Ik ben (een beetje) stom geweest
Een week of 3 geleden heb ik bij wizz air een reis geboekt. Deze reis heb ik betaald via een bank overschrijving. De reis gaat naar Oekraine. Samen met mijn zoontje en vriend.
Na de reis geboekt en betaald te hebben, krijg ik een mail waarin staat dat ik de bank overschrijving alleen met een Oekrains rekening nummer kan doen, in Grivna. Op dat moment lichte paniek, want ja, het geld is al overgemaakt naar een oekrainse rekening; krijg ik dit nog terug?! Meteen gebeld met de helpdesk van wizz air. Vriendelijke dame aan de telefoon gehad; het geld zou binnen een week op mijn rekening terug gestort zijn want euro's kunnen niet gestort worden op die rekening.. Ikke helemaal opgelucht.
Omdat ik toch heel graag naar Oekraine wil (mijn zus verblijft daar tijdelijk) heb ik een dag later nogmaals een reis geboekt, nu met credit card. Betaling gelukt
2 dagen later ontvang ik een mail, dat de eerst geboekte reis toch is goedgekeurd, en betaald
De helpdesk is nu niet vriendelijk meer. Ik kan alleen via mail/post een klacht indienen. Heb rechtsbijstand ingeschakeld, maar ben bang dat ook zij niets kunnen doen, en ik gewoon met 2 reizen zit.. (gelukkig kan ik de datum nog wel verschuiven...)
Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is?