LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fit for free

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
wennekej
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2010 17:20

Fit for free

Ongelezen bericht door wennekej »

Ik heb ruim op tijd mijn abonnement opgezegd.
Ik heb een aangetekende brief gestuurd naar het hoofdkantoor van Fit4free in Den Haag.
Is dit voldoende? Of moet ik me nogmaals afmelden bij de Vestiging waar ik sportte? Ik zie dat het op het internet nogal wat klachten regent dus ik wil even zeker van mijn zaak zijn.
Alvast bedankt.

Groetjes Wendy

witte angora
Berichten: 31075
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Fit for free

Ongelezen bericht door witte angora »

Je zou om een bevestiging kunnen vragen van de opzegging. Maar als het goed is sturen ze die uit zichzelf.

xnez
Berichten: 155
Lid geworden op: 22 dec 2009 09:08

Re: Fit for free

Ongelezen bericht door xnez »

Als het goed is krijg je een ontvangst bevestiging.(heb ik ook gehad).
Anders er even achteraan bellen.

Je pasje kan je inleveren bij het filliaal.(doe dit voor de einddatum).
En vergeet daar geen bewijs van mee te vragen.

Pien85
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2010 11:48

Re: Fit for free

Ongelezen bericht door Pien85 »

Vandaag gebeld me fit for free omdat ik al een maand geleden een opzegbrief had gestuurd. Ik dacht ben ik er optijd bij. Vandaag dacht ik even bellen met het kantoor. Nou tot mijn grote verbazing was mijn brief nergens te bekenen. Ik heb mevrouw gevraagd mischien in de nieuwe stapel van de brieven te kijken, maar deze niet aardige medewerkster wilde aleen maar in de stapel kijken van begin oktober tot half oktober, en ook nog eens haar stem verheffen en mij telkebns onderbreken. heb nogmaals gevraagd of ze in de andere stapels met andere datums wil kijken niet gedaan. dus dankzij een luie medewerker zit ik dadelijk vast aan een contract van een jaar. ik heb nogmaals een brief gestuurd zal het ditkeer een aangetekende brief sturen, maarja is wel raar he als twee opzegbrieven op de zelfde datum in twee aparte brieven naar de zelfde adres word gestuurd maar de ene komt niet aan. De opzegbrief van mijn broer is met moeite gevonden tussen de stapel brieven.

Ik ben ook inderdaad niet tevreden met fit for free. ik wil van ze af.

MAXIEM

Re: Fit for free

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Pien85

Gezien de vele klachten op de verschillende fora over dit bedrijf, is dit de normale gang van zaken. Gewone opzegbrieven komen bijna standaard niet aan en ook de helpdesk is meestal behoorlijk klantonvriendelijk (behalve als het een nieuwe klant betreft). Verstuur dus je volgende opzeggingsbrief aangetekend en met bewijs van ontvangst, dan heb je in elk geval een wettig bewijs, dat je conform de voorwaarden hebt opgezegd.

Maxiem.

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Fit for free

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Ze maken er echt een potje van bij Fit for Free. Ben in januari 2010 lid geworden bij die club samen met mijn collega. Eind oktober allebei de opzegbrief aangetekend verzonden. Hij kreeg 2 weken de bevestiging binnen met einddatum 04-01-2011. Vandaag kreeg ik mijn bevestiging binnen met einddatum 04-04-2011. Lijkt mij niet te kloppen. Kan je maandag weer gaan bellen, naar dat dure 0900-nummer van ze.

Gesloten