LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld terug Drake concert in Ziggo Dome Amsterdam

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
geldterug10
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2017 22:36

Geld terug Drake concert in Ziggo Dome Amsterdam

Ongelezen bericht door geldterug10 »

Hallo allemaal. Ik was vanavond in de Ziggo Dome bij Drake, nou ja hij zou komen maar kwam dus niet. Vanavond was al de derde keer dat het concert dan eindelijk zou gebeuren maar hij kwam niet opdagen. Er is verteld dat nu woensdag het optreden is.

Ze hebben ons gewoon een uur laten wachten en dit is nu dus al de derde keer. Het eerste optreden zou 20 januari zijn, daarna 26 januari, nu dus vandaag en uiteindelijk wordt het woensdag.

Woensdag kan ik niet. Wat zijn mijn rechten? Ik wil mijn geld terug, laat staan dat ik vind dat ze mij en alle fans moeten compenseren, ben gewoon voor niks naar Amsterdam gekomen.

absent
Berichten: 315
Lid geworden op: 26 okt 2016 18:30

Re: Geld terug Drake concert in Ziggo Dome Amsterdam

Ongelezen bericht door absent »

Ik hoorde het op de radio. Sommige sterren denken echt overal mee weg te komen. En omdat het om geld gaat, lukt ze dat nog ook.
Ik zou de organisatie inderdaad aanspreken om redelijkerwijs schadeloos gesteld te worden. Drie keer voor de k*tsek*t naar de Dome hobbelen en ook nog eens lang wachten omdat iemand niet van de Nederlandse Gezelligheid ( aka joints) kan afblijven.
Dat je van zo'n persoon nog fan kunt zijn, begrijp ik niet.

harkja
Berichten: 376
Lid geworden op: 14 jul 2015 01:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Geld terug Drake concert in Ziggo Dome Amsterdam

Ongelezen bericht door harkja »

Zelfs een ezel stoot zich niet 3 keer aan de zelfde steen.

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Geld terug Drake concert in Ziggo Dome Amsterdam

Ongelezen bericht door Dirkie »

Mijn dochter zou ook gaan naar het eerste concert. Toen dat afgezegd werd was zij er klaar mee. Gemeld bij de ticket verkoper en geld terug gehad. Toen ik vanochtend las dat het nu weer om onduidelijke redenen afgezegd was (maar nu terwijl iedereen er al was) ben er van overtuigd dat zij toen de juiste beslissing genomen heeft.

triangel
Berichten: 76
Lid geworden op: 28 nov 2006 14:42

Re: Geld terug Drake concert in Ziggo Dome Amsterdam

Ongelezen bericht door triangel »

Heb begrepen dat als je je kaartje via Ticketmaster hebt gekocht, je je geld terug kunt krijgen.

j.van bunt
Berichten: 19
Lid geworden op: 12 apr 2012 22:06

Re: Geld terug Drake concert in Ziggo Dome Amsterdam

Ongelezen bericht door j.van bunt »

hetzelfde probleem hier, kosten kaartjes worden gelukkig vergoed.
de kosten voor vervoer etc helaas niet.

BL2
Berichten: 4861
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Geld terug Drake concert in Ziggo Dome Amsterdam

Ongelezen bericht door BL2 »

Je maakt veel mee in de muziek wereld, maar dat een zgn "artiest" 3 keer te stoned is om op te treden moet toch wel uniek genoemd worden.
Ik denk dat er een ruime vergoeding moet gegeven worden welke ook de overige kosten, reis, hotel enz van de bezoekers (ex fans) compenseren. Immers hier is geen sprake meer van een gewone afzegging, maar van misplaatst wangedrag en bedrog door de "artiest".

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Geld terug Drake concert in Ziggo Dome Amsterdam

Ongelezen bericht door olaf79 »

j.van bunt schreef:hetzelfde probleem hier, kosten kaartjes worden gelukkig vergoed.
de kosten voor vervoer etc helaas niet.
De verkoper is hiervoor echter wel aansprakelijk. Ga dus verhaal halen bij de verkoper en meldt dat je alle gemaakte kosten terug wilt.

Kevin de Zeeuw
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mar 2017 14:37

Re: Geld terug Drake concert in Ziggo Dome Amsterdam

Ongelezen bericht door Kevin de Zeeuw »

Velen hebben naast de tickets voor niets behoorlijke kosten gemaakt, zoals reiskosten of verblijf in een hotel.
U kunt gezamenlijk met alle gedupeerden of een groep van gedupeerden een rechtszaak aanspannen om het geld terug te eisen.
U kunt bijvoorbeeld gebruikmaken van crowdfunding. Hiermee kunt u uw juridische zaak laten financieren.
Gelijkgestemden kunnen een bijdrage leveren om een juridische procedure te starten.

Ik wens u veel succes en hoop u hiermee genoeg te hebben geïnformeerd.

Gesloten