LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] € 0,50 betalen voor een toilet zonder wc bril en zeep?

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Fleurientje
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jan 2013 12:26

€ 0,50 betalen voor een toilet zonder wc bril en zeep?

Ongelezen bericht door Fleurientje »

Goede dag,

Voor een discotheek in mijn buurt wordt voor gebruikmaken van het toilet € 0,50 gevraagd.
Ik vind het prima om dit te betalen mits de toiletten verder schoon en in orde zijn.

Nu is het de laatste maanden zo dat er bij 2 van de 3 toiletten wc-brillen ontbreken en dat er soms geen wc-papier aanwezig is. Als ik mijn handen wil wassen is er sinds maanden niet eens zeep of papieren handdoekjes. Niet bepaald fris dus.

Meerdere keren heb ik de toiletjuffrouw hierop gewezen. Standaard antwoord is dat ze ervan op de hoogte is en dat "het besteld is". Ik heb het idee dat ze het bedrag voor ieders toiletbezoek gewoon in haar zak steekt en er vervolgens niets mee doet in het belang van de toiletruimte.

Mijn vraag is of ik in dit geval verplicht ben om te betalen voor toiletten waar niet eens de basisdingen aanwezig zijn die ervoor nodig zijn.

Bij voorbaat dank voor reacties.

Met vriendelijke groet,

Fleurientje
Laatst gewijzigd door Fleurientje op 02 apr 2013 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: € 0,50 betalen voor een toilet zonder wc bril en zeep?

Ongelezen bericht door nevermind »

Dus je hebt verder niet met de directie of leidinggevende gesproken, alleen met de aanwezige toiletvrouw?

Hier is al een een onderwerp:
Betalen voor toiletgebruik

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... iletbezoek

stofzuigertje

Re: € 0,50 betalen voor een toilet zonder wc bril en zeep?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Zou U wat voor mijn willen doen....
Gewoon de directie en leiding zoals Toilet juffrouw een hand geven nadat U iets zocht wegens tekort Toilet papier....
Shitterend.... zou ik zeggen.

Dan weglopen en niet meer terug komen en vraag aan alle andere hetzelfde te doen.
Wedden dat als de omzet instort en zij vieze handen hebben dat het wel zeer snel is opgelost.

En als je nog Gordijnen ziet hangen, prima handdoeken en zullen ze erg blij mee zijn!

Fleurientje
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jan 2013 12:26

Re: € 0,50 betalen voor een toilet zonder wc bril en zeep?

Ongelezen bericht door Fleurientje »

stofzuigertje schreef:Zou U wat voor mijn willen doen....
Gewoon de directie en leiding zoals Toilet juffrouw een hand geven nadat U iets zocht wegens tekort Toilet papier....
Shitterend.... zou ik zeggen.

Dan weglopen en niet meer terug komen en vraag aan alle andere hetzelfde te doen.
Wedden dat als de omzet instort en zij vieze handen hebben dat het wel zeer snel is opgelost.

En als je nog Gordijnen ziet hangen, prima handdoeken en zullen ze erg blij mee zijn!
Hahaha :lol: Vraag me af of dit de juiste oplossing is?
nevermind schreef:Dus je hebt verder niet met de directie of leidinggevende gesproken, alleen met de aanwezige toiletvrouw?

Hier is al een een onderwerp:
Betalen voor toiletgebruik

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... iletbezoek
Ik heb inderdaad alleen de toiletjuffrouw en afgelopen weekend haar invalster erop aangesproken. Misschien is het een idee om ook even bij het personeel achter de bar te informeren.

Je link naar dat topic gaat meer om betalen voor toiletten die schoon zijn bij een uitgaansgelegenheid waar je consumpties nuttigt. Dan betaal ik ook liever niet, maar in dit geval gaat het om toiletten waar ik én voor moet betalen, én die niet schoon-/bijgehouden worden.

Met vriendelijke groet.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: € 0,50 betalen voor een toilet zonder wc bril en zeep?

Ongelezen bericht door nevermind »

Ik heb inderdaad alleen de toiletjuffrouw en afgelopen weekend haar invalster erop aangesproken. Misschien is het een idee om ook even bij het personeel achter de bar te informeren.
Je moet iemand van de leiding hebben, en geen personeel!

Zijn er ook andere mensen welke dit hebben meegemaakt?

Fleurientje
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jan 2013 12:26

Re: € 0,50 betalen voor een toilet zonder wc bril en zeep?

Ongelezen bericht door Fleurientje »

Ja, genoeg anderen! Maar ik vraag me af of zij zich er net zo 'druk' om maken als ik.

Leidinggevend personeel ontbreekt vaak..

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: € 0,50 betalen voor een toilet zonder wc bril en zeep?

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Fleurientje schreef:Ja, genoeg anderen! Maar ik vraag me af of zij zich er net zo 'druk' om maken als ik.

Leidinggevend personeel ontbreekt vaak..
Er moet toch een eigenaar zijn van die discotheek.

Fleurientje
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jan 2013 12:26

Re: € 0,50 betalen voor een toilet zonder wc bril en zeep?

Ongelezen bericht door Fleurientje »

Hij is er niet altijd. Maar ik ga hier wel mee aan de gang! Hopelijk komen er dan gewoon toiletbrillen, wc-papier, handzeep en papieren handdoekjes zodat ik weer vrolijk gebruik kan maken van het toilet :D

Belba5
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 apr 2013 09:13

Re: € 0,50 betalen voor een toilet zonder wc bril en zeep?

Ongelezen bericht door Belba5 »

Misschien gewoon een statement maken! Zelf een rolletje wc papier meenemen en aan de beste dame geven? Misschien moet ze gewoon even op weg geholpen worden :P

Maar serieus: denk dat zo'n dame het niet echt kan boeien, dus inderdaad het management er op aanspreken! Als het nou zo was geweest dat je er geen 50 cent voor hoefde te betalen was het een ander verhaal geweest, maar in dit geval zou ik er (even) werk van maken!

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: € 0,50 betalen voor een toilet zonder wc bril en zeep?

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Waarom allemaal zo moeilijk doen? Gewoon niet meer naar die tent toe gaan. Een klant die gewoon weggaat/wegblijft is erger voor een bedrijf dan een klagende klant.

Jan.21
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2013 18:52
Contacteer:

Re: € 0,50 betalen voor een toilet zonder wc bril en zeep?

Ongelezen bericht door Jan.21 »

Ik raad je aan om een klachten mail te versturen, heb ik ook gedaan toen ik ontevreden was over een dj in een discotheek vervolgens heb ik nooit meer die dj gezien daar :D

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: € 0,50 betalen voor een toilet zonder wc bril en zeep?

Ongelezen bericht door tenormin »

Jan.21 schreef:Ik raad je aan om een klachten mail te versturen, heb ik ook gedaan toen ik ontevreden was over een dj in een discotheek vervolgens heb ik nooit meer die dj gezien daar :D
Nee joh, die is echt niet weggegaan door jouw email; hij kreeg een ander contract. Was toch van A. van Buuren, de 'slechte' dj??

alfatrion
Berichten: 21964
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: € 0,50 betalen voor een toilet zonder wc bril en zeep?

Ongelezen bericht door alfatrion »

U heeft recht op een korting, maar dit is uw tijd en energie niet waard.

Fleurientje
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jan 2013 12:26

Re: € 0,50 betalen voor een toilet zonder wc bril en zeep?

Ongelezen bericht door Fleurientje »

tenormin schreef:
Jan.21 schreef:Ik raad je aan om een klachten mail te versturen, heb ik ook gedaan toen ik ontevreden was over een dj in een discotheek vervolgens heb ik nooit meer die dj gezien daar :D
Nee joh, die is echt niet weggegaan door jouw email; hij kreeg een ander contract. Was toch van A. van Buuren, de 'slechte' dj??
Haha :lol:
Inmiddels heeft dit onderwerp een andere wending genomen.
2 weken geleden was ik er voor het laatst en toen bleek dat er een nieuwe eigenaar inzit.
Geen toiletjuffrouw en niet betalen. Maar voordat ik juig: geen toiletpapier, wederom geen zeep en (papieren) handdoekjes. Wasbak verstopt en gevuld met vies water.

Volgens mij is de club nu gesloten wegens verbouwing. Ik hoop op verbetering als ze weer openen.

Iedereen hartelijk bedankt voor het meedenken!

Met vriendelijke groet!

Fleurientje
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jan 2013 12:26

Re: € 0,50 betalen voor een toilet zonder wc bril en zeep?

Ongelezen bericht door Fleurientje »

De club is inmiddels verbouwd en de toiletten zijn een stuk netter geworden. Helaas hangt er nu helemaal geen zeepdispenser aan de wand. En afgelopen weekend was het papier om je handen mee af te drogen op. Maar goed, dit onderwerp kan wat mij betreft gesloten worden :)

Groetjes Fleur

Gesloten