Zondag 27 juli zouden wij naar evita in Apeldoorn. Natuurlijk erg veel zin in, kaarten al ruim een half jaar geleden besteld.
We hadden ook goede plaatsen dus het kon beginnen.
Echter toen iedereen zat werd er medegedeeld dat Evita niet doorging wegens technische storing.
We konden weer naar huis.
Gisteren brief gekregen, we kunnen de kaarten terug sturen en krijgen dan ons aankoopbedrag terug ( ik neem aan ook boekingskosten)
Ze hebben geen oplossing bedacht om ons alsnog Evita te laten zien ( optie in Den haag en alleen 3de en 2de rang leek mij gene optie...)
Moeten we ons er bij neerleggen?
We hebben eigenlijk ook reiskosten gehad naar apeldoorn en willen nog steeds Evita zien?
iemand ervaring met zon geval?!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aflassing evita Apeldoorn
Re: Aflassing evita Apeldoorn
U krijgt alleen het bedrag van het ticket terug, dus niet de reserveringskosten, geen reiskosten, geen creditcardkosten enz.
Ook wij hadden maanden lang gewacht op de voorstelling van Evita, wat een teleurstelling toen wij te horen kregen dat Brigitte niet Evita zou spelen maar danwel Marjolein, ik zag de tranen van teleurstelling van mijn oudste dochter, die zolang gewacht had om eindelijk Brigitte LIVE te kunnen zien.
Marjolein schreeuwd en zingt niet, het was het geld echt niet waard.
Jammer dat the Producers niet van te voren kunnen zeggen wie Evita gaat spelen op bepaalde data voordat je kaarten koopt.
Weggegooid geld.
Marjolein schreeuwd en zingt niet, het was het geld echt niet waard.
Jammer dat the Producers niet van te voren kunnen zeggen wie Evita gaat spelen op bepaalde data voordat je kaarten koopt.
Weggegooid geld.
elke voorstelling heeft altijd 2 zangers/zangeressen voor theater/musical enz
je kunt niet van te voren zeggen wie wel komt of niet, iemand kan ziek worden, blessure oplopen enz
aan de andere kant, je kind leert zo omgaan met teleurstellingen
je kunt niet van te voren zeggen wie wel komt of niet, iemand kan ziek worden, blessure oplopen enz
aan de andere kant, je kind leert zo omgaan met teleurstellingen
Daar heeft u gelijk in. Maar als u van te voren kunt aankondigen dat u boekt om een voorstelling met Brigitte en ze wordt dan ziek dan is het inderdaad onmacht.
Waarschijnlijk heeft u geen kinderen - dus dit begrijpt u niet.
Waarschijnlijk heeft u geen kinderen - dus dit begrijpt u niet.
-
Je boekt Evita, dus krijg je een Evita
Wellicht even terug luisteren naar de versie met Pia Douwes... die kan me toch schreeuwen
Wellicht even terug luisteren naar de versie met Pia Douwes... die kan me toch schreeuwen
Bij een concert weet je wie er gaat spelen, bij een theater voorstelling niet.. Ik heb nog nooit een kaartje gekocht van tevoren waarop vermeld werd wie er zou spelen..
In het Fortis Circustheater hangt een bord met de cast van die avond en tja.. Soms heb je pech...
In het Fortis Circustheater hangt een bord met de cast van die avond en tja.. Soms heb je pech...