LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brulo windscherm via groupon en Rubenshop.nl

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
r vdm

Brulo windscherm via groupon en Rubenshop.nl

Ongelezen bericht door r vdm »

Bij groupon Brulo windscherm besteld,geleverd door Rubenshop.nl. Adviesprijs 649 euro.Bij groupon 60 % korting dus 242 euro + 7.95 euro betaald.Kijk ik op Rubenshop.nl na enkele weken,staat hetzelfde scherm voor 169.99 euro te koop.Reactie groupon:Wij garanderen niet de laagste prijs.Wij promoten alleen.Verschil krijgt u niet terug.Rubenshop gebeld,deze vertelt dat de prijs al een hele tijd zo is. Dus ik en met mij minimaal 34 klanten minimaal opgelicht voor 80 euro(2800 euro extra verdiend door Groupon).Ik voel mij als klant op zijn zachtst gezegd zwaar belazerd

Chocomelk

Re: Brulo windscherm via groupon en Rubenshop.nl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

r vdm schreef:Bij groupon Brulo windscherm besteld,geleverd door Rubenshop.nl. Adviesprijs 649 euro.Bij groupon 60 % korting dus 242 euro + 7.95 euro betaald.Kijk ik op Rubenshop.nl na enkele weken,staat hetzelfde scherm voor 169.99 euro te koop.Reactie groupon:Wij garanderen niet de laagste prijs.Wij promoten alleen.Verschil krijgt u niet terug.Rubenshop gebeld,deze vertelt dat de prijs al een hele tijd zo is. Dus ik en met mij minimaal 34 klanten minimaal opgelicht voor 80 euro(2800 euro extra verdiend door Groupon).Ik voel mij als klant op zijn zachtst gezegd zwaar belazerd
Kan heel goed begrijpen dat jij je belazerd voelt maar je kan zelf ook even aan de slag met google voordat je iets koopt om te kijken of je het ergens anders goedkoper kan krijgen.

SaritaX

Re: Brulo windscherm via groupon en Rubenshop.nl

Ongelezen bericht door SaritaX »

Het is je eigen verantwoordelijkheid prijzen te vergelijken voor je iets koopt. heel veel winkels adverteren met actieprijzen terwijl het artikel elders goedkoper te krijgen is.

Gesloten