LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AHOY en mindervaliden

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Prommy

AHOY en mindervaliden

Ongelezen bericht door Prommy »

AHOY:
Afegelopen vrijdag gingen er een aantal bewoners van een begeleid wonen groep op pad naar AHOY om te gaan kijken naar de Spaanserijschool. Er was hard gespaard want de kaartjes waren aan de dure kant. In januari was de voorverkoop en gelijk dezelfde dag hadden we kaarten weten te bemachtigen. Met 5 rolstoelen en 2 begeleiders vertrekken we al om 17.00 uur. De hele dag verheugde iedereen zich al op het uitje en in de bus was het een gezellige boel! Dit werd echter een stuk minder toen we eenmaal binnen waren en naar de rolstoelplaatsen werden gestuurd. Ten eerste was de plank waarmee je op het podium komt erg stijl en omdat we moeten duwen was dat een hele opgegave. Toen kwam het tweede punt. Het podium zat zo goed als vol! We moesten achter andere rolstoelen gaan staan. Omdat deze tweede rij niet hoger was betekend dat gewoon dat we niets zagen. Deze bewoners zitten niet voor niets in een rolstoel dus kunnen niet gemakkelijk heen en weer schuiven om op deze manier meer te kunnen zien. Gelijk zijn de begeleiders naar de security gegaan en deze konden nu even niets doen maar in de pauze zou ik verder geholpen worden. Dus de eerste helft van de show al gemist. Toen kwamen er verschillende mensen met ons praten. Tip van de dag: "kom met zo'n groep eerder" We waren ruim een uur van te voren op het podium dus ik vond het zelf wel vroeg genoeg! Aan de overkant konden we op een andere plek zitten waar ook al andere rolstoelers naar toe gestuurd waren omdat het echt vol zat. Deze 'oplossing' betekende dus dat we weer achter andere moesten zitten en dat was dus geen oplossing! Toen hadden we maar gewoon pech. Na veel vragen waar en hoe ik moest klagen kregen we geen antwoord en toen we vroegen naar namen van de mensen die we gesproken hadden werden we nog net niet uit gelachen. Na de show ging mijn collega de bus halen die we voor veel geld op de parkeerplaats van Ahoy hadden gezet. Deze stond echter in de file bij de uitgang. Omdat het buiten erg hard aan het regenen was stond ik bij de jassen te wachten. We werden vriendelijk verzocht buiten te wachten. Toen ik vroeg waar ik droog kon wachten werd ik naar een stuk verderop gestuurd. Omdat het al laat was en iedereen moe betekende dat dat ik meerdere keren heen en weer zou moeten lopen. Ik vroeg of iemand dan even mee kon lopen. Nou het antwoord was: Ik help u wel even met buiten zetten dus voor ik het wist stond ik met 5 bewoners in de regen! Ik kreeg nog mee: 'Het is uw dag niet he mevrouw' door meneer security. Waarop ik hem kwaad antwoorde: "Klopt meneer, het is ook mijn dag niet maar de dag van de bewoners!!!'
Besloten om voor de bewoners er natuurlijk een super leuke avond van te maken! Dit is deels gelukt omdat we nu maar lachen om de situatie. Deze lachwekkende situatie heeft echter 60 euro per kaartje gekost. Wat vreselijk rolstoel/ mens onvriendelijk is Ahoy!!

kokka

Re: AHOY en mindervaliden

Ongelezen bericht door kokka »

schandalig..er is geen ander woord voor.

mochten de de mensen van AHOY dit lezen... schaam je diep en zorg dat deze mensen gecompenseerd worden

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Idd!! Ahoy al gebeld?.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Hallo Prommy, wat heel erg wat jullie hebben meegemaakt. Zoiets wordt naar uitgekeken en dan dit. Zou ze maar een flinke mail sturen, misschien dat ze, achteraf, nog iets goed kunnen maken als je het hele verhaal op papier zet. Veel succes.
http://www.spaanserijschool.nl

onderaan de pagina staat: contact en ik zou dat zeker doen.

Ik zie dat ze pas over 5 jaar terugkomen, dus daar hebben jullie niets aan, maar er zijn veel meer evenementen in AHOY, dus schrijf gerust dat je er wel iets van verwacht, om de teleurstelling goed te maken.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik vraag mij af of ahoy de zwarte piet wel moet krijgen.

De organisator heeft teveel rolstoelkaartjes verkocht of te weinig rolstoelplaatsen verzorgd.

Welk evenement betrof het en wie was de organisator ?

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

crazyme schreef:Ik vraag mij af of ahoy de zwarte piet wel moet krijgen.

De organisator heeft teveel rolstoelkaartjes verkocht of te weinig rolstoelplaatsen verzorgd.

Welk evenement betrof het en wie was de organisator ?
Is toch de Spaanse Rijschool, kijk maar even op mijn link. Wie de organisator was dat staat niet in het bericht.

Gesloten