LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eventim .....tickets Pur concert

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
rene E

Eventim .....tickets Pur concert

Ongelezen bericht door rene E »

September 2009 3 tickets besteld voor t concert van Pur in Dortmund op 11-12-09.Na 4 weken gebeld met Eventim nl. en doorgegeven dat ik nog steeds geen tickets heb . Ze zouden opnieuw worden herprint en opgestuurd worden.En binnen 2 weken er zijn. Na 3 weken weer gebeld en gemeld dat ik ze nog steeds niet heb. Hebben mij een maand aan het lijntje gehouden door te zeggen dat ze maar geen contact kunnen krijgen met Eventim.de.
Een week voor het concert ja hoor eindelijk . Contact. Je hebt pech want de kaarten zijn verstuurd en je krijgt je geld niet terug. Geen bewijs niets . Of ik even contact wil zoeken met Eventim.de
Zo gezegd zo gedaan. Die melden doodleuk dat ik de nederlandse eventim moet bellen want die hebben tenslotte de kaarten geregistreerd. Dus weer gebeld. Kaarten zijn verstuurd hoor ik telkens. En nu uiteindelijk ook via de duitse eventim bericht ontvangen dat de kaarten NIET herprint worden . Dat is lekker verdienen .E 161,05 zo de prullebak in en geen concertkaarten . Dit was dus de eerste en laatste keer dat ik iets bestel bij Eventim. En de service bij Eventim is niet om over naar huis te schrijven. Zoek het allemaal maar lekker zelf uit gevoel.

miriamhaartmans

Re: Eventim .....tickets Pur concert

Ongelezen bericht door miriamhaartmans »

dat lijkt me best wel pijnelijk, ik als groote fan kan daar wel inkommen!

Rivella

Ongelezen bericht door Rivella »

Op de website van Livenation (werkt samen met eventim) kun je eigenlijk alleen online kaarten bestellen maar voor mensen die geen creditcard of Ideal hebben, hebben ze een telefoonlijn.
Om 10:00 ging het concert in de voorverkoop dus ik om 9:59 alvast aan het bellen.
De telefoniste die ik er aan kreeg zei het volgende: "Ja mevrouw, dan moet u om 10:00 terug bellen want hij staat nog niet in het systeem”
Het was toen al 10:00 maar ze was onverbiddelijk; “U moet gewoon na 10:00 terug bellen”
Nou goed, ik heb opgehangen en terug gebeld, kom ik er de eerste 25 keer gewoon niet door.
Om 10:15 eindelijk een piepje dat hij overgaat, wordt ik in het wachtmenu gezet en er ook weer uitgesmeten tuut tuut tuut tuut.
Ik heb weer gebeld want ondertussen zag ik op de plattegrond waarmee je online kaarten kunt bestellen de ene stoel na de andere verdwijnen.
Ik kwam er eindelijk door maar heb wel tot 10:35 in de wacht gehangen á €0,45 p.m. :shock:

Toen kreeg ik er eindelijk iemand aan.
“Goedemorgen met Suzanne, Ik wil graag een kaartje voor het Jackson Browne concert bestellen"
Zegt zij: "Mevoruw dan moet ik u teleurstellen want door een systeemfout is dat concert niet vrijgegeven voor de telefonische verkoop, u kunt alleen online uw kaartje kopen."
Ik ontplofte zowat :evil:
Ik heb haar gevraagd waar ik dan de bijna €20,- die ik verbeld had kon terugvorderen
"Ja mevrouw, wij hebben alleen een klantenservice...dat is dat-en-dat emailadres"
'WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil:

Uiteindelijk was ik dus bijn €20,- armer en had ik nog geen kaartjes, en de kaartjes die op het moment van bellen nog vrij waren, waren nu ook bezet.
Ze hadden op zijn minst het bandje met de mededeling "nog een ogenblik geduld alstublieft" kunnen vervangen door "wegen een systeemfout zijn de kaarten voo rhet concert van jackson Browne alleen online verkrijgbaar, excuses voor het ongemak" dan had het heel wat mensen een hoop ellende en geld bespaard.

Nu heb ik wel een kaartje, dankzij mijn vader die wel kan internetbankieren en ondanks dat ik er zo lang over gedaan heb toch nog op rij 8 maar niet de rij 3 die op het moment dat ik belde nog vrij waren en daar baal ik van.

Nee dit was geen fijne manier van zaken doen :evil:

LadyWaWa

Ongelezen bericht door LadyWaWa »

Ik heb juist goede ervaringen met eventim. Ik ga elk jaar naar een festival in duitsland en elk jaar (al 5 jaar lang) komen de kaarten een paar dagen na de bestelling binnen. we hebben het een paar jaar telefonisch (in het duits) besteld en 3 jaar via internet. Nooit een probleem gehad.

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Wat ik vervelend vind is dat je bij Eventim voor rolstoelkaarten enkel kunt bellen.
Dan moet je dus weer extra kosten maken.
En toen ik belde bleken de kaarten duurder dan op hun eigen site stond, i.p.v. € 38,- plus servicekosten waren ze € 43,50 (dus € 38,- met servicekosten) plus servicekosten.
Reken even uit als je dit geintje met een inmiddels volledig uitverkochte HMH uithaalt, da's een leuk zakcentje!
Mevrouw aan de lijn kon er niets aan doen, ze zou er een klachtmelding van maken, wilde ik de kaartjes wel?
Je, tuurlijk, ik wil naar dat concert, maar pas dan site aan!
Tot op de dag van vandaag staat op de site dat een kaartje € 38,- kost.

PinkFloyd

Ongelezen bericht door PinkFloyd »

Hoewel Eventim op zich een behoorlijke reputatie heeft is mijn laatste bestelling (wederom) op een grote teleurstelling uitgelopen. Tickets besteld voor Roger Waters in Dusseldorf op 18-06-2011. Bevestiging van betaling en verzending kaarten keurig ontvangen. Helaas zijn vervolgens door Eventim mijn kaarten naar mensen in Praag gestuurd. Na maanden gedoe (Eventim doet weinig tot geen moeite om de kaarten terug te halen bij de mensen die geen enkel recht op deze kaarten hebben) om ervoor te zorgen dat ik mijn bijzondere kaarten alsnog zou krijgen (ja, ik kon beduidend mindere kaarten krijgen met een tegoedbon van € 20,00) uiteindelijk een advocaat ingeschakeld. Deze zaak loopt nu nog steeds na maanden van veel moeite en kosten om mijn gelijk te halen. Eventim doet echter of de neus bloedt, reageert nergens meer op en stort mijn betaling terug (zonder excuses) en acht daarmee de zaak als afgedaan. Oftewel, zak maar in de str...! Overeenkomsten worden door Eventim dus gewoon eenzijdig opgezegd. Ik bestel regelmatig bij buitenlandse bedrijven concerttickets en altijd is er sprake van goede service en consumentenbescherming. Eventim echter, is één grote aanfluiting op dat gebied! Voor mij dus NOOIT meer Eventim.......

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Tip: kies voortaan voor de optie om zelf de tickets uit te printen. Dan weet je zeker dat je ze hebt.

Gesloten