VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 30 jun 2020 22:41
VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring
Beste lezers,
Hierbij volgt onze ervaring met VidaXL.nl wat tot behoorlijk ongeloof heeft gezorgd. Ze hebben het voor elkaar gekregen, om niet 1 keer, niet 2 keer, maar 3 keer het verkeerde pakket te leveren.
Op 15 mei dit jaar hebben we een bestelling gedaan van een tuinpaviljoen. Verjaardagskado voor schoonmoeders. Binnen een aantal dagen twee pakketten ontvangen. Het daar opvolgende weekend de twee pakketten uitgepakt in de tuin om in elkaar te zetten.
Hmmm... als snel volgde de verbazing dat in beide paketten alleen een dak zat. Geen frame...
Contact opgenomen met de klantenservice. Niet telefonisch bereikbaar, alleen via de Chat. Uitgelegd dat we nu twee daken hebben, maar geen frame. Netjes alle onderdelen doorgegeven die we misten en deze zouden worden nageleverd. Nou vooruit..
Ongeveer twee weken later krijgen we het nieuwe pakket binnen. Toch even snel controleren en verassing! Nog een dak! We hebben nu drie daken en geen frame!
Weer contact opgenomen via de chat. 95 wachtenden voor ons... drie keer de verbinding verbroken tijdens de chat en elke keer weer wachten. Uiteindelijk het verhaal kunnen afmaken en nogmaals uitgelegd en weer controleerd welke onderdelen we misten. Nou het zou weer worden opgestuurd en excuses voor het ongemak nogmaals aanvaard.
Drie weken later nog niks binnen. Ze beloven binnen 10 werkdagen het pakket bezorgd te hebben. We nemen contact op om ons geld terug te vragen (Ma 29 juni). Pakketten staan gepland om opgehaald te worden voor retour levering op vrijdag 3 Juli. Tot onze verbazing staat er Dinsdag 30 Juni een bezorger voor de deur. Een pakket van VidaXL.nl! Nou zou het dus toch nog goed komen?
Snel open gemaakt.. en? ER ZIT WEER EEN DAK IN!!! We hebben nu dus vier daken van een tuinpaviljoen, maar geen frame!
We zijn helemaal klaar met VidaXL.nl en hopelijk krijgen we asap ons geld terug. Vol ongeloof hoe dit zo veel keer fout kan gaan.
Tot dusverre onze ervaring met dit bedrijf en zodra we ons geld terug hebben blijf ik er heel ver vandaan! To be continued...
Koop bij VidaXL.nl op eigen risico!
Hierbij volgt onze ervaring met VidaXL.nl wat tot behoorlijk ongeloof heeft gezorgd. Ze hebben het voor elkaar gekregen, om niet 1 keer, niet 2 keer, maar 3 keer het verkeerde pakket te leveren.
Op 15 mei dit jaar hebben we een bestelling gedaan van een tuinpaviljoen. Verjaardagskado voor schoonmoeders. Binnen een aantal dagen twee pakketten ontvangen. Het daar opvolgende weekend de twee pakketten uitgepakt in de tuin om in elkaar te zetten.
Hmmm... als snel volgde de verbazing dat in beide paketten alleen een dak zat. Geen frame...
Contact opgenomen met de klantenservice. Niet telefonisch bereikbaar, alleen via de Chat. Uitgelegd dat we nu twee daken hebben, maar geen frame. Netjes alle onderdelen doorgegeven die we misten en deze zouden worden nageleverd. Nou vooruit..
Ongeveer twee weken later krijgen we het nieuwe pakket binnen. Toch even snel controleren en verassing! Nog een dak! We hebben nu drie daken en geen frame!
Weer contact opgenomen via de chat. 95 wachtenden voor ons... drie keer de verbinding verbroken tijdens de chat en elke keer weer wachten. Uiteindelijk het verhaal kunnen afmaken en nogmaals uitgelegd en weer controleerd welke onderdelen we misten. Nou het zou weer worden opgestuurd en excuses voor het ongemak nogmaals aanvaard.
