LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik heb een zeer goede ervaring met thuiswerk

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Gast

Re: ik heb een zeer goede ervaring met thuiswerk

Ongelezen bericht door Gast »

8) je mag het niet vertellen dat is geheim.....................

Weet je dat doet me denken aan een aantal jaar geleden..
Een kennis die wilde me meenemen, het was een bijeenkomst.
Wat voor een bijeenkomst dan? nee dat kan ik niet vertellen, dat is geheim 8)
Goed ik ga wel mee.
Was gezellig dat wel, lekker eten enzo, en steeds leuke verhaaltjes aan horen, niets doen, mensen meebrengen daardoor geld verdienen.
Er was ook zo'n yell, van een een of ander liedje> there's no limit!!!

nee idd, eerst tekenen, voor absolute geheimhouding, en dan vooral dat geld bedrag maar uit je trekken.

lijkt verdacht veel op dit schrijven hier, dus gewoon pure oplichting!!!!! :evil:

Ik heb ook thuiswerk gezocht, maar hiermee gestopt, wat een oplichterij allemaal zeg

Dit is allemaal om meer mensen te duperen en er zelf beter van worden, lijkt dus gewoon op een pyramidespel :evil:

Gatver wat goedkoop zeg :!:

Gast

Re: ik heb een zeer goede ervaring met thuiswerk

Ongelezen bericht door Gast »

ja lijkkt op titan geheime avondjes tja nou ik ga morgen wel gewoon werken van 12 tot 5 gewoon in een winkel eerlijke centen verdienen.

wernerzegers

Re: ik heb een zeer goede ervaring met thuiswerk

Ongelezen bericht door wernerzegers »

Bedankt voor de vele mailtjes die ik heb mogen ontvangen van jullie.
Velen van jullie hebben het eerste geld al verdiend.

Jullie zullen zien dat het vanaf nu velen malen makkelijker gaat worden.

discus
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:05

Re: ik heb een zeer goede ervaring met thuiswerk

Ongelezen bericht door discus »

Plaats eens een link naar deze fantastische verdien site of wat het ook maar mag zijn dan kunnen wij daar ook eens over oordelen.

apekool562

Re: ik heb een zeer goede ervaring met thuiswerk

Ongelezen bericht door apekool562 »

:twisted: Nou dit klinkt allemaal als een duiveltje, beduvel jezelf met dat geweldige thuiswerk en ik ben het met iedereen eens die dit ook belachelijk vinden. Het is je reinste kolder.
Als het echt zou zijn dan zou ook vermeld worden waarmee, het klinkt erg naar een soort sekte.

Gast

Re: ik heb een zeer goede ervaring met thuiswerk

Ongelezen bericht door Gast »

De meeste mensen krijgen steeds meer "geldzucht" naarmate ze meer geld bezitten...dus:
Waarom willen ze dan een deel van die "rijkdom" aan hun neus voorbij laten gaan en dat jouw gunnen?? Dat doen ze alleen maar wanneer ze zeker weten dat ze daardoor aan jou kunnen verdienen en dus meer geld binnenhalen dan jou voor je neus gehouden wordt.
Mensen denk toch eens na! Als "geldelijke rijkdom" zo voor de hand ligt met zo weinig voor een ander iets doen.....enfin vul zelf maar in.

shaar
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 feb 2006 20:21

Re: ik heb een zeer goede ervaring met thuiswerk

Ongelezen bericht door shaar »

Ik ben wel benieuwd naar anderen die ook goede ervaringen met thuiswerk hebben.. En kan iedereen dit zomaar doen? Zal niet echt intelligent werk zijn dan..

Just curious..

Gesloten