LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] IENS plaatst geen negatieve restaurant recensies
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 09 nov 2015 10:57
IENS plaatst geen negatieve restaurant recensies
Vandaag een minder goede recensie geprobeerd te plaatsen op de website van IENS.nl.
Het restaurant in kwestie is Humphrey's. Zij gebruiken halffabrikaten / smaakversterkers / E-nummers / vetsin. Dit wil IENS tot mijn ergernis niet plaatsen omdat zij zonder navraag beweren dat dit mijn aannames zijn. En daar is zeker geen sprake van! Ik ben vegetariër en heb een E621/vetsin / smaakversterkers-intolerantie. Humprey's had in al haar hoofdgerechten (zelfs in de kruidenboter) smaakversterkers gebruikt, waardoor zij mij alleen een bord droge sla met halflauwe geitenkaas konden geven. Het bedienend personeel heeft mij dit ten overstaan van mijn 5 andere tafelgenoten verteld, op mijn mededeling dat ik een E-621 intolerantie heb.
Bij het afrekenen heeft de manager mij dit persoonlijk nog een keer meegedeeld, ook weer ten overstaan van mijn tafelgenoten.
IENS handelt in het belang van de restaurants / IENS zelf, en niet in het belang van de consument. IENS plaats alleen positieve / semi positieve recensies en is daarmee wat mij betreft volledig ongeloofwaardig.
Het restaurant in kwestie is Humphrey's. Zij gebruiken halffabrikaten / smaakversterkers / E-nummers / vetsin. Dit wil IENS tot mijn ergernis niet plaatsen omdat zij zonder navraag beweren dat dit mijn aannames zijn. En daar is zeker geen sprake van! Ik ben vegetariër en heb een E621/vetsin / smaakversterkers-intolerantie. Humprey's had in al haar hoofdgerechten (zelfs in de kruidenboter) smaakversterkers gebruikt, waardoor zij mij alleen een bord droge sla met halflauwe geitenkaas konden geven. Het bedienend personeel heeft mij dit ten overstaan van mijn 5 andere tafelgenoten verteld, op mijn mededeling dat ik een E-621 intolerantie heb.
Bij het afrekenen heeft de manager mij dit persoonlijk nog een keer meegedeeld, ook weer ten overstaan van mijn tafelgenoten.
IENS handelt in het belang van de restaurants / IENS zelf, en niet in het belang van de consument. IENS plaats alleen positieve / semi positieve recensies en is daarmee wat mij betreft volledig ongeloofwaardig.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 09 nov 2015 10:57
Re: IENS plaatst geen negatieve restaurant recensies
Dankjewel Radar voor het plaatsen van mijn bericht over IENS. Het heeft tot gevolg gehad dat IENS nu wel mijn recensie over restaurant Humphrey's op haar website heeft gezet.
Ben er van overtuigd dat jullie naam en reputatie hier iets mee te maken heeft gehad!
Ben er van overtuigd dat jullie naam en reputatie hier iets mee te maken heeft gehad!
Re: IENS plaatst geen negatieve restaurant recensies
Dat is een aannamefunnyskate schreef:Dankjewel Radar voor het plaatsen van mijn bericht over IENS. Het heeft tot gevolg gehad dat IENS nu wel mijn recensie over restaurant Humphrey's op haar website heeft gezet.
Ben er van overtuigd dat jullie naam en reputatie hier iets mee te maken heeft gehad!
Re: IENS plaatst geen negatieve restaurant recensies
Maar die E621" allergie", is dat geconstateerd door je huisarts, psychiater of behandelen arts? Of heeft het internet je ervan overtuigd dat je het hebt? Al bij een alternatieve geneesmeneer/kwakzalver geweest?
De allergie bestaat namelijk alleen in Europa en in de VS. Typisch, niet?
De allergie bestaat namelijk alleen in Europa en in de VS. Typisch, niet?
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: IENS plaatst geen negatieve restaurant recensies
Even zitten bladeren op IENS.nl en ik heb toch meerdere recensies met zware onvoldoendes gezien.