Drie weken later nog niks binnen. Ze beloven binnen 10 werkdagen het pakket bezorgd te hebben. We nemen contact op om ons geld terug te vragen (Ma 29 juni). Pakketten staan gepland om opgehaald te worden voor retour levering op vrijdag 3 Juli. Tot onze verbazing staat er Dinsdag 30 Juni een bezorger voor de deur. Een pakket van VidaXL.nl! Nou zou het dus toch nog goed komen?
Snel open gemaakt.. en? ER ZIT WEER EEN DAK IN!!! We hebben nu dus vier daken van een tuinpaviljoen, maar geen frame!
We zijn helemaal klaar met VidaXL.nl en hopelijk krijgen we asap ons geld terug. Vol ongeloof hoe dit zo veel keer fout kan gaan.
Tot dusverre onze ervaring met dit bedrijf en zodra we ons geld terug hebben blijf ik er heel ver vandaan! To be continued...
Koop bij VidaXL.nl op eigen risico!
Cchris711
en jeneverbes
vinden dit leuk
Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring
Gebruik de zoekfunctie op dit forum eens, er gaat een Vida-XL-wereld voor je open.
Tom_en_Suki
vindt dit leuk
-
- Berichten: 1333
- Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28
Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring
Hey, nog een vijfde dak en je bent er ook. Maar alle gekheid op een stokje. Nooit bij VidaXL iets kopen. Komt alleen maar troep vandaan.
Tom_en_Suki
vindt dit leuk
Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring
VidaXL is een XLbedrijf in XL-slechte service. Inderdaad niet per telefoon bereikbaar, de chatfunctie is een ramp en op mails wordt niet of nauwelijks gereageerd. Wij kwamen er terecht na een bestelling bij Blokker en hadden geen idee dat de bestelling door VidaXL zou worden uitgevoerd. Helaas gebeurt dat steeds vaker, o.m. bij Bol.com. Dit soort webwinkels zijn de beste reclame voor gewoon ouderwets winkelen.
jos.jansen
en Tom_en_Suki
vinden dit leuk
Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring
Ik heb verschillende keren artikelen bij VidaXL besteld en nog nooit problemen gehad. Zelfs bij hun veiling liep alles naar behoren. Ik kan de kwaliteit niet slecht noemen. Wel vervelend als het mis gaat, misschien gewoon een keer pech gehad?
Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook bij Vida-Xl heb gekocht, maar geen problemen heb ondervonden met mijn aankoop ( via Bol.com ).
Levering was op tijd en geen problemen mee. Na een onderzoekje online waren ze, voor mijn universele beeldscherm steun, wel zeer gunstig geprijsd.
Uiteraard begrijp ik dat niet iedereen dit geluk zal hebben en dat blijkt hier, maar ik denk wel dat ook positieve ervaringen verteld / gedeeld mogen worden.
In het geval van TS is het erg frustrerend, maar wellicht even goed proberen door te geven wat u mist, wellicht even duidelijk foto's sturen van het (3 keer foute) pakket welke u nu heeft ontvangen. Misschien zit er een fout in een bestelnummer / artikel beschrijving? En als er communicatie over vele en steeds wisselende schijven gaat, is er veel wat fout kan gaan. Zeker als de fout niet gevonden wordt.
Uiteraard zou het, ook voor Vida-XL, goedkoper en logischer zijn om meteen alles goed op te lossen. Maar gezien het feit dat ze dit al een aantal keer hebben getracht lijkt het er op dat er toch zeker "goede wil is", maar er geen goede communicatie is. Dit lijkt mij de fout van Vida-Xl.
Na een tweede verkeerde levering, zou ik (als Vida-Xl) toch even gaan bellen met de ontvanger om te bepalen wat er nu toch elke keer fout gaat.
Maar goed.....
Misschien wordt een klein bedrijfje, door verkoop via o.a. Bol.com, te snel "groter dan de eigen capaciteiten".
Levering was op tijd en geen problemen mee. Na een onderzoekje online waren ze, voor mijn universele beeldscherm steun, wel zeer gunstig geprijsd.
Uiteraard begrijp ik dat niet iedereen dit geluk zal hebben en dat blijkt hier, maar ik denk wel dat ook positieve ervaringen verteld / gedeeld mogen worden.
In het geval van TS is het erg frustrerend, maar wellicht even goed proberen door te geven wat u mist, wellicht even duidelijk foto's sturen van het (3 keer foute) pakket welke u nu heeft ontvangen. Misschien zit er een fout in een bestelnummer / artikel beschrijving? En als er communicatie over vele en steeds wisselende schijven gaat, is er veel wat fout kan gaan. Zeker als de fout niet gevonden wordt.
Uiteraard zou het, ook voor Vida-XL, goedkoper en logischer zijn om meteen alles goed op te lossen. Maar gezien het feit dat ze dit al een aantal keer hebben getracht lijkt het er op dat er toch zeker "goede wil is", maar er geen goede communicatie is. Dit lijkt mij de fout van Vida-Xl.
Na een tweede verkeerde levering, zou ik (als Vida-Xl) toch even gaan bellen met de ontvanger om te bepalen wat er nu toch elke keer fout gaat.
Maar goed.....
Misschien wordt een klein bedrijfje, door verkoop via o.a. Bol.com, te snel "groter dan de eigen capaciteiten".
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring
Ik heb het zowaar aangedurfd...nooit eerder bij hen iets besteld en deze bestelling was rechtstreeks bij hen , dus niet via een wederverkoper.schreef: Koop bij VidaXL.nl op eigen risico!
Maar het liep gesmeerd, pakket binnen 4 dagen in huis, compleet en de factuur via Klarna te betalen vóór 4 augustus a.s, dus alleszins redelijk.
Dus het kan!
-
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11
Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring
Ja, natuurlijk kan het. Van de overgrote meerderheid die er iets koopt hoor je niks, omdat het goed gaat.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 31 dec 2020 08:41
Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring
Ik heb eindelijk mijn bestelling aangekregen.
..... ik was blij maar tot ik de stoel in elkaar stak.
Het houd is op een paar stukken en beschadigt en verf er vanaf amai ze had ik dit geweten. Had ik nooit bij julie gekocht!!
Lieve god. Mensen zo afzetten voor zo prul en nog heb ik 180€ betaald ervoor !
En als dit nog 2de hands was zou ge nog zegge oke. Maar amai ze! Koop er niks mensen!
..... ik was blij maar tot ik de stoel in elkaar stak.
Het houd is op een paar stukken en beschadigt en verf er vanaf amai ze had ik dit geweten. Had ik nooit bij julie gekocht!!
Lieve god. Mensen zo afzetten voor zo prul en nog heb ik 180€ betaald ervoor !
En als dit nog 2de hands was zou ge nog zegge oke. Maar amai ze! Koop er niks mensen!
Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring
Heb er laatst een salontafel gekocht, bleek er een gedeelte van het potenstelsel te ontbreken.
Dit gemeld en binnen 2 dagen kreeg ik dezelfde tafel binnen maar dan compleet.
Nu heb ik 1,5 tafel voor de prijs van 1.
Als je naar hun prijzen kijkt, weet je dat je geen handgemaakte top producten krijgt.
Dit gemeld en binnen 2 dagen kreeg ik dezelfde tafel binnen maar dan compleet.
Nu heb ik 1,5 tafel voor de prijs van 1.
Als je naar hun prijzen kijkt, weet je dat je geen handgemaakte top producten krijgt.
Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring
Beste Tom en Suki,
Hebben jullie de 4 pakketten met dadelen nog. Ik heb 4 pakketten met frames van VIDAXL
Groet,
CK
Hebben jullie de 4 pakketten met dadelen nog. Ik heb 4 pakketten met frames van VIDAXL
Groet,
CK
Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring
Die zijn sinds de dag na het plaatsen van het bericht nooit meer online geweest. Kleine kans dus dat je nu, bijna een jaar later, iets hoort.
