LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Horeca te DUUR ??????

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
agh4life

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door agh4life »

Ik vind het belachelijk duur! Als ik uit ga betaal ik gewoon voor een biertje €2! En dan krijg je een gewoon glas dus nixz geen Amsterdammertje ofzo. En dan moet je hier in Apeldoorn ook nog bij sommige cafés 50 eurocent betalen om te kunnen plassen! Als je dit niet betaalt komen ze je achterna en als je dan nog niets geeft, trappen ze je eruit en mag je er ook niet meer in! BELACHELIJK! Omdat het zo duur is, ga ik ook niet meer uit. Het geld groeit niet op mijn rug!

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

heb met koniginnedag een palmpje gedronken
maar liefst 2,50 per glas :!: :!:
de feestsfeer was er snel af

feronia

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door feronia »

De prijzen zijn inderdaad de pan uitgerezen in de horeca sinds de euro. Wij gingen vroeger toch wel regelmatig uit eten, maar nu toch wel veel minder. Vorig weekend in Venetie geweest. Het voordeel is dat je dan amsterdam weer goedkoop vind. Wij betaalden voor een biertje en een wijntje (flesje 300cc) 15,50 euro. Natuurlijk kun je dit verwachten op zo'n toeristisch eiland, maar het is wel van de gekke. En ja, wij weten ook wel, dat je buiten het centrum een stuk minder betaalt, maar ach , het is nu eenmaal gezelliger in het centrum.

Airwolf

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Airwolf »

Op t vliegveld van Los Angeles 2 biertjes voor $17!!!! :shock:

feronia

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door feronia »

hoi airwolf

Hoop dat ze je extra lekker gesmaakt hebben, en niet zuur.

AK

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door AK »

Och, vorig jaar 4 kartonnen bekertjes koffie bij de Burger King op het vliegveld van Antalya, maar € 15. :shock:
AK

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Lus geen bier wat vies zeg Fles wijn aldi 2,99 Eurotjes

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

wij hebben zelf een horecabedrijf en vragen 1.60 euro voor een kop koffie, maar geen filterbakkie, nee een goed kop koffie, met een koffielikeurtje met slagroom erbij, maar iedereen vergeet zeker dat onze boodschappenmandjes ook aanzienlijk duurder geworden zijn, en dus niet dat ons inkomen verdubbeld is door de prijsstijging integendeel!!!

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Als ik koffie bestel, wil ik geen slagroom en een likeurtje. Dan hoef ik zeker maar €1,10 te betalen?

Kushinkai
Berichten: 52
Lid geworden op: 28 apr 2004 11:40

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Kushinkai »

Gewoon een koekje van eigen deeg geven. Als ik ga stappen vul ik twee zakjes voor ijsklontjes met sterke drank. Die leg ik op mijn schouders of intieme plaats en dan kom je ondanks fouilleren gewoon binnen...

Eenmaal binnen doe je het in een of twee glazen en je bestelt te hele avond cola. Een beetje van de horeca en een beetje vanjezelf

Begrijp me goed, ik ben normaliter niet voor dit soort akties, maar ik laat me niet naaien....

Bertus-Jansen

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Bertus-Jansen »

Op de vraag wat er tegenwoordig niet duur is geworden antwoord ik "de Chinees". Deze zijn in verhouding tot andere horecainstellingen nog redelijk betaalbaar gebleven, en haal je voor 1 dag eten kun je er vaak nog een dag van eten. dat kun je van snackbars etc ....niet zeggen.
Tip alleen is, eet niet al te vaak chinees want het gaat dan erg snel vervelen.

Inge van Leuven

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Inge van Leuven »

Elke keer als ik Chinees haal heb ik er spijt van. Dan kook ik zelf Chinees of eet net zo lief brood. Wat wij in Nederland Chinees noemen is aangepast aan de smaak van vele Nederlanders en als je zoals ik van Indische afkomst ben dan eet je toch liever echt Chinees. Menu's van deze restaurants zijn in Nederland wel een stukje duurder.

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

lijkt me ook heel lekker bertus die friet vervolgens in de magnatron...
mmm das echt smullen :(

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Ben ik blij dat ik geen bier drink en met roken ben ik ook al gestopt.
Veel te duur allemaal.
Vroeger als we op een terras zaten kopje koffie wat lekkers erbij
gebak of broodje, doen we ook steeds minder broodjes zijn ook niet meer te betalen.
Je betaalt zo EUR.5,-- per broodje.
Belachelijk die prijzen.
Niet leuk meer.

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

geen honger nu?

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Wat dacht je van zelf een brood bij de bakker kopen en opeten? Dan heb je geen honger hoor!

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Wat kan een berichtje over hoge prijzen in de horeca toch een lijst van flauw gezeur opleveren. Kappen met die handel.

peet.

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door peet. »

Dat de Horeca te duur is, is mij nu wel duidelijk.

VRAAG: Wat kunnen wij daar tegen doen :?: :?: :?: :?:

niet meer gaan, is dat de enige oplossing? of zijn er nog andere alternatieven.

Ik ben benieuwd naar de reakties

saturn

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door saturn »

Het is inderdaad niet meer leuk om even ergens een biertje te halen of een bak koffie te drinken. Onlangs nog bij Bram Ladage met mijn vrouw een patatje oorlog, kost toch ineens € 5,50. Betekent in onze oude muntjes zo'n 6 gulden per zak patat.. Is toch niet normaal.
De Hfl tekens zijn gewoon vervangen door het € teken en toch blijft de horeca volhouden dat de prijzen niet zijn verhoogd.
Ik heb mijn baas gevraagd of hij dit met salaris ook kon doen, maar helaas.
Dankzij deze absurde verhogingen gaat het steeds beter met onze economie, of niet ??[/b]

yava

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door yava »

Nou ik kijk tegenwoordig goed uit waar ik eet en drink. In Zaandam betaal je voor een kleine maaltijdsalade tussen de 4.50 en 6 euro. En je zit dan ook echt vol. Gisteren ging ik naar het groene pandje om een salade te eten en ik was ruim 12 euro kwijt. En die was lang niet zo groot e n lekker als die ik kreeg bij de mail company had. Misschien is het leuk als iemand ooit een site maakt met adressen waar je goedkoop kan eten. Of bestaat ie al?

Gesloten