LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] C1000 Toppers zegels
C1000 Toppers zegels
Geachte heer, mevrouw
Ik heb zegels voor het concert Toppers gespaard. Code ingevoerd via internet, en wat denkt u, code al geactiveerd. Dit was het geval voor onze voucher, en die van vrienden van ons. C1000 heeft na een telefoontje van mij, enkele uren later teruggebeld, Zij konden in dit geval niets doen. Dan moet ik ticketpoint bellen. Ik heb bij ticketpoint de code's van de vouchers doorgegeven, en wat blijkt. Ja, ja, deze zijn geactiveerd. Men kan niet doorgeven of daar wel of geen boeking aan vast zit. Maar ik heb de vouchers. Kon een voorlopige boeking doen, maar dit was geen garantie dat het goed zou komen. Wij balen hier stevig van natuurlijk.
vr grt, hoogachtend, FX van berge Henegouwen
Ik heb zegels voor het concert Toppers gespaard. Code ingevoerd via internet, en wat denkt u, code al geactiveerd. Dit was het geval voor onze voucher, en die van vrienden van ons. C1000 heeft na een telefoontje van mij, enkele uren later teruggebeld, Zij konden in dit geval niets doen. Dan moet ik ticketpoint bellen. Ik heb bij ticketpoint de code's van de vouchers doorgegeven, en wat blijkt. Ja, ja, deze zijn geactiveerd. Men kan niet doorgeven of daar wel of geen boeking aan vast zit. Maar ik heb de vouchers. Kon een voorlopige boeking doen, maar dit was geen garantie dat het goed zou komen. Wij balen hier stevig van natuurlijk.
vr grt, hoogachtend, FX van berge Henegouwen
Laatst gewijzigd door FX op 09 feb 2007 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: C1000 Toppers zegels
Beste mensen
Het ging niet helemaal goed met onze vouchers. Heb s'avonds een email
geschreven aan onze plaatselijke vestiging. De volgende dag direct een
reactie van de filiaalhouder. Deze had zelf klantenservice C1000 nederland
geinformeerd. Even daarna een bericht van C1000 klantenservice dat
alles is geregeld. Mij is aangegeven wat te doen met de vouchers, en dan
zal er een definitieve boeking moeten kunnen plaatsvinden.
Lof voor de gang van zaken. En voor het feit dat binnen 6 uur na
het lezen van de email zo snel alles op gang komt.
Onvoorstelbaar dat er nog zo'n service wordt verleend.
C1000 bedankt voor deze snelle manier van handelen.
Wat mij betreft een warme douche.
grt, FX
Het ging niet helemaal goed met onze vouchers. Heb s'avonds een email
geschreven aan onze plaatselijke vestiging. De volgende dag direct een
reactie van de filiaalhouder. Deze had zelf klantenservice C1000 nederland
geinformeerd. Even daarna een bericht van C1000 klantenservice dat
alles is geregeld. Mij is aangegeven wat te doen met de vouchers, en dan
zal er een definitieve boeking moeten kunnen plaatsvinden.
Lof voor de gang van zaken. En voor het feit dat binnen 6 uur na
het lezen van de email zo snel alles op gang komt.
Onvoorstelbaar dat er nog zo'n service wordt verleend.
C1000 bedankt voor deze snelle manier van handelen.
Wat mij betreft een warme douche.
grt, FX
Re: C1000 Toppers zegels
Hoi
Heb zelf nog niets gehoord van ticketpoint. Begin er nu een
naar gevoel bij te krijgen. Tickets opgestuurd, en die ben
je dan ook kwijt.
Een collega van mij heeft geboekt voor 6 personen. Ging allemaal goed.
Geld wordt afgeschreven en dan krijg je later bericht dat er iets is fout gegaan. Of je een nieuwe boeking wil doen.
Maar voor de vrijdag en de zondag zijn de rang 1 en twee al uitverkocht. Terwijl wij allen tijdig rang 1 hebben besteld.
Wat gebeurt er allemaal bij ticketpoint. Ze maken er een puinhoop van.
Ook was al op SBS6 een uitzending dat mensen voor rang 1 hebben gereserveerd, krijgen dan een brief met "sorry". Ging iets fout.