D34M0N
vindt dit leuk
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 12 mei 2021 12:56
Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring
Een bestelling gedaan bij VidaXL, mijn pakket #32110571028 is niet geleverd ondanks het feit dat ik een mail van DPD ontving dat het wel geleverd is!! waar is mijn pakket dan wel? Er was iemand op moment van de zogenaamde aanwezig thuis. er is niet aangebeld, er zat geen papiertje in de bus. Ik ben gaan aanbellen bij de buren op nr 12, 14, 15, 17, 19 en 21, niemand had iets ontvangen. De zogenaamde klantendienst is een automatische chatbot, die steeds dezelfde vragen stelt en geen antwoorden geeft. op de klachten per mail word een mail teruggestuurd met de vraag om het bijgevoegde, niet invulbare formulier in te vullen, (onmogelijk). er worden geen concrete oplossingen geboden, dus als je niet bedrogen wil worden , bestel niet bij VidaXL, !!!
ik voel me opgelicht en bedrogen!
ik voel me opgelicht en bedrogen!
Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring
Mijn brief aan VidaXL - en weer geen reactie , dus nu maar hier....
Kennelijk ben ik niet de enige...alhoewel: het is nu een jaar later. Ze zouden hun leven hebben kunnen beteren....?
geen enkele reactie tot op heden. Dus daar gaat ie dan....:
Nou ik ben super super SUPER ontevreden!!!
Maand geleden stoel besteld
Om de paar dagen gebeld om het SETJE om de stoel in elkaar te zetten
Karton waarin de 15 kg wegende onderdelen zaten was erg beschadigd en ik heb die weggedaan
Nu vraagt u mij het pakket terug te sturen??????
Ik wil alleen maar een setje om de stoel in elkaar te zetten
Aangezien u niet in staat blijkt een setje EEN MAAND LANG na te leveren ga ik in op een suggestie van UW klantenservice om een nieuwe stoel te bestellen.
En nu vraagt u mij om de stoel op te sturen??!?!?!? Wat een boel onnodig gedoe zeg!
Het enige dat ik ga doen -omdat iets anders na EEN MAAND niet mogelijk blijkt- is: het pakket van de nieuwe stoel openen, het setje 'in elkaar zet dingen' er uit vissen en DAN de stoel ZONDER setje terug te sturen.
Leuk voor de volgende klant: kan die een maand lang gaan bellen om een setje
U heeft echt al mijn goodwill verspeelt.
Als het nu niet morgen in orde is dan neem ik contact op met het TV programma RADAR
Als die zich er mee gaan bemoeien blijkt steeds dat dit soort dingen WEL opgelost kunnen worden en ontvangt de gedupeerde ook nog een grote bos bloemen.
Ik ben benieuwd of u me dwingt morgen die stap te gaan nemen.
Tot nu toe heb ik me super inlevend en geduldig opgesteld en natuuuuuuurlijk kunnen uw klantenservice medewerkers dit niet helpen. Ieder van hen beloofde het “ door te zullen sturen” en vond het "heeeel vervelend "voor me Goed getraind:-)
Ik zou gebeld worden door de klachtenlijn. Vroeg om het telefoonnummer vandaag omdat ik er langzamerhand geen CENT vertrouwen in heb dat u mij ook werkelijk gaat bellen.
Nee dat telefoonnummer hebben ze niet . Nou moe… en gebeld ben ik ook niet!!!
En nee ze kunnen natuurlijk ook niet meer dan dat hun medeleven betuigen en verbazing uitspreken dat dit NA EEN MAAND nog steeds niet geregeld is….!
Maar die hele maand in het mooie weer heb ik NIET in de nieuwe stoel kunnen zitten
Jongen jongens waar een slechte service!
Ik merk dat ik heeeeeel boos ben en dat ben ik ongeveer nooit. Alleen als ik me erg oneerlijk behandeld voel
Zoals vandaag dus!
Ik ben benieuwd naar uw reactie
En de bloemen?
Met vriendelijke groet,
Tine
Kennelijk ben ik niet de enige...alhoewel: het is nu een jaar later. Ze zouden hun leven hebben kunnen beteren....?
geen enkele reactie tot op heden. Dus daar gaat ie dan....:
Nou ik ben super super SUPER ontevreden!!!
Maand geleden stoel besteld
Om de paar dagen gebeld om het SETJE om de stoel in elkaar te zetten
Karton waarin de 15 kg wegende onderdelen zaten was erg beschadigd en ik heb die weggedaan
Nu vraagt u mij het pakket terug te sturen??????
Ik wil alleen maar een setje om de stoel in elkaar te zetten
Aangezien u niet in staat blijkt een setje EEN MAAND LANG na te leveren ga ik in op een suggestie van UW klantenservice om een nieuwe stoel te bestellen.
En nu vraagt u mij om de stoel op te sturen??!?!?!? Wat een boel onnodig gedoe zeg!
Het enige dat ik ga doen -omdat iets anders na EEN MAAND niet mogelijk blijkt- is: het pakket van de nieuwe stoel openen, het setje 'in elkaar zet dingen' er uit vissen en DAN de stoel ZONDER setje terug te sturen.
Leuk voor de volgende klant: kan die een maand lang gaan bellen om een setje
U heeft echt al mijn goodwill verspeelt.
Als het nu niet morgen in orde is dan neem ik contact op met het TV programma RADAR
Als die zich er mee gaan bemoeien blijkt steeds dat dit soort dingen WEL opgelost kunnen worden en ontvangt de gedupeerde ook nog een grote bos bloemen.
Ik ben benieuwd of u me dwingt morgen die stap te gaan nemen.
Tot nu toe heb ik me super inlevend en geduldig opgesteld en natuuuuuuurlijk kunnen uw klantenservice medewerkers dit niet helpen. Ieder van hen beloofde het “ door te zullen sturen” en vond het "heeeel vervelend "voor me Goed getraind:-)
Ik zou gebeld worden door de klachtenlijn. Vroeg om het telefoonnummer vandaag omdat ik er langzamerhand geen CENT vertrouwen in heb dat u mij ook werkelijk gaat bellen.
Nee dat telefoonnummer hebben ze niet . Nou moe… en gebeld ben ik ook niet!!!
En nee ze kunnen natuurlijk ook niet meer dan dat hun medeleven betuigen en verbazing uitspreken dat dit NA EEN MAAND nog steeds niet geregeld is….!
Maar die hele maand in het mooie weer heb ik NIET in de nieuwe stoel kunnen zitten
Jongen jongens waar een slechte service!
Ik merk dat ik heeeeeel boos ben en dat ben ik ongeveer nooit. Alleen als ik me erg oneerlijk behandeld voel
Zoals vandaag dus!
Ik ben benieuwd naar uw reactie
En de bloemen?
Met vriendelijke groet,
Tine
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 25 jun 2021 20:00
Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring
Hier hele goede ervaringen met VidaXL. Kapotte onderdelen nageleverd PLUS compensatie. Dat mag ook gezegd worden. Natuurlijk gaat er wel eens iets fout, en juist die mensen klagen online.
Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring
Dan maar gelukkig dat u zoveel invloed hebt bij Radar, dat u ze voor uw karretje kunt spannen. Dan komt het vast voor elkaar.
-
- Berichten: 3409
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring
Het beste is het verhaal ook nog even bij kassa plaatsen, voor alle zekerheid
-
- Berichten: 12776
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring
VidaXL is een dozenschuiver, geen maatwerkspecialist. Oftewel, ze kopen dozen in die ze weer verkopen. Losse onderdelen hebben ze dus niet. Als je de klachten zo leest lijkt het haast op restpartijtjes die niet rechtstreeks bij de fabrikanten vandaan komen.Tine19 schreef: ↑25 jun 2021 14:39Karton waarin de 15 kg wegende onderdelen zaten was erg beschadigd en ik heb die weggedaan
Nu vraagt u mij het pakket terug te sturen??????
Ik wil alleen maar een setje om de stoel in elkaar te zetten
Aangezien u niet in staat blijkt een setje EEN MAAND LANG na te leveren ga ik in op een suggestie van UW klantenservice om een nieuwe stoel te bestellen.
En nu vraagt u mij om de stoel op te sturen??!?!?!? Wat een boel onnodig gedoe zeg!
