Ik heb nog geen 2 jaar geleden een wand-slangenbox 10 Roll-up automatic van het merk Gardena gekocht. Deze slangenbox begon plotseling van binnenuit enorm te lekken. Volgens opgave van Gardena gaat de slangenbox minimaal 5 jaar mee. Nou deze dus niet!
Voor mij geen Gardena meer!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gardena Wandslangenbox
Re: Gardena Wandslangenbox
frankp schreef:Ik heb nog geen 2 jaar geleden een wand-slangenbox 10 Roll-up automatic van het merk Gardena gekocht. Deze slangenbox begon plotseling van binnenuit enorm te lekken. Volgens opgave van Gardena gaat de slangenbox minimaal 5 jaar mee. Nou deze dus niet!
Voor mij geen Gardena meer!
En wat zegt de verkopende partij van dit euvel?
@frank,
heb je al gekeken of de slang nog goed op het aansluitpunt (in de box) bevestigd is? ze willen wel eens losgaan door het in- en uitrollen.
heb je al gekeken of de slang nog goed op het aansluitpunt (in de box) bevestigd is? ze willen wel eens losgaan door het in- en uitrollen.
Ik heb diverse brieven en emails gestuurd naar de directie van Gardena, maar deze reageren niet. Mijn wandslangenbox heb ik terug geëist, maar vooralsnog heb ik deze niet terug gekregen.RobbieS. schreef:@frank,