Ook zij kunnen niet meer op rang 1 van de betreffende dag.
Maar kun je wel een andere dag, en moet je dan wel geld afschrijven bij de mensen.
grt, FX
Heb zelf nog niets gehoord van ticketpoint. Begin er nu een
naar gevoel bij te krijgen. Tickets opgestuurd, en die ben
je dan ook kwijt.
Een collega van mij heeft geboekt voor 6 personen. Ging allemaal goed.
Geld wordt afgeschreven en dan krijg je later bericht dat er iets is fout gegaan. Of je een nieuwe boeking wil doen.
Maar voor de vrijdag en de zondag zijn de rang 1 en twee al uitverkocht. Terwijl wij allen tijdig rang 1 hebben besteld.
Wat gebeurt er allemaal bij ticketpoint. Ze maken er een puinhoop van.
Ook was al op SBS6 een uitzending dat mensen voor rang 1 hebben gereserveerd, krijgen dan een brief met "sorry". Ging iets fout.
Ook zij kunnen niet meer op rang 1 van de betreffende dag.
Maar kun je wel een andere dag, en moet je dan wel geld afschrijven bij de mensen.
grt, FX
Re: C1000 Toppers zegels
na tig telefoontjes met ticketpoint en emails gestuurd te hebben .hebben wij nu vanaf 6 februari ook als reactie gehad dat wij wel ingeboekt staan zonder dat ze dat kon controleren en dat het nog 3 weken kon duren voor wij een reactie zouden krijgen.wij moesten anders maar even terugbellen.ik probeer ze al een week te bereiken maar ho maar.wij hebben wel copy,s gemaakt van de C1000 vouchers maar zijn dus de orginele kwijt aan ticketpoint.wij hopen maar dat we 8juni nog wel daar heen kunnen want dit was toch onze grootste wens.
Hierbij de koudste douche voor ticketpoint.
Hierbij de koudste douche voor ticketpoint.
Re: C1000 Toppers zegels
hallo
ik heb vandaag mijn kaarten ingelever
en deze was alle geactiveerd. ik hadt twee vouchers waarvan er 1 geactiveerd is
ik heb gebeld met schuitman deze gaaf toe dat er nog alle probleem waren en zou dit door geven aan ticktpoint deze, moest maar contact opnemen met mijn
onder tussen zijn bijna alle 1rang kaart uitverkocht
(het allemaal zo goed geregeld)
een heel koude douch voor c1000 en ticketpiont
hier wordt ik heel
ik heb vandaag mijn kaarten ingelever
en deze was alle geactiveerd. ik hadt twee vouchers waarvan er 1 geactiveerd is
ik heb gebeld met schuitman deze gaaf toe dat er nog alle probleem waren en zou dit door geven aan ticktpoint deze, moest maar contact opnemen met mijn
onder tussen zijn bijna alle 1rang kaart uitverkocht
(het allemaal zo goed geregeld)
een heel koude douch voor c1000 en ticketpiont
hier wordt ik heel
Re: C1000 Toppers zegels
Hoi.
Bedankt voor je reactie.
Heb net de volgende brief gemaild aan concumentenservice NL van C1000.
Beste Hessel
Bij deze mijn reactie aan de vestiging Slingerland en u.
Het wordt toch niks met Ticketpoint.
Bij deze dan wel mijn reactie zoals beloofd.
Geachte heer Slingerland.
Ik had u eerder geschreven over de activatie van onze vouchers.
Ik heb inmiddels de vouchers opgestuurd naar ticketpoint.
Maar heb tot op heden nog niets gehoord.
Gisteren was op SBS6 een stukje uitzending gewijd aan de
Vouchers/reserveringen bij ticketpoint.
Er zijn mensen die een goede boeking hebben gedaan.
Ze schrijven geld af, en een aantal weken later
krijg je een brief dat je boeking is fout gegaan.
Let wel: Inmiddels ook bij 6 van mijn collega’s. !!!!!!!!!
Geld afgeschreven, en dan later een bericht dat hun boeking
niet doorgaat. Dus dat verhaal van SBS6 komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Maar ook geen 1e rang. Waar blijven die dan ???
Al deze mensen die hun boeking tijdig hebben gedaan zijn hun 1e rang kwijt.
