LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dure kaarten

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
rollo

dure kaarten

Ongelezen bericht door rollo »

Hallo iedereen,

mogelijk zijn er hier mensen die hetzelfde hebben ervaren als ik. Eerst maar even het hoe en wat. Ik zag onderweg naar mijn werk dat Lisa Gerrard binnenkort een concert geeft in Den Haag. Erg prettig nieuws voor een diehard-fan van zowel haar solo als haar werk met dead can dance. Aangezien het weekend was en na vijven toen ik weer thuiskwam van mijn werk gelijk even gaan surfen. Aldoende kwam ik via een uplink op Lisa's homepage op de online ticketservice. Hierop waren kaarten te krijgen voor 55 euro voor de 2e en 65 euro voor de 1e rang.
KJwam ook nog 12 euro servicekosten bij. Nouja, je bent fan of niet.
Twee kaarten besteld. Die kreeg ik vandaag binnen (23 maart) en wat blijkt; het zijn kaarten van de ticketservice, voor de somma van 37, 50
( + 3,90 servicekosten) !!!! Da's bijna de helft goedkoper !!!! Kortom, ik ben dus voor bijna 60 euro genaaid door die verotte online ticketshop.
Had ik even geduld gehad en was ik Maandag gewoon naar het postkantoor gegaan voor die kaarten, had ik me een hoop ellende bespaard, maar dat neemt evenzogoed niet weg dat het schandalig, hufterig, onfatsoenlijk en schofterig is dat zo'n site je zo kan belazeren.
ZIjn er daar nog mensen die dezelfde ervaring hebben met die onlin ticketshop ??? En dan niet alleen voor deze specifieke kaarten, maar wellicht ook voor andere evenementen ?? Als er genoeg mensen zijn, kunnen we wellicht het e.e.a. via dit programma gaan spelen. Ik hoor graag van jullie !!

Groet, rollol

Nicole1971

Re: dure kaarten

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Helaas worden er nog teveel van die schandalig dure tickets verkocht door zgn ticketshops.
Ik ben een enorme Belle Perez fan en op haar site wordt al gewaarschuwd om enkel en alleen tickets te kopen via de officiele verkooplijn en geen andere organisaties.
Maar was het niet de bedoeling om dit soort organisaties aan te pakken? Ik meende er laatst iets over te lezen, ik dacht bij Kassa.
Persoonlijk denk ik dat het ook zou helpen als je maximaal 2 tickets per persoon mag kopen en niet 6 of 8.
Door dit soort gasten komen echte fans vaak niet aan bod of moeten ze schandalig meer betalen.

Fiore

Re: dure kaarten

Ongelezen bericht door Fiore »

het probleem is dus juist dat je niet genaaid of belazerd wordt, het staat er nl. bij op de website dat de prijzen hoger zijn dan normaal: "LET OP: Wij maken u erop attent dat de prijzen van de Lisa Gerrard tickets op onze website gebaseerd zijn op vraag en aanbod en HOGER zijn dan de oorspronkelijke kostprijs van de kaarten"
dit zelfs als er elders nog kaarten voor de gewone prijs verkrijgbaar zijn, en die je dus ook had kunnen kopen.
Ikzelf zou dit soort praktijken wel graag verboden zien, om te voorkomen dat de kaarten worden opgekocht en duur doorverkocht.

Gesloten