LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] alweer een groot geld bedrag gewonnen

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
c.bagchus

alweer een groot geld bedrag gewonnen

Ongelezen bericht door c.bagchus »

:oops: ik word niet goed van al die post die ik ontvang van zogenaamde geld gewonnen prijzen als ik er op reageer dan krijgt steeds de ptt de schuld want de antwoord enveloppe was niet op tijd binnen en val ik buiten de prijzen :twisted: :twisted:

joostw

Re: alweer een groot geld bedrag gewonnen

Ongelezen bericht door joostw »

Zoals u zelf aangeeft is de kans om te winnen vrijwel nihil tot totaal niet.
Als iedereen deze ouderwetse vorm van spam links laat liggen, dan houden ze vanzelf op met het opsturen van die rotzooi.
Ook de koekebakkers die dit verzinnen doen het voor het geld en als niemand reageerd komt er ook geen geld binnen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Toch eigenlijk raar hè?
Mensen worden niet goed van al die post, maar beginnen zelf een nieuwe topic over een onderwerp wat slechts één (1) regel lager ook al bestaat. Dit is een zelfde vorm van maar posten jongens, en maar hopen dat anderen nog de bomen door het bos kunnen zien....

Dit onderwerp bestaat al hier http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=22596

dus wat mij betreft mag hier een slotje op en de discussie verdergaan op de reeds bestaande topic.

chrisje1

Ongelezen bericht door chrisje1 »

Ik ontvang dagelijks dat ik een groot geldbedrag of een nette auto gewonnen heb!,

U heeft buiten zeer waarschijnlijk wel een 'grote grijze vriend' staan waar u uw afval in kunt doen,

Gebruik deze voor deze rommel, of geef het mee met het oud papier, meer is deze rommel niet waard

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten