De kids wilden in de Phyton, toen konden ze na elke rit gewoon blijven zitten, zo weinig mensen zijn er dan.
je krijgt dat park dan echt in 1`dag gezien
Geweldig toch

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Daar kun je al heel wat besparen door je eigen buggy mee te nemen. En daar kun je meteen een tas met broodjes, pakjes drinken ed aan hangen. Scheelt toch al snel € 58,00 (gemiddeld). Wij doen dat ook, als we een dagje weg gaan in Nederland. Alleen geen buggy meer, want daar zijn onze kinderen inmiddels uit!Op basis van 3 personen (2 volwassene en 1 kind (van 4 jaar)):
3x 24 euro entree.
1x 8 euro parkeren.
1x 3 euro huur wandelwagentje.
2x 20 euro(gemiddeld) maaltijden en drank.
1x 15 euro(gemiddeld) maaltijden, drank, ijsje kind.
Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt, er staat volgens mij ook nergens aangegeven dat je geen eigen eten en drinken mee mag nemen, dit in tegenstelling tot Six Flags Holland enkele jaren geleden.15 Sep 2006 23:44 door kazana
Die tas met broodjes en drinken ben ik het niet mee eens, die moesten we gewoon terug naar de auto brengen mocht echt de efteling NIET IN
In alle jaren, dat wij naar de Efteling zijn geweest, hebben we altijd een tas, rugzak o.i.d. bij ons gehad met eten/versnaperingen. En daar is nooit een probleem van gemaakt! Geen tassencontrole of wat dan ook.Die tas met broodjes en drinken ben ik het niet mee eens, die moesten we gewoon terug naar de auto brengen mocht echt de efteling NIET IN