De aanhef van dit topic zegt genoeg.
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze 'tussenpersoon' en dien ten gevolge de uitvoerders?
Hoe zijn de ervaringen en welke klussen hebt u laten uitvoeren.
Ik orienteer me ivm de uitvoer van verschillende klussen. (tuin aanleg en verfklus)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaringen gevraagd met www.europerenovations.nl
-
Re: Ervaringen gevraagd met www.europerenovations.nl
Ik heb geen persoonlijk contact gehad.
Maar de insteek lijkt mij duidelijk je stuurt je nederlandse offerte van bijvoorbeeld € 30.000 en meneer zoekt een poolse aannemer die die altijd kan vinden voor 1 derde van de prijs dus voor € 10.000.
Je krijgt te horen dat het wel 1 derde goedkoper kan dus voor € 20.000 heeft meneer 1 derde verdient dus € 10.000.
Je krijgt alleen de kwaliteid waar je voor betaald dus je moet waarschijnlijk nog een aannemer inschakelen als het mis gaat.
Maar de insteek lijkt mij duidelijk je stuurt je nederlandse offerte van bijvoorbeeld € 30.000 en meneer zoekt een poolse aannemer die die altijd kan vinden voor 1 derde van de prijs dus voor € 10.000.
Je krijgt te horen dat het wel 1 derde goedkoper kan dus voor € 20.000 heeft meneer 1 derde verdient dus € 10.000.
Je krijgt alleen de kwaliteid waar je voor betaald dus je moet waarschijnlijk nog een aannemer inschakelen als het mis gaat.