LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik heb weer een fiat gewonnen

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
black magic
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 okt 2005 11:59

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door black magic »

wat ik niet????
:?:

Gast

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 31 Okt 2005 11:44 door black magic


--------------------------------------------------------------------------------

wat ik niet????
Lees mijn posting van 31 okt. 2005 tijdstip 11.42u. nog maar eens.
Zou jij in een Fiat willen rijden dan?
Geef mij maar een Opel of een Ford.
Maar dat je dit soort dingen kan winnen via dergelijke instellingen is een grote onzin, maar eris daar al zoveel over gezegd geworden, dat ik niet in herhaling wou vallen, zodoende volstond ik met alleen ik niet.
Is het nu duidelijk?

Jules Degrelle
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 okt 2005 23:33

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door Jules Degrelle »

MV, van voetbal had je al geen verstand, blijkbaar nu ook niet van auto's. Wie kiest er nu een opeltje boven een FIAT.
Waar heb jij allemaal nog meer geen verstand van?

Gast

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 02 Nov 2005 18:51 door Jules Degrelle


--------------------------------------------------------------------------------

MV, van voetbal had je al geen verstand, blijkbaar nu ook niet van auto's. Wie kiest er nu een opeltje boven een FIAT.
Waar heb jij allemaal nog meer geen verstand van?
Als jij een Fiat boven een Opel verkiest, ben jij degene die geen verstand heeft van auto's.
Dit is een consumentenforum en geen voetbalforum, ik laat mij dan ook hier niet verder over uit!
Ik ben benieuwd waar jij allemaal geen verstand van hebt.

prof
Berichten: 138
Lid geworden op: 06 jan 2006 16:59

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door prof »

Gewonnen prijzen; Bij mij kan de postbode de straat niet meer in van al de gewonnen auto's die ik al gewonnen heb. GEINTJE

Vraagje:Wat is het adres waar je kan opgeven dat je geen geadresseerde reclame meer wil.

Gesloten