Hallo,
Ik overweeg de loungeset van Jan des Bouvrie (van de Gamma) aan te schaffen. Is er iemand die mij kan vertellen hoe de kwaliteit van deze set is?
Bedankt!
Lindsay
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Loungeset Jan des Bouvrie (Gamma)
-
Re: Loungeset Jan des Bouvrie (Gamma)
Zelf heb ik de set niet maar vrienden van ons wel. Ik weet niet wat zoiets moet kosten maar de kwaliteit is minimaal. Op diverse plaatsen (hoeken) scheurt het vlechtwerk en alles wat van metaal is roest. JandeB heeft deze sets waarschijnlijk nog nooit van zijn leven gezien maar vangt een leuk bedrag omdat zijn naam er op staat.
Wij hebben een setje. Momenteel een 2de. De eerste was aan het scheuren. Slechte kwaliteit dus. We hadden hem gewoon in de winter ingepakt. Koop een ander setje. maar niet van JdB Mocht je het setje toch gekocht hebben en het gaat stuk. Ga dan met foto's naar de Gamma en ze zorgen dat je een nieuwe krijgt.
Er stata nog iemand
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 547cf4b44e
Er stata nog iemand
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 547cf4b44e
Hallo,
Vrienden van ons hebben ook zo'n set
is nu al de tweede set en deze begint ook al
te scheuren
Als je het mij vraagt betaal je alleen de naam
Voor de rest is het pruttel
groetjes Noor
Vrienden van ons hebben ook zo'n set
is nu al de tweede set en deze begint ook al
te scheuren
Als je het mij vraagt betaal je alleen de naam
Voor de rest is het pruttel
groetjes Noor
In 2008 hebben wij ook zo'n loungeset van Jan des Bouvrie gekocht bij de Gamma. Vorig jaar vond ik het er al slecht uitzien en dit jaar bleek de hele set verrot. Heel veel kapotte wickerdelen in alle onderdelen, houten leuningen/poten gescheurd of kromgetrokken. Dus foto's gemaakt en naar de Gamma klantenservice. Daar doen ze NIETS zonder aankoopbon/betalingsbewijs en jullie raden het al: die zijn we kwijt. Nou is de Gamma de enige die deze set verkocht heeft dus dan denk ik: hoe moeilijk kun je doen? Ze moeten zich kapot schamen om zo'n inferieur produkt te verkopen! Dan heb ik nog niet nieteens over Jan des Bouvrie, die gooit zijn naam toch ook te grabbel door deze snertkwaliteit onder zijn naam op de markt te gooien? Zijn er nou echt niet meer ontevreden klanten die deze set gekocht hebben en hem nu al weg moeten doen? Ik ben hier echt heel boos over!
Laat je niet misleiden door de naam Jan de Bouvrie. Voor geld doet hij alles het is net een .... Als je hem geld geeft kun je zijn naam erop plakken. Of het nu kwaliteit is of van de gamma.........
Jan de Boefje houd zich alleen met model bezig.
De charantei of so niet wand hij iz Dyslectisch.
Dus Model ja, kwaliteit en garantie zie je pas later.
Hij ontwerpt en na veel zoeken heeft de Gamma de goedkoopste fabriek gevonden.
Dus niet Jan maar Gamma moet de kwaliteit en prijs aanpassen.
Ikea laat zien dat goedkoop en goed vaak wel kunnen.
Iets minder voordelig maar je weet dat het tenminste redelijke levensduur heeft.
www.ikea.nl en je kunt zelf zoeken naar iets wat erg veel in de buurt komt, wel duurder maar lees ook de garantie voorwaarden van beide leveranciers....
De charantei of so niet wand hij iz Dyslectisch.
Dus Model ja, kwaliteit en garantie zie je pas later.
Hij ontwerpt en na veel zoeken heeft de Gamma de goedkoopste fabriek gevonden.
Dus niet Jan maar Gamma moet de kwaliteit en prijs aanpassen.
Ikea laat zien dat goedkoop en goed vaak wel kunnen.
Iets minder voordelig maar je weet dat het tenminste redelijke levensduur heeft.
www.ikea.nl en je kunt zelf zoeken naar iets wat erg veel in de buurt komt, wel duurder maar lees ook de garantie voorwaarden van beide leveranciers....