Re: IENS plaatst geen negatieve restaurant recensies
Nog een aanname dus.funnyskate schreef: IENS handelt in het belang van de restaurants / IENS zelf, en niet in het belang van de consument. IENS plaats alleen positieve / semi positieve recensies en is daarmee wat mij betreft volledig ongeloofwaardig.
Re: IENS plaatst geen negatieve restaurant recensies
Het KAN natuurlijk wel, Annorexia komt ook alleen maar voor onder blanke mensenDe allergie bestaat namelijk alleen in Europa en in de VS. Typisch, niet?
Re: IENS plaatst geen negatieve restaurant recensies
De stelling is onjuist, ik heb zelf 3 recensies geschreven over de Appie Happie restaurants. 2 st grotendeels positief maar ook met 1 st negatieve kanttekeningen, alle 3 zijn geplaatst.crazyme schreef:Nog een aanname dus.funnyskate schreef: IENS handelt in het belang van de restaurants / IENS zelf, en niet in het belang van de consument. IENS plaats alleen positieve / semi positieve recensies en is daarmee wat mij betreft volledig ongeloofwaardig.
Iens neemt 2 dagen de tijd om de recensies te lezen/plaatsen, volkomen logisch lijkt me.
Re: IENS plaatst geen negatieve restaurant recensies
Vandaag ruim een uur bezig geweest om voor 4 personen te reserveren met twee IENS cadeaubonnen. Reserveren lukt alleen bij afhaalrestaurants, Chinezen en brasseries etc.
De restaurants uit de toplijst van IENS in de wijde omtrek (033) zijn niet te reserveren (wel zonder bon).
Navraag gedaan bij zo'n restaurant: "Ja hoor, gewoon plaats, komt u maar."
Kunnen we met IENS bonnen betalen? "Nee, dat gaat helaas niet".
Kortom: Jammer dat de goede gever ons het geld niet direct gaf. Nu kunnen we er niets mee. En dat zullen we hem ook melden.
De restaurants uit de toplijst van IENS in de wijde omtrek (033) zijn niet te reserveren (wel zonder bon).
Navraag gedaan bij zo'n restaurant: "Ja hoor, gewoon plaats, komt u maar."
Kunnen we met IENS bonnen betalen? "Nee, dat gaat helaas niet".
Kortom: Jammer dat de goede gever ons het geld niet direct gaf. Nu kunnen we er niets mee. En dat zullen we hem ook melden.
Re: IENS plaatst geen negatieve restaurant recensies
Je kunt niet via de appie happie bonnen op dezelfde dag reserveren bij een restaurant,algemeen bekend.JanSr schreef:Vandaag ruim een uur bezig geweest om voor 4 personen te reserveren met twee IENS cadeaubonnen. Reserveren lukt alleen bij afhaalrestaurants, Chinezen en brasseries etc.
De restaurants uit de toplijst van IENS in de wijde omtrek (033) zijn niet te reserveren (wel zonder bon).
Navraag gedaan bij zo'n restaurant: "Ja hoor, gewoon plaats, komt u maar."
Kunnen we met IENS bonnen betalen? "Nee, dat gaat helaas niet".
Kortom: Jammer dat de goede gever ons het geld niet direct gaf. Nu kunnen we er niets mee. En dat zullen we hem ook melden.
war heeft dit verhaal nu met recensies te maken ????
Re: IENS plaatst geen negatieve restaurant recensies
"algemeen bekend?"
Dan ben ik niet algemeen.
Dit is de eerste keer dat ik probeer te reserveren.
Bovendien niet voor vandaag maar voor a.s.vrijdag.
Zeg het maar.
Dan ben ik niet algemeen.
Dit is de eerste keer dat ik probeer te reserveren.
Bovendien niet voor vandaag maar voor a.s.vrijdag.
Zeg het maar.
Re: IENS plaatst geen negatieve restaurant recensies
JanSr schreef:"algemeen bekend?"
Dan ben ik niet algemeen.
Dit is de eerste keer dat ik probeer te reserveren.
Bovendien niet voor vandaag maar voor a.s.vrijdag.
Zeg het maar.
vreemd, vreemd