LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zwarte lijst :luchtvaartmaatschappijen met 'categorie 3'
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 19 jun 2005 19:24
Re: zwarte lijst :luchtvaartmaatschappijen met 'categorie 3'
Valt mij weer mee die score.
Lijkt mijn ops-check wel.
het is inmiddels 17 jaar geleden dat ik mijn B1 heb afgerond, en ik doe het op mijn boerenverstand, maar dat terzijde.
Lijkt mijn ops-check wel.
het is inmiddels 17 jaar geleden dat ik mijn B1 heb afgerond, en ik doe het op mijn boerenverstand, maar dat terzijde.
Re: zwarte lijst :luchtvaartmaatschappijen met 'categorie 3'
Zo dus jij bent een piloot nou dan weet je ongeveer wel de salarissen dan weet je ook dat deze piloot niet zonder geld of creditcard zit want iedere piloot heeft wel extra cash of een card bij zich en weet je ook dat de rekening nooit rechtstreeks naar de crew gaat maar eerst via de maatschappij zelf ook al ben je ontslagen.
en geloof mij dit was echt niet de enige reden van zijn ontslag. volgens mij val ik in herhaling maar ja dat moet soms als simpele zielen het niet begrijpen
en geloof mij dit was echt niet de enige reden van zijn ontslag. volgens mij val ik in herhaling maar ja dat moet soms als simpele zielen het niet begrijpen
Re: zwarte lijst :luchtvaartmaatschappijen met 'categorie 3'
Robxa, als jij daadwerkelijk piloot bent, dan zou je deze opmerking nooit gemaakt hebben. Dan zou je weten dat veel van je collega's, door het overschot aan piloten, werken voor een hongerloontje, waarmee ze ook hun torenhoge schulden moeten afbetalen (150.000 euro voor studie + typerating). Ik weet niet wat piloten bij Fly Air verdienen, maar gezien het feit dat het gaat om een Turkse prijsvechter, zal het zeker geen vetpot zijn.Zo dus jij bent een piloot nou dan weet je ongeveer wel de salarissen ...
En na zijn ontslag heeft hij echt wel zijn company creditkaart per direct in moeten leveren.
Re: zwarte lijst :luchtvaartmaatschappijen met 'categorie 3'
lijkt mij sterk dat hij geen eigen pas zal hebben
en jij bent echt een osseworst hoor je bij diegene die geen baan hebben jammer voor je maar met deze houding kom je niet ver in het leven
en jij bent echt een osseworst hoor je bij diegene die geen baan hebben jammer voor je maar met deze houding kom je niet ver in het leven
Re: zwarte lijst :luchtvaartmaatschappijen met 'categorie 3'
Mijn ervaring, ten tijde dat ik in de luchtvaart werkte is dat de piloten (en dan met name de co-piloten) inderdaad een karig loon kregen.
Daar staat tegenover dat vooral op de ietwat langere afstanden de crew inderdaad een creditcard oid meekregen.
Maar goed, het bedrijf waar ik voor werkte is dan wel failliet. Weet niet of dat wat wil zeggen.
Daar staat tegenover dat vooral op de ietwat langere afstanden de crew inderdaad een creditcard oid meekregen.
Maar goed, het bedrijf waar ik voor werkte is dan wel failliet. Weet niet of dat wat wil zeggen.
Re: zwarte lijst :luchtvaartmaatschappijen met 'categorie 3'
Robxa, ik ben werkelijk diep ontroerd door je warme belangstelling, maar je hoeft je over mij echt geen zorgen te maken, ik heb een zeer goede baan.
Re: zwarte lijst :luchtvaartmaatschappijen met 'categorie 3'
Gisteren de krant gelezenEen piloot zal atijd (moet) teveel brandstof meenemen voor het geval het toestel moet uitwijken naar een ander veld of langdurig in de hold wordt gezet voor het aan de beurt is om te landen.
Als je minder brandstof meeneemt, is het toestel lichter en zal minder brandstof verbruiken. Minder brandstof is dus goedkoper, maar ook minder veilig. Er moet dus een goed (veilig) gemiddelde worden gevonden: niet te veel en niet te weinig. Als een maatschappij hierop gaat bezuinigen, dan brengt het de veiligheid in gevaar, en is zo'n maatschappij onverantwoord bezig. Ik denk dat Keukenpipo hierop doelt
Re: zwarte lijst :luchtvaartmaatschappijen met 'categorie 3'
Ik dacht dat dit een forum was om problemen met luchtvaartmaatschappijen te bespreken maar waar men mee bezig is
om iemand te veroordelen of te beoordelen of hij nou wel of niet piloot is. Waar is dat nou voor nodig??Iemand moet zichzelf bewijzen door aan te geven of hij bepaalde vliegtermen kent. Belachelijk.
Overigens wat de luchtvaartmaatschappijen betreft: door de hoge kerosineprijs nemen ze minder brandstof mee.
Al namen vernomen welke maatschappijen dat zijn? Vooral niet meer mee gaan vliegen hoor!!
Ik vlieg vrij regelmatig. Ben net terug van een vlucht via Holland International met Inter Express Airlines. Prima vlucht, goede service.
In juni en juli met Onur Air gevlogen. Geen problemen gehad. Ook
goede service en wat belangrijk is: de vleugels zaten er nog aan.
Als je zoveel kritiek hebt, neem dan een lijnvlucht met Turkish Airlines
of andere maatschappij. Je wilt voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
Het effect wordt bereikt als je de goedkopere luchtvaartmaatschappijen en de goedkope reizen links laat liggen en voor duurder gaat.
Dat voel je wel in je portemonnee!!
Niet zo zeuren. De beslissing ligt bij jezelf!!
Lotje
om iemand te veroordelen of te beoordelen of hij nou wel of niet piloot is. Waar is dat nou voor nodig??Iemand moet zichzelf bewijzen door aan te geven of hij bepaalde vliegtermen kent. Belachelijk.
Overigens wat de luchtvaartmaatschappijen betreft: door de hoge kerosineprijs nemen ze minder brandstof mee.
Al namen vernomen welke maatschappijen dat zijn? Vooral niet meer mee gaan vliegen hoor!!
Ik vlieg vrij regelmatig. Ben net terug van een vlucht via Holland International met Inter Express Airlines. Prima vlucht, goede service.
In juni en juli met Onur Air gevlogen. Geen problemen gehad. Ook
goede service en wat belangrijk is: de vleugels zaten er nog aan.
Als je zoveel kritiek hebt, neem dan een lijnvlucht met Turkish Airlines
of andere maatschappij. Je wilt voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
Het effect wordt bereikt als je de goedkopere luchtvaartmaatschappijen en de goedkope reizen links laat liggen en voor duurder gaat.
Dat voel je wel in je portemonnee!!
Niet zo zeuren. De beslissing ligt bij jezelf!!
Lotje