En die zijn voor de zondag en vrijdag op.
En komt het later dan wel goed. Twee kennissen van mij hadden hetzelfde als wij.
Je gaat activeren via internet, en wat blijkt ….
Precies, al geactiveerd.
Dit alles kan geen toeval meer zijn natuurlijk.
Voor mij hoeft het niet meer.
Zodra ze afschrijven laat ik storneren.
De actie van C1000 is een klapper.
Alleen jammer dat ticketpoint er een puinhoop van maakt.
Wedden dat er mensen zijn die hier beter van worden, heel jammer dus.
Wel bedank ik je voor je inzet, en snelle actie. En ja, we blijven lekker bij je shoppen.
C1000 heeft hier van geleerd, positief denken noemen wij dat. Ticketpoint heeft het gewoon niet op orde.
vr grt, FX
Bedankt voor je reactie.
Heb net de volgende brief gemaild aan concumentenservice NL van C1000.
Beste Hessel
Bij deze mijn reactie aan de vestiging Slingerland en u.
Het wordt toch niks met Ticketpoint.
Bij deze dan wel mijn reactie zoals beloofd.
Geachte heer Slingerland.
Ik had u eerder geschreven over de activatie van onze vouchers.
Ik heb inmiddels de vouchers opgestuurd naar ticketpoint.
Maar heb tot op heden nog niets gehoord.
Gisteren was op SBS6 een stukje uitzending gewijd aan de
Vouchers/reserveringen bij ticketpoint.
Er zijn mensen die een goede boeking hebben gedaan.
Ze schrijven geld af, en een aantal weken later
krijg je een brief dat je boeking is fout gegaan.
Let wel: Inmiddels ook bij 6 van mijn collega’s. !!!!!!!!!
Geld afgeschreven, en dan later een bericht dat hun boeking
niet doorgaat. Dus dat verhaal van SBS6 komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Maar ook geen 1e rang. Waar blijven die dan ???
Al deze mensen die hun boeking tijdig hebben gedaan zijn hun 1e rang kwijt.
En die zijn voor de zondag en vrijdag op.
En komt het later dan wel goed. Twee kennissen van mij hadden hetzelfde als wij.
Je gaat activeren via internet, en wat blijkt ….
Precies, al geactiveerd.
Dit alles kan geen toeval meer zijn natuurlijk.
Voor mij hoeft het niet meer.
Zodra ze afschrijven laat ik storneren.
De actie van C1000 is een klapper.
Alleen jammer dat ticketpoint er een puinhoop van maakt.
Wedden dat er mensen zijn die hier beter van worden, heel jammer dus.
Wel bedank ik je voor je inzet, en snelle actie. En ja, we blijven lekker bij je shoppen.
C1000 heeft hier van geleerd, positief denken noemen wij dat. Ticketpoint heeft het gewoon niet op orde.
vr grt, FX
Re: C1000 Toppers zegels
Beste tara.indy
Met de koude douche voor C1000 ben ik het niet eens. Zij kunnen
er niets aan doen. Ticketpoint laat C1000 in de kou staan, omdat ze
het niet aan kunnen. Maar afijn, dat is mijn mening. C1000 reageert meer dan correct. En C1000 is niet in staat om ons plaatsen toe te wijzen.
grt, FX
Met de koude douche voor C1000 ben ik het niet eens. Zij kunnen
er niets aan doen. Ticketpoint laat C1000 in de kou staan, omdat ze
het niet aan kunnen. Maar afijn, dat is mijn mening. C1000 reageert meer dan correct. En C1000 is niet in staat om ons plaatsen toe te wijzen.
grt, FX
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 22 feb 2007 19:45
Re: C1000 Toppers zegels
wij voelen ons zwaar genept. in korte termijn 3 boekjes bij elkaar gespaard en boeken maar. 1e rang geweldig. maar........dan krijgen we een bericht dat er iets fout is gegaan.moet opnieuw activeren. dit lukt niet. een paar dagen achter elkaar bellen krijg niemand te pakken van ticketpoint. na tig keer bellen hebben we dus nog niks. alleen al aan bellen zijn we al 10 euro kwijt. we hebben dus kaarten maar kunnen niet naar de toppers. ticketpoint maakt een fout waar veel mensen voor moeten boeten. ASOCIAAL M.
Re: C1000 Toppers zegels
Nou, je geloofd het nooit.
Kijk net op mijn postbank.nl
22-02-2007 659666014 KN: KVKLNR90624
Ticketpoint
37865 TICKETS GEREEDGEZET OP 1 -142,50
Maar we weten allemaal dat dit geen enkele waarde heeft.
Want straks kan ik net zo makkelijk weer een brief krijgen zoals jullie.
En dan heb je geen tickets, maar wel een afschrijving op je bankrekening.
grt, FX
Kijk net op mijn postbank.nl
22-02-2007 659666014 KN: KVKLNR90624
Ticketpoint
37865 TICKETS GEREEDGEZET OP 1 -142,50
Maar we weten allemaal dat dit geen enkele waarde heeft.
Want straks kan ik net zo makkelijk weer een brief krijgen zoals jullie.
En dan heb je geen tickets, maar wel een afschrijving op je bankrekening.
grt, FX
Re: C1000 Toppers zegels
hallo,
Jullie moeten ook even kijken op de topic diversen en dan onder toppers
hier hebben ook al redelijk wat mensen gereageerd op de zelfde problemen.
Dat C1000 het pikt dat er zo omgegaan wordt met hun klanten
echt!!!!!! WAARDELOOS!!!!!
Jullie moeten ook even kijken op de topic diversen en dan onder toppers
hier hebben ook al redelijk wat mensen gereageerd op de zelfde problemen.
Dat C1000 het pikt dat er zo omgegaan wordt met hun klanten
echt!!!!!! WAARDELOOS!!!!!
Re: C1000 Toppers zegels
FXGeachte heer van Berge Henegouwen,
Het is gebleken dat het programma Kassa van de Vara morgenavond al aandacht gaat besteden aan de actie van de C1000 en Ticketpoint.
Daardoor vervalt het onderwerp voor ons.
Kassa wordt morgenavond uitgezonden om 18:55 op NED 1.
Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
In ieder geval nog bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 feb 2007 13:23
Re: C1000 Toppers zegels
Hallo allemaal,
Hier is dus ook een gedupeerde van de C1000 Toppers aktie.
Na op 22-2-2007 mijn 2 codes's te hebben ingevoerd en deze waren geaccepteerd kon ik niet meer verder in het system om mijn naam en betalingsgegevens in te voeren.
Na telefonisch contact te hebben opgenomen met Ticketpoint werd na een half uur wachten de verbinding verbroken Ping kassa kost me zeker 30 euro voor niets. De klantenservice van de C1000 zou reageren naar ticketpoint en dan kwam het goed vertelde deze mevrouw.
Na een telefoontje van mij op maandag naar de C1000 klantenservise waren ze deze mail vergeten en heeft een andere medewerker dit alsnog gedaan (hopelijk). Maar nu op 27 februari nog steeds niets vernomen van ticketpoint. Heb inmiddels twee mailtjes verzonden naar ticketpoint waar je alleen een ontvangstbevestiging op krijgt maar de 4 kaartjes op woensdagavond 1e rang zie ik waarschijnlijk nooit.
Wie kan hier iets mee doen???
Hier is dus ook een gedupeerde van de C1000 Toppers aktie.
Na op 22-2-2007 mijn 2 codes's te hebben ingevoerd en deze waren geaccepteerd kon ik niet meer verder in het system om mijn naam en betalingsgegevens in te voeren.
Na telefonisch contact te hebben opgenomen met Ticketpoint werd na een half uur wachten de verbinding verbroken Ping kassa kost me zeker 30 euro voor niets. De klantenservice van de C1000 zou reageren naar ticketpoint en dan kwam het goed vertelde deze mevrouw.
Na een telefoontje van mij op maandag naar de C1000 klantenservise waren ze deze mail vergeten en heeft een andere medewerker dit alsnog gedaan (hopelijk). Maar nu op 27 februari nog steeds niets vernomen van ticketpoint. Heb inmiddels twee mailtjes verzonden naar ticketpoint waar je alleen een ontvangstbevestiging op krijgt maar de 4 kaartjes op woensdagavond 1e rang zie ik waarschijnlijk nooit.
Wie kan hier iets mee doen???