg veel voor mijn werk en ga regelmatig met Turkish Airlines naar vele bestemmingen en heb nog nooit problemen gehad! Als ik jou was zal ik zeker contact opnemen met de tussen persoon waar je dat geboekt hebt want dat kan niet!

Ik boek altijd direct via Turkish Airlines en zeker weten ze zijn goedkoper dan de KLM.

Jammer dat het zo gegaan is bij jou! Maar 1 tip doe het direct en nooit via een tussenweg.

Saludos
Roberto

Spy21

Ongelezen bericht door Spy21 »

Heb ook nooit problemen gehad met Turkish Airlines,

kan aan de website liggen waar je het hebt gekocht,

Turkish Airlines wijzigt vluchten zelden..

Gesloten