LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Circulo (HELP AUB WAT IK MOET DOEN IVM REACTIETIJD BEDRIJF)

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Sean1987

Circulo (HELP AUB WAT IK MOET DOEN IVM REACTIETIJD BEDRIJF)

Ongelezen bericht door Sean1987 »

Hallo allemaal,

Gister liep ik in Rotterdam, werd ik aangesproken door een vrouw van Circulo BV, vergelijkbaar met ECI. Nou ik was dus enthousiast totdat ik thuiskom en mn ouders over dit vertelde, wat Circulo nou dus is. Gelukkig staat aan de rechterkant een stuk waarin het volgende staat, maar wat ik dus niet goed begrijp, wanneer kan ik nou dit ongedaan laten maken? Want van dat vet gedrukte stuk, snap ik niks :?

Deze overeenkomst kan door U ongedaan worden gemaakt binnen acht dagen nadat een afschrift bij de Kamer van Koophandel en Fabrieken te Utrecht van een datum is voorzien. Zolang behoeft U ook nog niet te betalen. Als u wilt opzeggen kunt u dat het beste doen bij aangetekende brief of briefkaart uiterlijk 6 dagen nadat U zelf de overeenkomst hebt ondertekend.

karr-2

Re: Circulo (HELP AUB WAT IK MOET DOEN IVM REACTIETIJD BEDRIJF)

Ongelezen bericht door karr-2 »

Jij hebt op straat waarschijnlijk een formulier ingevuld en ondertekend. Dit moeten ze inleveren bij de Kamer van Koophandel om het geldig te maken. Als jij opzegt voor dat ze dat gedaan hebben, zal het contract ontbonden worden en zit je nergens aan vast.

Waarschijnlijk verzamelen ze alle formulieren van een week en leveren die tegelijkertijd in. Bovendien heb je ook een wettelijke bedenktijd in verband met colportage.

Wat je nu moet doen is zo snel mogelijk een aangetekende brief sturen (bewaar een kopie voor je zelf en vraag om een ontvangstbevestiging) waarin je zegt dat je afziet van het contract en verder geen gebruik wilt maken van hun dienstverlening.

Dan zou het hele probleem opgelost moeten zijn. Maar denk erom, doe het zo snel mogelijk, in dit geval tot 8 dagen na 2 mei, uiterlijk 10 mei dus.

Sean1987

Re: Circulo (HELP AUB WAT IK MOET DOEN IVM REACTIETIJD BEDRIJF)

Ongelezen bericht door Sean1987 »

Ok hartstikke bedankt!
Morgenvroeg ga ik gelijk naar het postkantoor toe, en stuur hem AANGETEKEND terug!

Nogmaals bedankt

PS. Circulo is een BV van ECI ;)

Gesloten