LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] artiest mag gratis naar de efteling

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
magda1961
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2006 12:32

artiest mag gratis naar de efteling

Ongelezen bericht door magda1961 »

Ik erger me elk jaar weer helemaal groen.De bekende nederlander mag elk jaar weer gratis met het hele gezin naar de efteling.Ze hebben genoeg geld,maar krijgen het toch gratis.Er zijn in ons land erg veel gezinnen die het tegenwoordig niet meer kunnen betalen om naar de Efteling te gaan en die krijgen met hun kindjes de kans niet om gratis naar zo,n park te gaan.En dan worden er ook nog eens uitgebreid foto,s gemaakt voor in de roddelbladen,dus kunnen de mensen zich ook nog eens afvragen,waarom zei met hun geld wel,en wij met ons klein inkomen niet????Ik heb geen kleine kinderen meer,maar erger mij hier enorm aan.
Magda

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: artiest mag gratis naar de efteling

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Zorg dat je ook bekend bent, bel een roddelblad en voila hele probleem is opgelost. Bovendien wie zegt dat ze gratis naar binnen gaan?

Waar je je al niet druk over kunt maken zeg......

magda1961
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2006 12:32

Re: artiest mag gratis naar de efteling

Ongelezen bericht door magda1961 »

Kan jij je nou nooit eens in een ander verplaatsen?Zoals mensen met een uitkering en kinderen die dit ook zien op de tv.Nou ik wel.Je zit altijd iedereen die wat zeg stom af te zeuren,maar je in een ander verplaatsen ho maar,je bent een fijne Medelander.Ik maak me dus wel druk hierover,en ik hoef niet bekend te zijn hoor,maar denk wel an andere.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: artiest mag gratis naar de efteling

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Voor Dilbert is het (iedere keer weer) een uitdaging om juist een geheel andere mening te hebben dan de topicschrijvers, iedereen stelt zich aan of ziet het in een verkeerd perspectief, maakt niet uit waar het over gaat, onze bebrilde vriend ziet het altijd anders!

Tja, de bekende Nederlander geniet idd. vele voordelen, zou mij ook niets verbazen als ze gratis naar binnen mogen, 't zal bij de 'roem' horen... zou het ook niet eerlijk vinden...

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: artiest mag gratis naar de efteling

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Voor Dilbert is het (iedere keer weer) een uitdaging om juist een geheel andere mening te hebben dan de topicschrijvers, iedereen stelt zich aan of ziet het in een verkeerd perspectief, maakt niet uit waar het over gaat, onze bebrilde vriend ziet het altijd anders!
Waar leid jij uit af dat ik brildragend ben? Ik kan je vertellen dat dat niet het geval is.

Verder heb ik inderdaad vaak een afwijkende mening t.o.v. de rest. Dat is niet erg denk, ieder zijn eigen mening. Maar om mijn mening dan meteen af te doen met "iedereen stelt zich aan" of "verkeerd perspectief" vind ik te kort door de bocht. Wordt er wel serieus naar mijn mening gekeken?

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: artiest mag gratis naar de efteling

Ongelezen bericht door kanovaarder »

En wat denkt u van dit?

Met een inkomen op bijstandsniveau heeft 2 Foster-Parents kinderen in Costa-Rica en van Agt (toen minister) gaat op kosten van dit Foster-ParentsPlan een wereldreis maken.

Geen behoorlijke uitleg, natuurlijk gen enkel excuus en na later bleek blijft er meer dan 40% aan de strijkstok hangen.

Waarom dacht u det FosterParentsPlan nu alleen PLAN heet?

Juist ja, goed geraden!


De Vrije Vogel

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: artiest mag gratis naar de efteling

Ongelezen bericht door Martin1976 »

je heet toch Dilbert? Bij mijn weten is dat die brildragende nerd!

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: artiest mag gratis naar de efteling

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Dilbert is een brildragende nerd ja dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat dat op mij van betrekking is. Ik vind het alleen een leuke strip meer niet.

Maar daar gaat het ook niet over in dit topic. Het gaat over het feit dat iemand denkt dat BN'ers blijkbaar gratis naar binnen mogen in een pretpark terwijl dit nergens door onderbouwd wordt.

Wappie
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jan 2006 09:21

Re: artiest mag gratis naar de efteling

Ongelezen bericht door Wappie »

Dat is toch ook zo, laatst was nog in het nieuws dat overtredingen in het verkeer door een BNér door de vingers word gezien :roll: moet niet gekker worden!

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: artiest mag gratis naar de efteling

Ongelezen bericht door Willem 4 »

De bekende nederlander mag elk jaar weer gratis met het hele gezin naar de efteling.Ze hebben genoeg geld,maar krijgen het toch gratis
Bekend zijn heeft zo zijn voor -en nadelen.
Laten we bijvoorbeeld Marco Borsato nemen, niet bepaald onbemiddeld maar wel erg bekend :wink: .
Als hij met vrouw en kinderen op een normale dag naar de efteling zou gaan dan kwamen ze waarschijnlijk niet veel verder dan de ingang.
Want heel veel mensen denken dat BN'ers geen prive leven hebben en dat je ze overal te pas en te onpas mag lastigvallen met domme onzin.