Zij kunnen u geen losse schroeven leveren, net zoals het eerdere voorbeeld van de tafel zonder onderstel. U stuurt de incomplete stoel weer terug en ontvangt weer een nieuwe. Daar is niets vreemds aan. Ik vind het dan wel weer vreemd dat u alle verpakkingsmateriaal gaat weggooien terwijl u weet dat de stoel incompleet is. De doos kan nooit zo beschadigd zijn aangekomen dat verzenden niet meer mogelijk was. Immers is het ook bij u thuis aangekomen in die doos.
Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring
Ik heb bij Vida XL een kiepkar voor achter de grasmaaier gekocht. Helaas was de kwaliteit erg slecht. De instructie (bouwpakket) erg summier en de bijgeleverde bouten erg slecht. De zaagsnede in de bout is ondiep en afgerond waardoor je de kiepkar erg moeilijk in elkaar kan zetten. Zo moeilijk dat demonteren daarna niet meer mogelijk is. Na 10 mailtjes over bovenstaande probleem is nog steeds geen oplossing geboden. Ik kan hem niet retourneren omdat hij niet meer uit elkaar kan en dus niet meer in de originele verpakking past. Met het doorslijpen van de bouten beschadig ik de
Kiepkar te veel. Helpdesk komt niet met een oplossing en stuurt je van het kastje naar de muur. Erg frustrerend en ik voel mij alles behalve serieus genomen. Hoop dat ik snel een bevredigend antwoord krijg
Kiepkar te veel. Helpdesk komt niet met een oplossing en stuurt je van het kastje naar de muur. Erg frustrerend en ik voel mij alles behalve serieus genomen. Hoop dat ik snel een bevredigend antwoord krijg
Re: VidaXL.nl verschrikkelijke ervaring
Een half jaar geleden heb ik een schommel gekocht. De schommel werd nooit geleverd. Toen ik ging informeren waar de schommel bleef, werd ons aangegeven dat de gewenste kleur niet leverbaar was. Helaas, daaropvolgend aangegeven ons geld retour te willen hebben.
Toen begon de ellende! Na maanden van e-mailen en berichten sturen (o.a. via Facebook) zijn we geen steek verder gekomen.
Veel voorkomende leugens:
- we gaan ermee aan de slag!
- het ligt bij onze crediteurenafdeling
- dhl geeft aan dat ze het product wel bezorg hebben
- we gaan te rade bij onze leverancier, als die het geld retour stuurt, keren wij het uit.
Het gaat maar door…
De ‘Customer Service’ afdeling heeft inmiddels zoveel spijt gehad dat alle werknemers schijnbaar in een depressie zijn geraakt. Standaard leugens maar niemand die daadwerkelijk je geld terug stort en/of je daadwerkelijk helpt.
Ze hebben geld verdienen tot een pure kunst verheven. Met slechte werknemers, leugens, beloften, slechte bereikbaarheid troggelen ze geld van mensen af. De eigenaren zijn toegetreden tot het Quote-jes volk en onbereikbaar, net zoals hun eigen werknemers!
Toen begon de ellende! Na maanden van e-mailen en berichten sturen (o.a. via Facebook) zijn we geen steek verder gekomen.
Veel voorkomende leugens:
- we gaan ermee aan de slag!
- het ligt bij onze crediteurenafdeling
- dhl geeft aan dat ze het product wel bezorg hebben
- we gaan te rade bij onze leverancier, als die het geld retour stuurt, keren wij het uit.
Het gaat maar door…
De ‘Customer Service’ afdeling heeft inmiddels zoveel spijt gehad dat alle werknemers schijnbaar in een depressie zijn geraakt. Standaard leugens maar niemand die daadwerkelijk je geld terug stort en/of je daadwerkelijk helpt.
Ze hebben geld verdienen tot een pure kunst verheven. Met slechte werknemers, leugens, beloften, slechte bereikbaarheid troggelen ze geld van mensen af. De eigenaren zijn toegetreden tot het Quote-jes volk en onbereikbaar, net zoals hun eigen werknemers!