LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Horeca te DUUR ??????

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Jay

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Jay »

Hee bekkum die €149,- dat zijn zeker alleen de consumpties die je die 8 dagen gebruikt :wink:

Attila

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Attila »

Dus als de horeca nu eens normale prijzen gaat berekenen voor 1 kopje koffie kunnen we misschien weer naar een accepttabele prijs en hoeft niet iedereen zich te verschuilen achter wat iemand nou voor JOUW kopje koffie allemaal moet doen.
Leuk dat je een bijdrage levert aan deze discussie, jammer dat je er niets van snapt.

peet.

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door peet. »

Na 121 berichten kan je denk ik wel voorzichtig concluderen, dat de horeca Vééééél te duur is GEWORDEN met die euro.

Of ze gooien de prijzen naar beneden
of ze gooien hun eigen (bier) glazen in. :wink:

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

De prijsverhogingen van ongeveer 20% hebben geleid tot een omzetdaling van ongeveer 10%.

Per saldo is het voor de horeca dus aantrekkelijk de prijzen te verhogen.

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Hee bekkum die €149,- dat zijn zeker alleen de consumpties die je die 8 dagen gebruikt
Bekkum gaat zelf zwemmen naar Turkije, ja dan red je het wel voor 149,00!! Oh nee, Bekkum KAN niet zwemmen eeehhhhh dan gaat ie fietsen (met zij-wieltjes). Hahahaha

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Dit gezeur hier accepteer ik niet meer. Of over het onderwerp kletsen of ik gooi jullie van het forum af.

Piet Portier.

Jeffrey

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Bekkum was te uitnodigend met die 149 euro naar het buitenland ;)

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Hee Piet Portier. Ga anders eerst eens inloggen. Komt serieuzer over. Ik zit echt niet te trillen hier, hoor!

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 18 Aug 2004 21:22 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Hee Piet Portier. Ga anders eerst eens inloggen. Komt serieuzer over. Ik zit echt niet te trillen hier, hoor!
Aangezien je zelf ook niet met een geregistreerde naam reageert, en dus óók niet ingelogd bent, hoeven we jouw reactie dus ook niet serieus te nemen. :lol:

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 18 Aug 2004 09:30 door Attila

Leuk dat je een bijdrage levert aan deze discussie, jammer dat je er niets van snapt.
Leuk dat je reageert Attila, jammer dat jij het moraal van het verhaal niet snapt. Maar vooruit, ik ben een beetje dom. Leg JIJ mij (en natuurlijk ook de naderen) dan eens uit wat de oorzaak is??
Ik wacht met spanning je reactie af.

peet.

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door peet. »

Nog maar eens keer


Na 129 berichten kan je denk ik wel voorzichtig concluderen, dat de horeca Vééééél te duur is GEWORDEN met die euro :evil: .

Of ze gooien de prijzen naar beneden
of ze gooien hun eigen (bier) glazen in. :wink:


en zo is het en niet anders :!:

Jeffrey

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Peet. Heb jij een papegaai thuis ofzo? Typ niet van die onzinposts aub

peet.

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door peet. »

jullie zijn lekker hier bezig zeg

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

ook hier alweer slap geouwehoer

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Tjonge Jonge, Tjonge Jonge
Wat een gezever

Jeffrey

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Nu weet ik het wel dat je het niet waardeert! Ga ontopic!!!

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

hoe verzin je het

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 19 Aug 2004 10:12 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Geplaatst op 18 Aug 2004 09:30 door Attila

Leuk dat je een bijdrage levert aan deze discussie, jammer dat je er niets van snapt.



Leuk dat je reageert Attila, jammer dat jij het moraal van het verhaal niet snapt. Maar vooruit, ik ben een beetje dom. Leg JIJ mij (en natuurlijk ook de naderen) dan eens uit wat de oorzaak is??
Ik wacht met spanning je reactie af.
Attila, leuk dat je een bijdrage levert aan deze discussie alleen jammer dat je wel van alles roept maar niet antwoordt op 'n vraag.
Ik wacht nog steeds op antwoord (en ik heet geen Meneer Van Dale :shock: )

MarisMC

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door MarisMC »

Als je baalt van de prijzen van consumpties in de bioscoop, moet je zelf meenemen. Ze gaan echt niet in je tas kijken. Ik ben er ook niet supergelukkig mee, maar kies er zelf voor mijn biertje daar te kopen

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Of een bioscoopje goedkoop is.
Mensen zeur toch niet. Als je een bioskoopkaartje kan betalen kan je ook wel een paar euri voor consumpties uitgeven.

Gesloten