Daarom gun ik die mensen wel een dagje met de kinderen in een afgesloten park.
Vooral voor hun kinderen, eindelijk eens een rustige dag zonder lastig gevallen te worden door fans en ander volk :lol:
En dat het gratis is, ze moeten in het begin wel langs de camera's van SBS (ik geef het je te doen) en dat is weer gratis reclame voor de efteling (de ene hand wast de andere)

Zorg dat je ook commercieel aantrekkelijk wordt, dan mag je er ook gratis in met kinderen :wink:

groeten

Theo1980
Berichten: 41
Lid geworden op: 17 okt 2005 21:40

Re: artiest mag gratis naar de efteling

Ongelezen bericht door Theo1980 »

De reden dat deze rapportages in de roddelbladen komen, is ook direct de reden dat bekende Nederlanders op zo'n dag gratis naar de Efteling mogen: het is reclame.
Een reclamespot op televisie kost een hoop geld en wordt door veel mensen direct weg gezapt. Een reportage met bekende Nederlanders wordt door veel mensen echter wel gelezen. Deze mensen krijgen dan direct iets mee van de Efteling, waardoor zij kunnen besluiten daar ook naartoe te willen.
Wanneer er geen camera's van de roddelbladen en televisiezenders bij zouden zijn, zou de Efteling de bekende Nederlanders niet eens meer uitnodigen, want dan hebben ze er niets meer aan in termen van free publicity.

Sarjenka
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 jul 2006 10:47

Re: artiest mag gratis naar de efteling

Ongelezen bericht door Sarjenka »

Geplaatst op 30 Mrt 2006 12:42 door magda1961


--------------------------------------------------------------------------------

Ik erger me elk jaar weer helemaal groen.De bekende nederlander mag elk jaar weer gratis met het hele gezin naar de efteling.Ze hebben genoeg geld,maar krijgen het toch gratis.Er zijn in ons land erg veel gezinnen die het tegenwoordig niet meer kunnen betalen om naar de Efteling te gaan en die krijgen met hun kindjes de kans niet om gratis naar zo,n park te gaan.En dan worden er ook nog eens uitgebreid foto,s gemaakt voor in de roddelbladen,dus kunnen de mensen zich ook nog eens afvragen,waarom zei met hun geld wel,en wij met ons klein inkomen niet????Ik heb geen kleine kinderen meer,maar erger mij hier enorm aan.
Magda
Zou je uberhaupt in de schoenen van een BN-er willen staan... Gratis haring happen, gratis pretpark en dus gratis met je mik in een roddelblad...

Geen idee waar iemand jaloers op is. En bovendien: bekend wil nog niet zeggen dat men ook geld als water heeft! En... het is ook zo dat de meeste mensen met veel geld (vooral als ze bekend zijn) ook veel voor goede doelen doen; vaak gewoon belangeloos. En dat wordt van ze verwacht.

Leven feitelijk in een glazen huis. Hun eigen keuze uiteraard... Maar je eraan ergeren... Je kunt je beter ergeren aan het algemene gedrag van mensen, zoals dat men gewoon z'n troep achter zich neerslingert op straat. Peuken achterloos opzij gooien en verspilling van energie en water.

eliane
Berichten: 94
Lid geworden op: 17 feb 2006 17:39

Re: artiest mag gratis naar de efteling

Ongelezen bericht door eliane »

en de efteling op zijn beurt, gooit er na de uizending even (bij wijze van spreken) 1 euro boven bij een ijsje of een bakje koffie.

tuurlijk het is voor die kinderen leuk even een dagje zonder als die uitputtende fans, wel kan ik me inbeelden dat het erg zuur moet zijn, bn-ers krijgen alles.
Terwijl de topicschrijfster wellicht nooit een bezoekje kan brengen aan de efteling.
En dat is een zure appel.

Trouwens als ik Dilberts berichtjes lees, krijg ik altijd een beeld van een man met een coupe wilde haren, net als die telefoonboek verkoper aka super schrijven, ben even zijn naam kwijt. zijn boeken boeien mij niet, maar Dilberts schrijven laten mij alert blijven.! :wink:

carlijnkonijn
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 aug 2006 10:58

Re: artiest mag gratis naar de efteling

Ongelezen bericht door carlijnkonijn »

Dilbert is een brildragende nerd ja dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat dat op mij van betrekking is.



Whaaahaha Brilbert!!!

ikbenik

Re: artiest mag gratis naar de efteling

Ongelezen bericht door ikbenik »

Ik erger me elk jaar weer helemaal groen.De bekende nederlander mag elk jaar weer gratis met het hele gezin naar de efteling.Ze hebben genoeg geld,maar krijgen het toch gratis.Er zijn in ons land erg veel gezinnen die het tegenwoordig niet meer kunnen betalen om naar de Efteling te gaan en die krijgen met hun kindjes de kans niet om gratis naar zo,n park te gaan.En dan worden er ook nog eens uitgebreid foto,s gemaakt voor in de roddelbladen,dus kunnen de mensen zich ook nog eens afvragen,waarom zei met hun geld wel,en wij met ons klein inkomen niet????Ik heb geen kleine kinderen meer,maar erger mij hier enorm aan.
Magda
Ik wil het omdraaien.
Jij hebt geen geld en de BNer wel.
Maar jij hebt iets wat een BNer niet heeft en dat is onbekendheid.
Een BNer kan de kont niet keren of er staan fotograven om hun heen.
Jij kunt je leven leiden zoals je dat zelf wilt, een BNer niet. Die wordt geleefd.
Jij hebt privacy, de BNer niet.

Jij hebt de vrijheid in je laten en doen, de BNer niet. Die moet de hele tijd oppassen met wat hij doet en zegt.

Toch wel stof om over na te denken.

Gesloten