LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bezorging volkskrant

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
miriam76

bezorging volkskrant

Ongelezen bericht door miriam76 »

Al enige tijd wordt mijn Volkskrant s'ochtends na 9 uur bezorgd ivm te weinig bezorgers... Dit kan ik nog enigzins begrijpen, maar sinds enkele dagen ontvang ik helemaal GEEN krant ook wegens te weinig bezorgers. De volkskrant noemt mijn bezorgingsgebied ( haarlem en omg. ) "een brandhaard " omdat ze qua bezorging zo in de problemen zitten, maar ondertussen ontvang ik dus helemaal niks. Ik heb mijn abonnement opgezegd maar behoor de krant nog wel te ontvangen tot medio januari. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Met vriendelijke groet,
Miriam

csnippe

Re: bezorging volkskrant

Ongelezen bericht door csnippe »

Ja, ik herken het probleem. In Leiden is de bezorging ook beroerd. Het vervelende is dat zelfs de beloofde nabezorgingen niet bezorgd worden. Ik ben inmiddels bij de Volkskrant zo ver gekomen dat ik op de volgende abonnementsnota een korting krijg van 96 cent (!).
Ik heb eerder een abonnement gehad, en de enige manier om ze tot actie te laten overgaan is de automatische incasso van het abonnementsgeld terug te laten storten. Dan krijg je tenminste een brief thuis met een telefoonnummer erop, waar je tenminste wat anders te spreken krijgt dan een automatische spraak'herkennings'-computer.

Ik weet niet in hoeverre je probleem nog actueel is, aangezien je bericht dateert van november 2008 en je abonnement inmiddels opgezegd zal zijn.
Groeten,
Corijn

Marly en Bert

Re: bezorging volkskrant

Ongelezen bericht door Marly en Bert »

Aleen maar digitale stemmetjes krijg je aan de telefoon.
Bezorgklachten (internet) zijn er kennelijk alleen voor de statistiek.
Op straat een Rayonhoofd aangesproken: "ik heb voor 9 wijken geen bezorger in Rotterdam-Oost.... "
In juridische zin is en blijft deze bezorgingsperformance een 'wanprestatie'.
We gaan wel een Spits of Metro halen hier om de hoek!
Abonnee meer of minder schijnt ze niet te deren.

Gesloten